Parempaa/ asiiansopivampaa aihealuetta en löytänyt mutta kelvatkoon. Eli olen 14v tyttö aika lyhyt, muuten ihan tavallinen, eikä minusta huomaa mitään esim. Koulussa, kavereitten kanssa ja muualla ulkona missä on muita ihmisiä. Mutta kun olen yksin kotona tai mökillä missä ei ole tuntemattomia (ne hetket jolloin en piirrä tai räplää puhelinta) liikun joka paikkaan kuin eläin neljällä jalalla. Käveleminen, hölkkä ja juokseminen luonnistuu erinomaisesti. Hyppään 68cm korkeita esteitä eläintyyliin. Mitään sellaista en kuitenkaan viitsi tehdä missään muuallla, sillä onhan se todella outoa jos 14v tyttö juoksentelee pihalla kuin mikäkin vinksahtanut mielisairaalasta karannut lapsi. Olen juossut eläin tyyliin niin kauan kuin pystyn muistamaan, enkä millään pääse siitä tavasta eroon (enkä haluaisikaan päästä) Pienenä sain vaikutteita kun katsoin avaraa luontoa. Aloin leikkimään eläintä ja usein toivoinkin voivani olla eläin. Yksin leikkiessäni ajattelin olevani avaraluonto ohjelmassa oleva eläin yleensä kettu tai vastaava. Piirsin jatkuvasti eläimiä jonka vuoksi olenkin taitava piirtämään niitä. Pienempänä yksi kavereistani leikki usein kanssani eläintä ja osasi hänkin josta kuin eläin, mutta nyttemmin kun ollaan kasvettu isommaksi hän on lopettanut sen. Kai hän tajuaa että on jo liian iso sellaiseen, minä vaan en. Nykyään kotona kuljen eläin tyyliin esim keittiöön syömään tai muihin huoneisiin ja mökillä sinne tänne huvikseni, enään en ajattele olevani jokin eläin vaan se nyt vaan on hauskaa. Äidistä se on hieman kummallista mutta isä ei kommentoi asiaa muuten kuin kutsumalla minua välillä jänöksi kun teen niin (vihaan kun minua kutsutaan jänöksi) Olen miettinyt onko Suomessa ketään muuta suunnilleen ikäistäni joka tykkää juosta niin kuin eläin. Suomeksi en netistä löydä oikeastaan mitään asiaan liittyvää:( you tubesta löytyy joitain videoita missä ihminen juoksee kuin eläin mutta nekin otettu joskus 2006. Olisi kivaa jos voisitte kertoa mielipiteenne tai jos itsellänne on tai on ollut tämän tapaisia harrastuksia:D
Eläimellinen ihminen
EläimellinenLapsi
1
163
Vastaukset
- Huskytherian
Ota selvää therianeista, vaikutat vähän sen tyyppiseltä jos se eläinpuoli vieläkin löytyy. Ite oon huskytherian ja kuljen neljällä jalalla kotona joka paikkaan ja voitan aina koulussa neljän jalan juoksukilpailut👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482