Ei kiinnostanut lesbolaulaja kainuulaisia ja sen takia ennakkolippujen myynti jäi vähäiseksi.
Manamansalon Saarikonsertti
9
856
Vastaukset
- onneksiontämä
Onneksi on gneissi rock ensi vkl
- hyvejää
LankaFEST PuoLANKA
- renkkuenkku
Onneksi on Suomussalmi rock..
- rukusutsa
renkkuenkku kirjoitti:
Onneksi on Suomussalmi rock..
Sen idioottikylän festarit ei kiinnosta ketään, yök!
- eiyhtäänkiinnosta
Kyllä asia on niinkin, ettei Manamansalo kiinnosta todellisia artisteja. Miksi kiinnostaisikaan?
- mietippäite
Kyllähän ne tulee jos on kiinteä liksa, ihan sama mistä sen hakee. Järjestäjä ei ukatsonut viisaaksi ottaa riskiä ja ostaa nimekkäitä artisteja jotka vetävät. Aalto plus b-luokan pellet ei riitä vetämään. Remu ei sano nuorisolle mitään ja nimettömät iskelmäpellet vielä vähemmän. Sitten kun Saara perui, viisainta on perua koko juhlat, ei sitä kukaan huvikseen viiti tappiota ottaa.
Turvenuijat vaan kitisee, pitää vitosella saada Sillanpää laulamaan ja Jeesus spiikkaamaan.
- joo-olin
Eiku jormuen lavalle tanssahtelemaan juntti-isäntien vietäviksi! Jouvvut aamupuuron keittäjäksi ja piiaksi, jos erehyt yhen tanssin tanssahtelemaan ja seurustelemmaan sen kans.
Peräkammarrin poejjat hakkee naesta siellä ja jos oot mamma-henkinen, niin avot, piika/emäntä/perseenantaja/halonhakkaaja/syöttöporsaan ruokkija oot!- vaalanjuntillenaista
Juuri näin on peräkammarin junteilla tarkoitus yrittää. Naista tekis mieli, mutta ei käy flaksi sottapytyille, varsinkaan vaalalaisille. Hyhhyh
- KingOfFarts
Minä olen lähdössä suviseurohin. Pidän siellä PopUp-kondomimyymälää. Tervetuloa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604813
- 653878
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2213413- 1143101
- 482934
- 232598
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192236Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2552114- 381923
- 1081892