Mahdollisia syitä:
1. Astianpesukoneessa muhivat virtsatientulehdusta aiheuttavat bakteerit ja siirtyvät ihmisten elimistöön astioiden mukana. Pese astiat käsin!
2. D-vitamiinin puutos. Syö apteekista ostettuja D-vitamiini- ja kalaöljykapseleita läpi vuoden!
3. Mitä aloit syömään (virtsatientulehduksien alkamisen aikaan), mitä et ennen syönyt? Kartoita tämä/nämä ja jätä ne pois ruokavaliostasi, vaikka niiden terveellisyydestä kuinka kohkattaisiin.
4. Väärä partneri?
Virtsatientulehduksen syitä
2
235
Vastaukset
- kulkutauditpersiissä
hah hah,, - suurta taikauskoa noi esittämäsi.!
Kun virtsatien tulehduksen syinä ovat hipelöinti, itsetyydytys, naiminen, likaiset kädet ja munat,, kun runkataan, niin kaikki mahdolliset ns. aurinkolomataudit leviää......
sankkeria, hiivaa, lammas tauteja, apinatauteja, jne, jne... pyhiä tauteja kaukomailta.
vanhemmat naiset, pilu ei vaan enää kestä runklaamista..... - verensokerit
Puhtaammaksi astiat saa koneella kuin käsin. Käsin et kestä pestä riittävän kuumalla. Likaisista astioista saa korkeintaan mahataudin. Sekin on kovin epätodennäköistä. Astiat kuivuvat, pöpöt samoin. Vain ärhäkimmät mahatautibakteerit pysyvät hengissä viikon kuivissa astioissa.
Bakteerit eivät kulkeudu suun kautta suoraan virtsateihin. Sen sijaan ulosteen bakteerit kulkeutuvat virtsateihin huonolla ja vääränlaisella hygienialla. Itse pesen alapesun joka kerta ulostettuani. Paperilla jyystäen vain rikkoo paikkansa ja levittää bakteereita paikasta toiseen.
Yleensäkin tulehduksiin on yhteydessä diabetes, joka on todella yleinen nuorillakin nykyään. Sitä kautta et ole hakoteillä ravinnon suhteen. Kaikki sokerit pois ruokavaliosta. Valkoiset jauhot minimiin. Muuten voit syödä kunnolla. Eli korkeat verensokerit ylläpitävät ja aiheuttavat tulehduksia. Nykyisten viitearvojen yläraja on aivan liian korkealla (paastosokeri 6). Verisuonet vaurioituvat jo paastosokerilla 5,5. Eli tavoitteena pitäisi olla verensokeri taso 4 - 5. Se on nykyaikana todellinen haaste. Itse sain omat arvoni 6 -> 5,1. Eli sokeria ei oikeasti saa syödä lainkaan. Hoikkakin saa sillä rasvamaksan ja diabeteksen ja sitä kautta muita terveysongelmia (mitkä naisella näkyvät esim. virtsa- ja hiivatulehduksina).
Pyydä glykosoitunut hemoglobiini paastoverensokerin lisäksi. Kaikilla diabetes ei näy paastosokeriarvosta. Aterianjälkeiset arvot voivat silti olla taivaallisen korkeat (ja tappavan tuhoisat).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko212181Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy162153Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1561738Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82231261Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1241251Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861124Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661055Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.98914Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70852- 80843