Ei kiinnostanut lesbolaulaja kainuulaisia ja sen takia ennakkolippujen myynti jäi vähäiseksi.
Manamansalon Saarikonsertti
9
1081
Vastaukset
- onneksiontämä
Onneksi on gneissi rock ensi vkl
- hyvejää
LankaFEST PuoLANKA
- renkkuenkku
Onneksi on Suomussalmi rock..
- rukusutsa
renkkuenkku kirjoitti:
Onneksi on Suomussalmi rock..
Sen idioottikylän festarit ei kiinnosta ketään, yök!
- eiyhtäänkiinnosta
Kyllä asia on niinkin, ettei Manamansalo kiinnosta todellisia artisteja. Miksi kiinnostaisikaan?
- mietippäite
Kyllähän ne tulee jos on kiinteä liksa, ihan sama mistä sen hakee. Järjestäjä ei ukatsonut viisaaksi ottaa riskiä ja ostaa nimekkäitä artisteja jotka vetävät. Aalto plus b-luokan pellet ei riitä vetämään. Remu ei sano nuorisolle mitään ja nimettömät iskelmäpellet vielä vähemmän. Sitten kun Saara perui, viisainta on perua koko juhlat, ei sitä kukaan huvikseen viiti tappiota ottaa.
Turvenuijat vaan kitisee, pitää vitosella saada Sillanpää laulamaan ja Jeesus spiikkaamaan.
- joo-olin
Eiku jormuen lavalle tanssahtelemaan juntti-isäntien vietäviksi! Jouvvut aamupuuron keittäjäksi ja piiaksi, jos erehyt yhen tanssin tanssahtelemaan ja seurustelemmaan sen kans.
Peräkammarrin poejjat hakkee naesta siellä ja jos oot mamma-henkinen, niin avot, piika/emäntä/perseenantaja/halonhakkaaja/syöttöporsaan ruokkija oot!- vaalanjuntillenaista
Juuri näin on peräkammarin junteilla tarkoitus yrittää. Naista tekis mieli, mutta ei käy flaksi sottapytyille, varsinkaan vaalalaisille. Hyhhyh
- KingOfFarts
Minä olen lähdössä suviseurohin. Pidän siellä PopUp-kondomimyymälää. Tervetuloa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634