Uusia englantilaisia ufoarkistoja julkisuuteen

Englannissa on taas päästetty julkisuuteen 15 mappia ufoarkistoja. Lisäksi kuulemma 3 mappia odottaa vielä pääsyä julkisuuteen.
Ikävä kyllä niin nämä arkistot ei ole digisoitu vaan kiinnostuneet joutuvat matkustamaan Englantiin jos tahtoo tutustua niihin.
Kuulemma nyt julkisuuteen päässeet arkistot kertovat mm. myös Rendleshamin tapauksesta.

10

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt julkisuuteen päästettyjen arkistojen joukossa löytyy myös aikaisemmin Rendleshamiin liittyvä salainen ollut muistio jossa todetaan mm." ...että näyttää varmalta että jotakin hyvin merkillistä tapahtui". (Puolustusministeriön muistio 1995, "Salainen vain UK silmille A,kappale 12".
      (. ... There seems no doubt that something very strange occurred... " (Ministry of Defence "Secret UK Eyes A" memo from 1995, para 12). )

      • Since2000

        Kiitos palstan skeptikoille siitä, että Rendlesham on pysynyt vahvasti esillä täälläkin palstalla, Sen vuoksi olen katsellut liki kaikki mahdolliset haastattelut, raportit ja dokkarit siihen liittyen kerta toisensa jälkeen, enkä ole vuosiin enää epäillyt laisinkaan etteikö siellä vieraillut ET:t tai immeiset tulevaisuudesta.
        Jopa Pennistonin (joka on ollut tapauksen heikko lenkki uskottavuuden puolesta) kertomuksiin on tullut vahvistusta toisista vastaavista tapauksista ja sitäkautta Pennistonkaan ei ole enää niin heikko lenkki tapahtumakokonaisuudessa.


      • Nyt jonkun pitäisi mennä sitten paikanpäälle digitoimaan niitä. Olisikohan esim. SUT:ssa vapaaehtoista? Vai saako niitä kuvata / skannata jos paikanpäälle eksyy.


    • Röstikäs

      Eräshän karjui täällä vuosia että kaikki kansiot on avattu jo?? Ei sitten oltukaan. Tiedettiinhän se että ei kaikkia olla avattu eikä ole vieläkään. Taas nähtiin skepuliinien tietotaso ja rehellisyys.

    • aLive.stillBaby

      ...kuulemma ja mää ees vielä kuullu, mitä ny luki tästä ny. Ai avattu... pitäsköhän kirjoittaa joku sci-fi -novellita tai jotain tosta.. .ennesko...- Muuten: koska viimmeks ootte nähneet Oikeen ufon--- niiku livenä?

    • kyllästynyt__

      <<Jopa Pennistonin (joka on ollut tapauksen heikko lenkki uskottavuuden puolesta) kertomuksiin on tullut vahvistusta toisista vastaavista tapauksista ja sitäkautta Pennistonkaan ei ole enää niin heikko lenkki tapahtumakokonaisuudessa.>>
      -----------------------
      Parasta vahvistusta tulisi, jos Pennistonin binääreitä tosissaan yritettäisiin tulkita !
      Sitä ei tällä palstalla koskaan tapahdu, liiterihöpinää ja supinsilmiä vaan jaksetaan jauhaa !!

      • ufotutkija_on_nolla

        Ei tule selvyyttä Pennistonin binääreiden tulkintaan, ufotutkijoiden henkinen kapasiteetti ei siihen riitä ! Se riittää vain mölyämiseen supin silmistä ja Randin homoudesta !!!!!


      • PastoriNuselius

        Jatkakaas poijaat Suviseuroja taas ja ostakkee hernekeittova, ni palataan!


    • kirja_pöytään

      Sattuisko löytymään joku pöytäkirja alieenien ja suurvaltajohtajien välisistä kokouksista ?

      • kaiva_ite

        Eisenhowerista löytyy mutta en jaksa kaivaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe