Hei, tietääkö joku miltä varasijoilta aikasempina vuosina päässyt turkuun kauppikseen?
Kauppakorkea varasijat
22
5027
Vastaukset
- Kauppishaluan
Entä muihin kauppiksiin?
- Jeepppe
Tilastot yleensä löydettävissä koulujen omilla sivuilla
- odottava12
Sama kyssäri ku alkuperäisellä mutta kaupunkina Jyväskylä ja varasija numero 6 onko mahiksia?
- syö
Tuskinpa turkuun varasijoilta pääsee..
- Ehkäkouluun
Lappeenrantaan sijalta 4?
- Varasijajuna
Kuopio 6.?
- Jäintäpärästirannalle
Viime vuonna Kuopion jono liikkui 4 sijaa.
- Varasijajuna
No piru. Jospa tänä vuonna ois parempi säkä.
- Haluansisään
Mulla on kuopion 1. Varasija, eli mahiksia pitäis olla?
- Varasijajuna
Periaatteessa, ellei jonojen liikkuminen johtunut siitä, että jonottajat lähtivät jonosta
- Varasijajuna
Haluansisään kirjoitti:
Hei sinä! Saitko koulupaikan vai hävisikö joku jonosta, olen nyt paikalla 5?
- Haluansisään
En ole saanut :(
- Haluansisään
Mitä tää koko homma ees tarkottaa et joku ois poistunu jonosta, miten siitä voi muka poistua? tilastojen mukaan katoin, että viime vuonna ei ois otettu kuopioon yhtään sisään varasijoilta. Mitä tää jono liikkuminen siis tarkottaa?
- Varasijajuna
Haluansisään kirjoitti:
Mitä tää koko homma ees tarkottaa et joku ois poistunu jonosta, miten siitä voi muka poistua? tilastojen mukaan katoin, että viime vuonna ei ois otettu kuopioon yhtään sisään varasijoilta. Mitä tää jono liikkuminen siis tarkottaa?
Siis jos joku ottaa koulupaikan vastaan muualta, poistuu hän jonosta. Jos vaikkapa Kuopio 1. Vaihtoehto, mutta tulee hyväksytyksi kohteeseen 2 ja ottaa sen vastaan, peruuntuu hänen muut hakemuksensa.
- Varasijajuna
Haluansisään kirjoitti:
Entä saitko nyt? Olen taas liikkunut yhdellä
Mitä teet jos tänä syksynä et pääse?
- åpouyt
jono Turkkuseen liikkunut 6 paikkaa, mua ei auta, koska olen kaksinumeroisella sijalla, mutta alle kympissä voitte hymyillä, mahdollisuudet hyvät ?
- rejektikylder
Eipä ole oma varasija seiskasta liikkunut mihinkään.
- Varasijajuna
Enempi poistuu ihmisiä jonosta, kuin jättää saadun koulupaikan ottamatta. Alkupäässä jonot eivät käytännössä liiku.
- Laproaig
6. Varasijalta pääsin jyväskylään nyt maistuu viina!!!
- Varasijajuna
Onnea! Itse en pääse edes UEF:älle 6. varasijalta yhteispisteiltä. Kyllä syö miestä ":D"
- Varasijajuna
Ja siis tuo 6. Oli alkuperäinen sijoitus, ei tämänhetkinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264553Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223399Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621965Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,71726Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381237Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611199Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100934- 30767
- 63765
- 176740