Oon 12v ja utelias siitä mitä kurkku iäs tapahtuu.kerran sille kaverin kanssa tutkittiin toisiamme sieltä ja sormilla hierottiin pimppejä ku yhteyttä äkkiä meni melkein jalat alta ja kuumotti sieltä oli ihana olo mut sitä vähän ihmeissään.mitä tapahtu
Mitä tapahtui
Saakin
4
576
Vastaukset
- 12vee.juu
Sait luultavasti orgasmin, ihan normaalia. Ja etten vaan pervolta kuulosta niin vähän kiinnostaa nähä minkä näköinen se on. Itse saman ikäinen eri sukupuoli.
Kannattaa jatkaa kaverin kanssa. Siinä oppii omasta kehosta paljon.
- hghhdfj
Mitä tapahtu? No, Seppo50v kirjoitteli hevonpaskaa.
- Anonyymi
Niin tais käydä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905197
- 534066
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271927Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980