Hei, tietääkö joku miltä varasijoilta aikasempina vuosina päässyt turkuun kauppikseen?
Kauppakorkea varasijat
22
5202
Vastaukset
- Kauppishaluan
Entä muihin kauppiksiin?
- Jeepppe
Tilastot yleensä löydettävissä koulujen omilla sivuilla
- odottava12
Sama kyssäri ku alkuperäisellä mutta kaupunkina Jyväskylä ja varasija numero 6 onko mahiksia?
- syö
Tuskinpa turkuun varasijoilta pääsee..
- Ehkäkouluun
Lappeenrantaan sijalta 4?
- Varasijajuna
Kuopio 6.?
- Jäintäpärästirannalle
Viime vuonna Kuopion jono liikkui 4 sijaa.
- Varasijajuna
No piru. Jospa tänä vuonna ois parempi säkä.
- Haluansisään
Mulla on kuopion 1. Varasija, eli mahiksia pitäis olla?
- Varasijajuna
Periaatteessa, ellei jonojen liikkuminen johtunut siitä, että jonottajat lähtivät jonosta
- Varasijajuna
Haluansisään kirjoitti:
Hei sinä! Saitko koulupaikan vai hävisikö joku jonosta, olen nyt paikalla 5?
- Haluansisään
En ole saanut :(
- Haluansisään
Mitä tää koko homma ees tarkottaa et joku ois poistunu jonosta, miten siitä voi muka poistua? tilastojen mukaan katoin, että viime vuonna ei ois otettu kuopioon yhtään sisään varasijoilta. Mitä tää jono liikkuminen siis tarkottaa?
- Varasijajuna
Haluansisään kirjoitti:
Mitä tää koko homma ees tarkottaa et joku ois poistunu jonosta, miten siitä voi muka poistua? tilastojen mukaan katoin, että viime vuonna ei ois otettu kuopioon yhtään sisään varasijoilta. Mitä tää jono liikkuminen siis tarkottaa?
Siis jos joku ottaa koulupaikan vastaan muualta, poistuu hän jonosta. Jos vaikkapa Kuopio 1. Vaihtoehto, mutta tulee hyväksytyksi kohteeseen 2 ja ottaa sen vastaan, peruuntuu hänen muut hakemuksensa.
- Varasijajuna
Haluansisään kirjoitti:
Entä saitko nyt? Olen taas liikkunut yhdellä
Mitä teet jos tänä syksynä et pääse?
- åpouyt
jono Turkkuseen liikkunut 6 paikkaa, mua ei auta, koska olen kaksinumeroisella sijalla, mutta alle kympissä voitte hymyillä, mahdollisuudet hyvät ?
- rejektikylder
Eipä ole oma varasija seiskasta liikkunut mihinkään.
- Varasijajuna
Enempi poistuu ihmisiä jonosta, kuin jättää saadun koulupaikan ottamatta. Alkupäässä jonot eivät käytännössä liiku.
- Laproaig
6. Varasijalta pääsin jyväskylään nyt maistuu viina!!!
- Varasijajuna
Onnea! Itse en pääse edes UEF:älle 6. varasijalta yhteispisteiltä. Kyllä syö miestä ":D"
- Varasijajuna
Ja siis tuo 6. Oli alkuperäinen sijoitus, ei tämänhetkinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1002080Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2891886Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3361719Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2041565Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht961337- 311237
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941113Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤661064- 511047
- 581038