Olen aina olettanut että olen läheisempi ystävä ihastukselleni (topias) kuin minun paras ystäväni (sara) on. Puhumme topiaksen kanssa usein syvällisiä ja molemmat nautimme toistemme seurasta, ainakin siltä vaikuttaa. Mutta nyt sara viettää paljon aikaa kahdestaan topiaksen kanssa, enemmän kuin minä, ja he vaikuttavat paljon läheisimmiltä. Tiedän että he ovat vain ystäviä mutta kirpaisee. En ole kertonut saralle että olen ihastunut topiakseen. Luulin että minulla on mahdollisuuksia topiakseen, mutta en tiedä enää kun en edes läheiseksi ystäväksi kelpaa. Lisäksi kännissä topias pussailee muitten tyttöjen kanssa eli minun mahdollisuudet häneen: nolla? Pitäisikö unohtaa hänet?
Ihastus ja paras ystäväni
sekaviatunteita01
3
212
Vastaukset
Ehkä kannattaisi kertoa tunteistasi hänelle.
- sekaviatunteita01
helpommin sanottu kuin tehty, en tiedä pystyisinkö
Unoha tommoset kusipäät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398