Vapaa kuvaus

Aloituksia

9

Kommenttia

307

  1. Parhaat keskustelut viimeiseltä vuodelta

    Pitkästä aikaa ajattelin piipahtaa katsomassa tämän palstan kuulumisia. Arvon vanhat ja uudet keskustelijat - kysynkin s
    Ufot
    31
    43
  2. Extraordinary: The Stan Romanek Story

    Oletteko katsoneet kyseisen dokumentin (esim. Netflixistä)? Jos olette, millaisia ajatuksia tuo herätti? Kaverilla tunt
    Rajatieto
    7
    294
  3. Hyvää iltaa, pitkästä aikaa!

    Aloitan viestini pahoittelemalla kroonista poissaoloani. Tulin pitkästä aikaa katsomaan mitä tällä foorumilla tapahtuu.
    Ufot
    89
    479
  4. Wanhoja lehtijuttuja

    BTT -sivustolle on päivitetty liuta uusia vanhoja lehtijuttuja Suomen ufologian historiasta. Käykäähän sivistämässä itse
    Ufot
    60
    296
  5. Kanadan ex-ministeri uskoo ufoihin

    Mitäs mieltä olette Kanadan entisestä puolustusministeristä (1960-luvulla), Paul Hellyeristä, 90 v? Hänen mukaansa aina
    Ufot
    11
    111
  6. Arecibo-viesti

    Eiköhän siirrytä kaikki uuden aiheen pariin. Jottei nyt kuitenkaan eksytä liikaa aiheesta, niin pysytään edelleen peltok
    Rajatieto
    71
    353
  7. Viljapeltokuvioiden sanoma

    Heps. Olen tässä yrittänyt tehdä jonkunlaista yhteenvetoa viljapeltokuvioiden viestien sisällöstä. En kyllä itse tullut
    Ufot
    153
    500
  8. Tähtienväliset lennot

    Aloin tuon toisen keskustelusäikeen pohjalta miettimään tähtienvälisiä lentoja. Yleensä sanotaan ettei ne ovat epätodenn
    Ufot
    87
    260
  9. Varaktorin lynkkausketju (Kaikki mukaan!)

    Noniin arvon palstalaiset. Kuten olemme toistuneesti huomanneet viime kuukausien aikana, niin joka kerta kun Varaktori k
    Uskonnot ja uskomukset
    55
    242