Moni syöttää tätä koirilleen, siinä kuin muitakin merkkejä.
Onko ilmennyt mitään ongelmia, oireita koirilla viime aikoina, kun olikohan vuosi sitten, oli ongelmia tässä rehussa... Mikä tilanne nyt?
Koiranruoka Jahti Vahti
4
159
Vastaukset
- kukkamaaaria
Samaa kuraa se on kuin ennenkin. Huomaat sen itsekin jos luet tuoteselosteen. Ei sen lukemiseen keskustelupalstaa tarvita. Ei kait sitä muut osta, kuin ne, jotka haluaa vaan syöttää jotain halpaa..
- vihreääulostetta
Me saatiin kasvattajalta pennun mukana jahti ja vahti ruokaa ja sen uloste oli vihreää ja löysähkön näköistä. Ajateltiin ensin että johtuu vaan jännityksestä kun tulee uuteen kotiin ja eroon emosta ja muista pennuista, oli muuten terve ja pirteä joten ei epäilty mitään sairautta, joten kun säkki loppui ostettiin toinen. Uloste pysyi samanlaisena ja aikaa oli jo kulunut jonkin verran ja pentu selvästi oli kotiutunut joten poissuljettiin uuden kodin jännitys, Vaihdettiin toiseen ruokaan ja uloste normalisoitui.
- sörselssön
Meidän koiralle on ainakin hyvin sopinut J&V energia ja lammas/riisi, joillakin koirilla tulee vihertävää kakkaa kanapohjaisesta. Ja ei ole tosiaan pussien hinnoilla merkitystä siihen, että sopiiko ruoka vai ei, nimittäin kokeilin tosiaan ennen Jahti ja Vahtia aika monia kalliita mustin ja mirrin ruokia.
- tuituituitui
Mun koiralle sopii j&v. Itekin syön kaikkea edullista, pizzaa, hampurilaisia ja lihapiirakoita. Kakka on ihan hyvää, joten se sopii silloin hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312