Kauppaan ekana moni kiirehtii.
Jotkut lääkäriin ja lomattomat töihin.
Aamulla arki astuu aamiaismuroille
9
172
Vastaukset
Kaksi päivää ja lomamlomalomalomaloma.
- Psykoterapeutitar
Funtsaan, että mitä tekis! Kauppaan ei tarvitse mennä moneen päivään. Lekureista olen saanut tarpeekseni. Lomankin on loputon.
Mukavaa kesänjatkoa kaikille!- Psykoterapeutitar
Kommentointi vain aloitukseen! Elämän pääsisältö on loputon lorvailu😄👍🏻
- reppuriika
Valvoin kesäyönä pitkään niin kuin tapaani kuuluu ja laitoin kelloin soimaan ettei heräämäinen mene pitkään. No heräsin ajoissa ja kahvi tippumaan ja pienet neuvottelut Taivaan Isän kanssa ja aamupuuhastelua. Jäi aikaa vielä avata netti ja vilkaista tätäkin palstaa.
Lähden kymmeneksi aapupäivän kirpparivuoroon. Tietenkin sinne virtaa heti aamusta vakiokäviöitä ja päivitellään juhannuksen ylimenot ja vatvotaan säästä joka ei ole monestikaan se mieluisin. Tulomatkalla pitää kaupassakin poiketa.
Näin minun arkinen kesäviikkoni on suunnitteilla alkamaan.- rikashaisee
Kunhan ei se haiseva mies tulis kirpparille.
Harmaa ja viileä aamu Dalan alajuoksulla.
Porukat nukkuu yläkerrasssa ja minä istun ja suunnittelen päivää tai oikeesti ei siinä ole kauheesti suunnittelemista. Huusholli ja kasvimaa (porkkanapenkit ei vielä kitketty eikä harvennettu kuin osaksi) ja squash/pattypan/kesäkurpitsapenkin pölytys tarvii tarkistaa: emi-ja hedekukat eivät avaudu samaan aikaan, pörriäisiä on tosi vähän ja pitäisi mennä siveltimen kaa avittaan tilannetta.
Iltapäivällä hammashoitajalle ja kauppaan.
Kahden viikon päästä kutsuu Barcelona.Tänään voi vielä nukkavieruilla nurkissa ja nurmikolla,
piipahtaa torilla, kaupassa ja kuppilassa, olla puuhailevinaan jotakin tärkeää.
Niin paljon suunnitelmia jäi taas toteutumatta, aita maalaamatta, matot pesemättä, vuohenputket kitkemättä, mutta ei haittoo, ne sitten joskus...
Huomenna taas alkaa, uusi ihana putki puuroa ja pillereitä,
saa sataa kuin saavista, ukostaa ja myrskytäkin...- Kesä.kuluillaan
Minulla ei ole vuohenputkia mökkitontilla. Mutta ryyppyputki jäi pitämättä jälleen kerran, siis toisin kuin monet kylän asukkaat naiset mukaan lukien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422561Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761903Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101888Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821338- 661264
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171228TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161088Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901070- 71933
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42924