Saako Alanyasta varmasti?

Marketta49JKL

Olen menossa syksyllä 1. kertaa Alanyaan.
Työkaveri sanoi, et yksinäiselle naiselle kyllä löytyy sieltä kyllä seuraa.
Mikä mahtaisi olla paras paikallinen ravintola, jossa voisi tutustua paikallisiin herrasmiehiin?
Nämä Suomibaarit eli Heikin-/Harrinbaari kuulemma vain täynnä muita lökäpöksy suomalaisia.

53

4578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Martta63vee

      Me ukon kanssa heräilimme. Autot piippailivat alhaalla ja verhot heiluivat. Ei sitä tässä iässä enää niitä aamutoimia. Minä kyllä mutta Ossi valittelee lonkkaansa. Oli laskuvarjolla rysähtänyt takavuosina kerran puuhun. Hölmö kun on.
      Annan Ossin ottaa pienen konjakkipaukun aina aamusella; se sanoo että se lonkka tuntuu sitten paremmalta. Valehtelee ryökäle ja sitten koittaa pussata mutta saa pitkät kun haisee niin pahalta.
      Aamiaisella oli kaikenmaailman ryssää ja mitä lie ulkomaan pellejä siellä munia pöllimässä. Minä kun olen pieni ihminen niin meinannut sekaan sopia. Kauhia meno ja töniminen parin kylmän nakkimakkaran takia sitten. Minä olin unohtanut Ainot jalkaan mutta mies sanoi että hyvä kun pöksyt muistit.

    • Viivi.R

      Ali Baari siinä Mäkkärin vastapäätä hyvä paikka viettää iltaa.
      Siellä ei onneksi suomiukkoja juurikaan käy.
      Sinne vaan tanssahtelemaan. Seuraa löytyy varmasti jokaiselle naiselle ikään katsomatta

      • Marketta49JKL

        Keskustelun aloittaja on mies!


      • NäinLuulen
        Marketta49JKL kirjoitti:

        Keskustelun aloittaja on mies!

        Eiks Marketta ainakin ennen ollu naisen nimi?


      • NäinLuulen
        NäinLuulen kirjoitti:

        Eiks Marketta ainakin ennen ollu naisen nimi?

        Marketta on miestrolli, joka päivittäin postailee vastaavia älyttömyyksiä.


      • NäinLuulen
        NäinLuulen kirjoitti:

        Marketta on miestrolli, joka päivittäin postailee vastaavia älyttömyyksiä.

        Tai sit luulet vaan?


    • munamiestä

      Kreikasta saa varmemmin munaa jos sitä kaipaa.

    • Sonja41

      Hei!
      Terveisiä aurinkoisesta Alanyasta 😎
      Ei tarvitse sinkkutytön olla täällä itsekseen.
      Mukavia miehiä olen täällä 2 viikon aikana tavannut.
      On minua keretty kosiakin.
      Voi olla että jään tänne pysyvästi rakkaani luokse asumaan 😍

      • TyhjääkinTyhjempiPää

        Sulla tuskin isoa jonoa on oven takana.


    • tuttuonalanya

      ei siellä ole paikallisia herrasmiehiä, elä turhaa pety.

    • minarakastasinamulleraha

      Kai aina joku polkija löytyy lähes kelle vaan, niin kauan kun on rahaa rahoittaa rantapojun elämä. Liiemmin ei tosin suomitantan kannata rakastua, olette kelvollisia näille kultapuppeleille ainoastaan rahanlypsyä varten.

    • KesäTurkissa

      Kyllä tytöt tietä, että turkkilainen mies työskentelee laadukkaammin ;)

    • itelläkinon
      • dfsdfsdfs

        Paljon miehiä, mutta muutama suomipimukin. Yksikin on laittanut ihan eri nimen, mitä on oikeasti.


    • ElokuunNainenAlanyassa

      Alanyan matkaajat ei tarvitse mitään deittisivustoja.
      Paikallisten suosimista ravintoloista löytyy kyllä jokaiselle oma herrasmies ilman internettiä.

      • ElokuunMiesAlanyassa

        Niin luulis!


    • Minttuli39

      Saa varmasti. Ja suomibaareistakin saa muita kuin suomalaisia miehiä.

      • ElokuunNainenAlanyassa

        Suomibaarien suomikaraoket ei vaan nappaa.
        Paikallisten suosimissa baareissa aito vilpitön Turkkilainen meno, ilman turistilisiä ruoka ja juoma laskussa


    • Evink

      Jos tosissaan kysytään, niin suositeltava yökerho nimeltään The Doors - toimii:) Suomibaareista ei niin kokemusta, mutta kuulemma väliin pyörähtää paikallisia jotka nimenomaan kiinnostuneita tutustumaan pohjoismaalaisiin. Hauskaa matkaa:)

    • RitvaTRE

      Kesäkuussa olin 3 viikkoa Alanyassa ja ei tarvinnut yhtenäkään iltana itsekseen ravintolassa istua.
      Aina löytyi herrasmies jatkoille hotelliin, jos vaan teki mieli 😍
      Missään Suomi junttibaarissa ei todellakaan kannata iltaansa viettää, vaan paikallisten suosimissa baareissa tai ravintoloissa.

    • SyyskuussaAlanyaan

      Alanyassa jokainen nainen saa takuulla halutessaan seuraa.
      Minäkin saa aina, vaikka olen tukeva tavisnainen

    • takuuvarma
      • MäMeenkiReikkaan

        Juu juu, niin varmasti onkin. Miehet siellä myrkytetään metanolilla, ryöstetään ja pahoinpidellään sairaalakuntoon.


    • Turkkimorsian

      Terveisiä Alanyasta, tulin viikko sitten sieltä ja huh huh mikä reissu. Tyydyin tosin vain yhteen mieheen kun niin hyväksi totesin. Syksyllä pakko päästä uudestaan. Kätevää kun niin lyhyt lentomatka sinne.

      • OnneaMorsian

        Hienoa kuulla Pentti, että sinulla oli mukava loma.


      • Turkkimorsian

        Nimeni on kyllä Heidi .


      • fdsfefef
        Turkkimorsian kirjoitti:

        Nimeni on kyllä Heidi .

        Ei transvestiittinimeä tarvita, vain ristimänimi kiitos.


    • Rouva51

      Syyskuun 15. Päivä tänne 2 viikoksi 😍
      Ukko töissä ja itse lomalla. Saas nähdä, mitä jännä tällä reisdulla tapahtuu 😍

      • Martta78vee

        Minä sieltä tulin ja kyllä on pillu kipeänä.


      • VanhaPuppeli

        Pentti, sinulle tuli kirjoitusvirhe tuohon pillu-sanaan, tarkoitit tietenkin pyllyä.


      • isännänonnenpäivät

        Ukkos pääsee ylimääräisestä läskistä kahdeks viikoks eroon, ja voi tuoda tosi hyvännäköiset kiimaperseet (tsekki/venäläinen) kotiinsa panoille.


    • Turkkigirl03

      Menetin neitsyyden syyskuussa ravintola pojalle 😉 olen siis 14-vuotias ja hän om 16-vuotias 💏💏 onne Turkki poijat vaan niin erillaisia kun Suomalaiset lökäpöksyt jotka juo energiajuomia ja pelaa änärii 😘😶

    • Äippä82

      Kävin syyskussa Alanyassa.
      2 vk loman aikana sain useita kertoja.
      Aina kun ravintolaan meni, niin miesseuraa löytyi.
      Runsas tarjonta eli oli mistä valita.
      Eli aloitus kysymykseen vastaus on et kyllä saa

    • ikävystynytkuoliaaksi

      Nämä Alanyaan liittyvät kaikki aloitukset ovat tyhmiä ja eläneet aikansa. Suomi24 saisi sulkea sanat Alanya ja Turkki - evvk.

    • Naisseuraa ja miesseuraa saa niin kuin suomestakin , seksiä, juttelua ja kaveruutta ,kaikkea mitä haluaa.
      Nautin varmasti viikon päästä kaikesta näistä.

      • tiätäväinen

        Kyllä se on kukkua että mies saisi naispuolista sänkyseuraa islamilaisessa maassa. Runkkuhommiksi menee taatusti.
        Siksi ette näe poikamiesmatkaajia Alanyassa.


      • Mutta itse ei tarvitse


      • Minuakin-on-ahdisteltu
        tiätäväinen kirjoitti:

        Kyllä se on kukkua että mies saisi naispuolista sänkyseuraa islamilaisessa maassa. Runkkuhommiksi menee taatusti.
        Siksi ette näe poikamiesmatkaajia Alanyassa.

        Miehestä kiinni. Aivan kuten Suomenkin baaritiskeillä.


      • Aivan oikein.


      • KomppaanTiätäväistä

        Ihme piipertäjiä täällä. Muslimimaissa ette naisilta seksiä saa, se on saatanan varmaa.
        Naiset ovat sellaisessa kuristusotteessa joista ette nähtävästi tiedä mitään. Silloin ei pidä lonksuttaa leukojaankaan.


      • Saksalaiset ,muut eurot.Ennen ainakin


      • Minuakin-on-ahdisteltu
        KomppaanTiätäväistä kirjoitti:

        Ihme piipertäjiä täällä. Muslimimaissa ette naisilta seksiä saa, se on saatanan varmaa.
        Naiset ovat sellaisessa kuristusotteessa joista ette nähtävästi tiedä mitään. Silloin ei pidä lonksuttaa leukojaankaan.

        Miksi se turistipaikassa pitäisi hunnutettuja mussuja edes yrittää? Tosin silvotuilla mussuilla on todella siisti pillu, ei mitään ylimäääristä röpellystä eikä ulkosynnyttimiäkään haittona lieuhumassa edessä. Antalyassa on aivan laillinen bordelli, jos tarvitsee paikallista saada. Nuoret turkkilaiset ovat vapaamielisiä ja turisteja tulee ja menee koko ajan. Ei paikallisiakaan omat kiinnosta, vaan vonkaavat pillua turistinaisilta. Tosin se vonkaaminen ei niin kauhean työläs toimepide olekaan.


    • TukevahkoNainen

      Just eilen tulin Alanyasta ja sain 😍
      Suosittelen Alanya kaiken kokoisille naisille.

    • Kyselit saamisia vuosi sitten. Miten kävi, saitko?

    • hyt

      ihanaa karvagullia saat aivan varmasti heti kohteessa... siis aivan ihanaa GULLIA

    • Blondiini

      Kyllä saa - ihan varmasti. Maine kärsii, joten kannattaa ottaa muista kaupungeista. Esim Mersinistä ja Antalyasta joutavat tulemaan autollaan tai bussilla. Manavgatissa komeita miehiä. Ajavat pitkänkin matkan takaa tapaamaan ja ovat 25 vuotta nuorempia. Omaa ikää ei kannata sanoa eikä muitakaan tietoja. Baari - ja basaari poikiin ei kannata koskea - ovat monen käytettävissä. Turkin ja saksankieli kannattaa opetella, niin voi keskustella pintaa syvemmältä.

    • Anonyymi

      On siellä seuraa, saat oman mokkakikkelin

    • Anonyymi

      Tyhjänpäiväinen vuoden 2017 kutjun nosto

      • Anonyymi

        Joo, näitä ihan syystä alemmuudentuntoisten reppanoiden tekemiä nostoja.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe