92. varasija, vieläköhän täältä noustaan opiskelemaan D;
Farmasia pääsykokeet 2017
19
1119
Vastaukset
- kskkksksksk
voi olla mahdollista, että pääset :-) Paljon skaalattuja pisteitä/raaka
- farmaseutti_ko_
Skaalattuja pisteitä on 21.
- hämmentynt
farmaseutti_ko_ kirjoitti:
Skaalattuja pisteitä on 21.
Kyllä vaikuttaa siltä, että oot laskenu pisteet väärin. Uskoisin että 1-2pinnan heitto alaspäin voisi olla oikea. Paljonko yhteispisteitä?
- farmaseutti_ko_
Raakoja pisteitä on 14-15, eli on siinä just se 1-2 pinnan heiton vara. Yhteispisteet on huonot (68).
- kdjfddk
Hmm. Millähän perusteella noi jonot on tehty kun mullakin on noin 21 skaalattua pistettä ja oon jonossa reilu 40 sijalla? Jos oikein oon laskenut
- asdedy
Oletko ensikertalainen vai ei-ensikertalainen? Meinaan sitä, että se voi vaikuttaa noihin varasijoihin...
- farmaseutti_ko_
Oon ensikertalainen.
- juuubeli
no siis ite oon varasijalla 60 ja raakapinnoja noin 15 plus oon ensikertalainen, yhteispisteet olemattomat
- asdedy
Oon varasijalla 37 farmaseutiksi. Mulla raakapisteitä 16 ja oon ensikertalainen. Yhteispisteet on kans aika olemattomat.
- paikkavaikuttaa
Kuopioonko olette varasijoilla?
- Aaaaaaaahjk
Helsingin tuloksia ei oo tullu eli kuopioon ovat
- Hirttoköysii
Hermot menee jono ei liiku !!
- farmaseutti_ko_
Oon ite kans seurannu opintopolkua ihan työkseni 😅 Nyt sinne tuli joku käyttökatko😯
- Farmaseuttiuknowwho
Onkos tänään liikkunut varasijat? 😊 Muistathan mainita farmaseutti vai proviisori! :)
- liikuprkl
ei oo liikkunut, proviisori.
- ggfgrrrfrgg
Hei varasija 92. onko sulla peruuntunut
- farmaseutti_ko_
On joo.. :(
- dfss
Ei liiku jono mihinkään. Luulis että olis liikkunut kun on tullut lääkisten ja sote-alojen tuloksia. Ei jaksa odottaa enää! :(
- Provi
Joko olette vastaanottaneet opiskelupaikan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089