Tuli pyörähdettyä Narvassa muutama päivä. Oli aika erikoista muuhun Viroon verrattuna. Esim. englannilla/virolla ei pärjännyt kuin kohtuullisesti hotellin respassa ja turisti-infossa. Kahvilakulttuuria ei tunnettu lainkaan ja jos mukillisen kahvia halusi niin se piti hakea Hesestä :) Pyörän vuokraus olisi maksanut 15 €/pv, suolainen hinta - ei tullut kauppoja kun auton sai 25 €/vrk!
Kaupungilla, pihoilla epäsiistiä ja hoitamatonta. Linna ja promenadi ovat siistejä nähtävyyksiä. Muutoin oli hiljaista ja seisahtunutta.
Narva oli eri maailma
27
922
Vastaukset
- Vaaran.Paikka
Eikö Narva ole VAARALLINEN?
- rohkeutta.riittää
Kävin Narvassa juhannuksena. Kaupunki on siistiytynyt paljon viime vuosina. Narva joen rantabulevardi on hieno, rahoitettu osittain EU-rahalla. Englannilla pärjää monessa paikassa paremmin kuin vironkielellä. Kannattaa ehdottomasti käydä Narva-Jõesuussa joka on meren rannalla sijaitseva hienolla pitkällä hiekkarannalla varustettu paikka. Siellä on myös kalliita hyvin varustettuja kylpylähotelleja, paljon venäläisiä vieraita. Narvan linnan lähellä on Ruotsin valtion lahjoittama leijona patsas joka kertoo siitä kun vuonna 1700 Kaarle XII:n armeijan valloitti sen venäläisiltä. Tosin venäläiset valloittivat linnan takaisin seuraavana vuonna.
Minua pelottaa Helsingin keskustassa enemmän kuin Narvassa. - Luotiliivi
Navassa turistit käyttävät luotiliivejä!
- parabellum_
Voi kun on hauskaa! Naurattaa ihan hirveesti. Uusi Spede Pasanen on löytynyt!!
- Musta-Ruuti
Käy kerran Narvassa niin kyllä hymy hyytyy!
- mutta.kun.ei.uskalla
Musta-Ruuti kirjoitti:
Käy kerran Narvassa niin kyllä hymy hyytyy!
Kävin nyt juhannuksena. Ei ollut mitään sellaista joka olisi hyydyttänyt hymyn. Minä olen niin kova jätkä että käyn asuntoni lähikaupassakin Suomessa ilman turvamiestä.
"Musta-Ruuti" on hyvällä mielikuvituksella varustettu sivari. Jos kävisi joskus ihan ulkomailla asti niin voisi kirjoittaa vaikka uuden kirjan Tuntematon Sotilas. Siinä virolaiset sotisivat suomalaisia vastaan. - Kijoitusvihe
Luotiliivi: oliko Navassa nöyhtää?
- miksei.ole
Taka-Hikiän poika on saanut idean! Ja keppanaa kuluu. Sossu ei ole tänään enää auki.
- M.Nieminen
Tänään kävin Narvassa kyllä PELOTTI, onneksi oli turvamies mukana!
- Kontulan.miäs
Lurahtiko löysät pöksyyn?
- Mulle_Riitti
Olen käynyt Narvassa kaksi kertaa, ensinmäisen viimmeisen kerran!
- peräkammari.on.kotini
Mulle_Riitti kirjoitti:
Olen käynyt Narvassa kaksi kertaa, ensinmäisen viimmeisen kerran!
Poika parka! Ensimmäisen kerran elämässään kuuli Narvasta kun luki täältä. Voisi aloittaa menemällä joskus oikein ULKOMAILLE, vaikka Tallinnaan.
- Trolloloo
peräkammari.on.kotini kirjoitti:
Poika parka! Ensimmäisen kerran elämässään kuuli Narvasta kun luki täältä. Voisi aloittaa menemällä joskus oikein ULKOMAILLE, vaikka Tallinnaan.
Koko narva on ihan trolloloo
- eesti.tutuksi
Narvassa on paljon venäläisiä narkkareita, joilla on HIV.
- Tosi.On
Narva on tosi LÄÄVÄÄ
- Stadi.on.kaatopaikkaa
Maailmanmatkaajat esittävät tässä asiantuntevia kommentteja. Tosin kukaan näistä ei ole päässyt Peräseinäjoen rajojen ulkopuolelle yrityksistä huolimatta.
- Nar_va
Narvan vanhakaupunki
https://www.youtube.com/watch?v=nIPLmbNP84I- P.Pekka
Puutini on arvaamaton
- tekkeepi
P.Pekka kirjoitti:
Puutini on arvaamaton
Puuttini tulee ja hyökköö.
- NarvanKetku
Narvassa katsotaan venäläisiä televisiokanavia ja äänestetään Putinia - ”Luulenpa, että pitkässä perspektiivissä Venäjällä on parempi tulevaisuus edessään kuin Virolla”
Putin on Narvassa suositumpi kuin Viron oma presidentti. - TrollauskoKivaa
NarvanKetku kirjoitti:
Narvassa katsotaan venäläisiä televisiokanavia ja äänestetään Putinia - ”Luulenpa, että pitkässä perspektiivissä Venäjällä on parempi tulevaisuus edessään kuin Virolla”
Putin on Narvassa suositumpi kuin Viron oma presidentti.NarvanKetku taitaa olla Putinin trolli. Jos Venäjällä olisivat asiat hyvin niin sinnehän ne Narvan ja muutkin Viron venäläiset muuttaisivat, vaan eivätpä näy muuttavan.
- olen.käynyt.jonkunverran
Neuvostoliiton romahdettua 90-luvun alussa Narvasta muutti Venäjälle ne jotka katsoivat sen olevan parempi maa asua. Kaupungin asukasluku aleni 10 000:lla.
Nykyiset asukkaat eivät äänestä Putinia paitsi ehkä ne joilla on Venäjän kansalaisuus. Missähän on mitattu kannatukset? Oletko ketku kysellyt itse kaduilla?- RyssänKetku
Narva tulee olemaan osa Venäjää.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201803162200805862_ul.shtml - toivottavasti.pian
RyssänKetku kirjoitti:
Narva tulee olemaan osa Venäjää.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201803162200805862_ul.shtmlJuttu oli Venäjän vaaleista joissa tietysti Putinin kannatus on iso. Venäjän kansalaiset voivat halutessaan äänestää näissä vaaleissa. Ahvenanmaalaisetkin puhuvat ruotsia joten seuraava Iltalehden otsikko lienee: Ahvenanmaa tulee olemaan osa Ruotsia.
- EX-Narva
Narva käy hidasta taistelua hiviä ja huumeita vastaan!
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010092612411131_ul.shtml - vai.tasoissa
Iltalehden juttu on 8 vuoden takaa. Onkohan nyt tilanne parempi Narvassa vai Helsingissä?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185