Onko kokemuksia langattomista näppäimistöistä? Mikä niiden kantomatka tukiasemaan on, 1...3m? Pitäis hankia langaton näppis, mutta eri liikkeissä eri infoa samasta näppiksestä, toinen sanoo kantamaksi metrin, toinen kolme jne. Tiedän että Bletoothilla saa kantamaksi rittävän, mutta halvempikin ratkaisu kävisi ja kantamaksi kolme metriä riittää.
Langaton
Johdoitta
1
265
Vastaukset
- Logitechin
langattomassa råtassa on kantomatka yli 3 metriä. Luulen, että näppiksellä on sama matka. Jos matka olisi metrin luokkaa, niin miksi ylipäätään olisi järkevää tehdä langaton näppis? Langallakin on jo sama matka...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316