Aamulla arki astuu aamiaismuroille

Kesä.kuluillaan

Kauppaan ekana moni kiirehtii.
Jotkut lääkäriin ja lomattomat töihin.

9

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaksi päivää ja lomamlomalomalomaloma.

    • Psykoterapeutitar

      Funtsaan, että mitä tekis! Kauppaan ei tarvitse mennä moneen päivään. Lekureista olen saanut tarpeekseni. Lomankin on loputon.
      Mukavaa kesänjatkoa kaikille!

      • Kaupat ja lekuritkos on elämäsi pää-sisältö?


      • Psykoterapeutitar

        Kommentointi vain aloitukseen! Elämän pääsisältö on loputon lorvailu😄👍🏻


    • reppuriika

      Valvoin kesäyönä pitkään niin kuin tapaani kuuluu ja laitoin kelloin soimaan ettei heräämäinen mene pitkään. No heräsin ajoissa ja kahvi tippumaan ja pienet neuvottelut Taivaan Isän kanssa ja aamupuuhastelua. Jäi aikaa vielä avata netti ja vilkaista tätäkin palstaa.

      Lähden kymmeneksi aapupäivän kirpparivuoroon. Tietenkin sinne virtaa heti aamusta vakiokäviöitä ja päivitellään juhannuksen ylimenot ja vatvotaan säästä joka ei ole monestikaan se mieluisin. Tulomatkalla pitää kaupassakin poiketa.
      Näin minun arkinen kesäviikkoni on suunnitteilla alkamaan.

      • rikashaisee

        Kunhan ei se haiseva mies tulis kirpparille.


    • Harmaa ja viileä aamu Dalan alajuoksulla.
      Porukat nukkuu yläkerrasssa ja minä istun ja suunnittelen päivää tai oikeesti ei siinä ole kauheesti suunnittelemista. Huusholli ja kasvimaa (porkkanapenkit ei vielä kitketty eikä harvennettu kuin osaksi) ja squash/pattypan/kesäkurpitsapenkin pölytys tarvii tarkistaa: emi-ja hedekukat eivät avaudu samaan aikaan, pörriäisiä on tosi vähän ja pitäisi mennä siveltimen kaa avittaan tilannetta.
      Iltapäivällä hammashoitajalle ja kauppaan.
      ***
      Kahden viikon päästä kutsuu Barcelona.

    • Tänään voi vielä nukkavieruilla nurkissa ja nurmikolla,
      piipahtaa torilla, kaupassa ja kuppilassa, olla puuhailevinaan jotakin tärkeää.
      Niin paljon suunnitelmia jäi taas toteutumatta, aita maalaamatta, matot pesemättä, vuohenputket kitkemättä, mutta ei haittoo, ne sitten joskus...

      Huomenna taas alkaa, uusi ihana putki puuroa ja pillereitä,
      saa sataa kuin saavista, ukostaa ja myrskytäkin...

      • Kesä.kuluillaan

        Minulla ei ole vuohenputkia mökkitontilla. Mutta ryyppyputki jäi pitämättä jälleen kerran, siis toisin kuin monet kylän asukkaat naiset mukaan lukien.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      215
      1760
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1133
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      941
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      79
      905
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      827
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      743
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      638
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      607
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      19
      606
    Aihe