Seinfieldisää oli sketsi:
"Mitä eroa on hammaslääkärillä ja Sadistilla?"
"Hammaslääkärillä on tuoreempia aikakusilehtiä"
Mitä eroa?
4
2319
Vastaukset
- Sinfelde
Mitä ihmeen kusilehtiä?
Olen pieni palliaivosi.- Samperi Kumminen
Mikä teidän mielestä on paras auto. Mun mielestä matsda. Hammaslääkärit saa matsdalta 40% alennusta. ON TOSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Stide98
okeii..eli mikä on sellainen jota voi vetää suussa edes takaisin... ja se on karvainen.... miehet eivät usein käytä sitä samalla tavalla kuin naiset.... mikä tullee ensimmäisenä mieleen............. vastaus on hammasharja!!
- karvat.on
ei tullut muutamieleen...vai karvaineinen kyrpäkö olis pitäny tulla..PERVO! e ikullin varressa kasva karvoja....tiiät sitten kun sulle kasvaa juurikarvat pippeliin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834863- 1882238
- 1321852
- 361759
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231548- 1771490
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161411- 661261
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3391177- 351126