kuka osaa antaa ohjeet liipaisin vastuksen pienentämiseen sakon 92 kivääriin? omassa laukaisuvastus kuin taivuttaisi rautanaulaa sormella.
laukaisun parantaminen sako 92
6
464
Vastaukset
- Latailija
Suosittelen viemään asesepälle, ettei tule sutta.
- sepittelijät
Laukaisun parantaminen on taitolaji ja suositeltavaa on antaa homma sepän tehtäväksi. Teoriassa laukaisu paranee huomattavasti kiillottamalla virepinnat hiomatahnalla, mutta tällöin on varottava hiomasta pintakarkaisua puhki. Lisäksi pidättimen alla olevaa jousta sopivasti lyhentämällä saadaan laukaisua kevennettyä.
- Pentta
Olet kokeillut liipasimen vastuksen säätöruuvia?
- SakoM92äs
Juu,sillä kannatta aloittaa. Moni ei tosin ole koskaan koko ruuvia huomannut ja/tai ruuvi on pudonnut pois. Onneksi niitä saa kaupasta.
- onkovaiei
Onko siinä säätöruuvia?
- vugcvgv
Jos täällä kyselee liipaisimen vastuksen keventämistä niin syytä vielä ase asesepälle ettei tule vahinkoja aseelle ja eritoten ihmisille. Moni kuvittelee että itse viilaamalla saa hyvän mutta ammattilaisen silmissä työn jälki yleensä karmea ja niin voi olla seurauksetkin. Kevyeksi voi liipaisun saada mutta samalla hyvin vaaralliseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1863525Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562196- 432062
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4491189Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59994