Onko vinkkejä /suositeltavia käyntikohteita Santiagossa? Mitä valuuttaa mukaan Chileen. Onko vinkkejä bussireissuun Santiagosta Mendozaan
Santiago De Chile
5
1353
Vastaukset
- chileenpettynyt
Ompa hyvinkin, Santiagon kälynen lentokenttä jolta lähtee lentoja pois Chilestä, jopa monta päivässä. Lyhyt välilasku tuolla kentällä riittää. Ja mitä valuuttaa. Melkein mikä valuutta vaan riittää chileläisille huijattavaksi. Chile, epäystävällinen, epävieraanvarainen paskamaa ja takapajula.
- Anonyymi
Täsmälleen samaa mieltä.
Rosvoporukkaa ja kaikki eurooppalaiset ja muun maalaiset mahdollisia uhreja.Multa pöllittiin heti kun maahan pääsin, tai jouduin, matkalaukku.
Chilessähän asutaankin vartioiduilla alueilla koska he eivät luota edes omiin maanmiehiinsä.
Minulla ei ole Chilestä muuta hyvää sanottavaa kuin halpa viini ja olut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täsmälleen samaa mieltä.
Rosvoporukkaa ja kaikki eurooppalaiset ja muun maalaiset mahdollisia uhreja.Multa pöllittiin heti kun maahan pääsin, tai jouduin, matkalaukku.
Chilessähän asutaankin vartioiduilla alueilla koska he eivät luota edes omiin maanmiehiinsä.
Minulla ei ole Chilestä muuta hyvää sanottavaa kuin halpa viini ja olut.Chileläiset perkeleen paskiaisia kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täsmälleen samaa mieltä.
Minulla ei ole Chilestä muuta hyvää sanottavaa kuin halpa viini ja olut.Halpa olut ja viini vain Suomeen verrattuna. Chile ja Santiago tosi kalliita paikkoja ja kuka nyt kusesta haluaisi maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täsmälleen samaa mieltä.
Minulla ei ole Chilestä muuta hyvää sanottavaa kuin halpa viini ja olut.Kun chileläinen on lähellä pidä kiinni rahapussistasi. Pahempia varkaita ja huijareita saa hakea. Tiedän koska olen asunut chilessä. Uskomattoman luotaantyöntävä epäystävällinen, jopa vihamielinen maa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475129- 773408
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3202098Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651865Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151719Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531306Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701212
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137