Sain anopilta juhannussaunassa

Anoppiseurana

Oltiin vaimon kanssa juhannus anopin mökillä. Saunottiin aattona porukalla ja oli kyllä kiihottavaa katsella anopin runsaita muotoja. Vaimo alkoi olla aika humalassa ja sammuikin yhdentoista maissa. Minä halusin vielä uudestaan saunaan ja sanoinkin anopille, että menen vielä saunaa lämmittämään. Ja että ei kannata odotella, voin saunoa pitkäänkin.
Laitoin pesään puita ja sauna alkoi lämmetä, tosin se ei ollut kovin paljoa viileentynytkään. Puolisen tuntia olin istuskellut ja hyvät lämmöt oli, kun kuulin anopin äänen oven takaa. Onko kaikki kunnossa? Ajattelin vaan ettet sammu sinne kun yksin olet. En sammu, hyvin täällä menee. Mutta voithan sä tulla seuraksi jos niin on parempi.
Samassa kun olin sanonut tuon, ajattelin että mitä tuli sanottua, pyytää nyt anoppia kahdestaan saunaan ja ollaan vielä maistissa. Kalunikin heräsi kysymyksestä ja ajatuksessta anopista alasti vieressä. Anoppi oli oven takana hiljaa piinaavan kauan. Sitten ovi aukesi ja anoppi astui lauteiden eteen alastomana, kai se on parempi pitää huolta susta. Anoppi varmasti huomasi puoli kovan kaluni, koska en peitellyt sitä yhtään. Hän kaatoi päälleen vadillisen vettä ja hieraisi suuria rintojaan edessäni. Muuta ei enää tarvittu, kaluni paisui täyteen mittaansa anopin katsellessa jalkoväliini. Minä katselin vettä valuvaa anoppia, suuria hieman roikkuvia rintoja sekä runsaskarvaista jalkoväliä. Hetki katseltiin toisiamme, kuunnes nousin.
Otin anopin halaukseen ja painoin kaluni hänen vatsaa vasten. Suutelin anoppia ja hieroin selkää ja pakaraa. Anoppi aluksi esteli, mutta antoi lopulta periksi. Hieroin painavia rintoja ja imin niitä ahnaasti. Anoppi uskalsi varovasti runkata kaluani hetken, kunnes aneli minua nopeasti sisäänsä.
Halusin edestä, joten siirsin vadit pois pesupenkiltä ja kellistin anopin siihen. Asetuin anopin eteen hajareisin ja levitin jalat polvitaipeista ja tuo ihana mätäs aukeni eteeni. Levitin paksuja pilluhuulia ja hieroin vähän aikaa himoitsemaani vakoa. Aloin tunkea karvojen seassa reittiä pilluun ja työnnyin anopin sisään vähän kerrallaan. Anopin pillu oli märkä ja liukas. Työntelin edestakaisin hitaasti, koska tulisin nopeasti. Samalla puristelin anopin isoja rintoja.
Kiihdytin tahtia sillä en kestäisi enää, tilanne oli niin kiihottava. Nussin jo kovaa vauhtia ja anoppikin huohotti kovasti. Pillu supisteli kaluni ympärillä, kun lastini lähti liikkeelle. Ruiskutin spermat syvälle anopin sykkivään pilluun. Pikainen, mutta hyvä pano!

4

22301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tätiisaaressa

      Itse olin yhtenä juhannuksena tätini kanssa saunassa ja siinä pikku humalassa katselin tätiäni saunassa ja hän alkoikin näyttää oikein pantavalta ja tunsin että veri alkaa pakkautua munaani. Saniun että käväisen uimassa välissä ja livahdin ulos ennenkun hän ehti huomata alkavaa stondistani. Hypättyäni laiturilta järveen sai viileä vesi stondiksen taantumaan ja ihmettelin että miten olin tätiäni niin katsellut ja ajatellut. Vaikka hän kyllä on kaikin puolin seksikäs ja kaunis. No tätini tuli kanssa uimaan ja kun hän käveli alasti laituria niin huomasin taas tuijottavani kiimassa häntä ja tunsin kuinka kulli alkoi olla täydessä stondiksessa. Tätini hyppäsi vetään ja pienen lenkin uituaan tuli lähelleni jutttelemaan kuinka oli sattunut juhannukseksi upeat ja lämpimät ilmat. Siinä lähelläni uidessa hänen jalkansa sattui hipaisemaan kovaan kulliini ja hän kylä tajusi heti mihin oli hipaissut. Hän tuli kohti minua ja kysyi olisiko jo aika mennä takaisin löylyyn vai haluanko vielä olla muna kovana järvessä? ja samassa hän otti kädellä kiinni munastani ja katsoi minua silmiin ja sanoi että tää olisi ihan kiva nähdä kovana saunassakin. Sitten hän lähti kohti laituria ja lähti menemään saunalle. Mennessään hän sanoi että tuus nyt kova poju. Hetki hänen jälkeensä menin nolona kulli kovana saunaan. Siellä hän makasi lauteilla ja sormeili itseään. Hän katsoi heti minuun ja sanoi että onneksi tulin että hän saisi nähdä kunnolla munani. Ja nyt se oli kyllä niin kovana kun vaan ikinä voi. Menin lauteille istumaan ja hän makasi niin että näin hänen pilluunsa ja kuinka hän masturboi. Hän pyysi että jos voisin vähän runkata niin että hän näkisi. Näin sitten tein ja kyllä oli kiihottavaa katsoa kun hän runkkasi märkää pilluaan ja voihki kiimasta ja nautinnosta. Ei siinä ihan hirveän kauaa mennyt kun minulta lasti lensi. Sitten minulle iski taas nolostus ja nopeasti huuhtelin spermat pois ja menin saunan terassille vilvoittelemaan ja miettimään mitä oli tapahtunut. Tätini tuli kanssa sinne. Nolona ääni väristen kyselin häneltä jos ei mainittaisi kenellekkään tapahtuneesta. Hän halasi minua ja sanoi ettei tietenkään kerro. Tämä olisi meidän salaisuutemme. Sitten hän halatessaan työnsi käden kaluuni ja sanoi että oli ihana katsoa kun runkkasin ja laukesin. Hän oli kuulemma itse saanut orkun hetki sen jälkeen kun olin lähtenyt saunasta. Sitten hän munaani hyväillen kysyi että joko minulle riitti vai? Häntä kuulemma panetti vielä tosi paljon ja haluaisi vielä kanssani. Ja kyllä minä olin niin helvetin kiimassa että samantien nappasin nännin suuhuni ja hyväilin kädellä pillua. Oli kyllä kiimaisin sauna reissu ikinä. Nuolin häntä ja hän imi munaani, sitten pantiin ja kyllä täti opetti minulle ihan uusia asentoja. Laukesi hänen suuhunsa ja kahdesti pilluun. Sitten meillä alkoikin jo voimat olla loppu panosetti oli kumminkin jo melko kauan kestänyt. peseydyimme ja lähdimme mökkiä kohti missä muu perhe/suku nukkui. Matkalla hän sanoi että kyllä ois pitäny vielä saada tuntea miltä munani olisi tuntunut hänen pyllyssään? Ja olin taas kiimassa ja muna vähän värähti. No seuraavana iltana tuli sitten saatua ekaa kertaa myös pyllyä. Menimme veneellä käymään läheisellä saarella katselemassa näkyykö paljon muita juhannuksen viettäjiä. Vaikka oikeasti halusimme päästä johonkin muilta pakoon/piiloon ja naida. Tuona jussina olin 18 vuotias ja tätini 28. Minulla oli seksisuhde ihanaan tätiini 6 vuotta ja olisi varmaan vieläkin jos hän ei olisi menehtynyt kolarissa.

      • wow i like


      • Mahtavaa! Itse kanssa tädin opissa saunassa ollut


    • Anonyymi

      Otsikosta tuli mieleen oma kokemus 25v takaa.

      Kävin anoppilassa hakemassa yhden työkalun. Anoppi huusi aamupäiväkahville oli yksin kotona ja selvästi hieman hiprakassa.

      No, etsin varastosta etsimäni työkalun ja menin sisälle. Ei ollut kahvia, mutta anoppi siellä odotteli ilkosillaan.

      Anoppi oli nelikymppinen hyvin timmi sirovartaloinen pienikokoinen nainen, ns aito blondi sillä vaaleiden hiuksien lisäksi näköjään pillunkarvoitukin oli vaalea.

      Vähän siinä hämillään vaivautuneena oli olo että mihinkä pääsen pakenemaan, mutta anoppi otti ohjat käteen.
      Tunnusteli hieman jo paisunutta etumustani ja sanoi muistaaksen "näin kerran salaa kun panit tytärtäni ja sulla oli melko iso ase"

      Teimme sen saunan lauteilla. Anoppi oli ylälauteilla pillu levällään, painoin sisään ja hyvin nopeasti tulin ja ruiskutin spermani anopin pilluun. Anoppi joko feikkasi hyvin orkkunsa tai sitten oli niin kiimainen että laukesi, mutta pillu ainakin supisteli siihen malliin nautinnollisten huutojen kera että hyvää ilmeisesti teki.

      Poistuin siitä sitten paikalta ja autossa olin lievästi hämilläni "mit.vit. juuri tapahtui".

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe