Voisiko kaikki laittaa tänne kun saa tietoa Metropoliaan pääsystä, kerro myös mikä linja. Kuulemma niitä on alkanut tippua. Jännittääää.
METROPOLIA TULOKSET
34
3272
Vastaukset
- odottaja4
Kultturituotantoon ei oo vielä ainakaan tullu. Ilmeisesti suurin osa metropolian aloista tulee vasta perjantain.
- tulevakätilö
Mä tosiaan olin saanut aamulla opintopolkuun tuloksen. 😊Kätilölinjalta päivätoteutuksesta.
- Kohtakätilö
Täällä toinen samalle linjalle päässyt! :>
- SapeMies
Mulle tuli jo aikaa sitten metropolian Nursing tulokset, suomenkielistä Sairaanhoitoa odotellaan.
- olsjs
millaisia kysymyksiä siinä valintakokeessa oli? Käsittääkseni nykyään ei saa mitään kirjoja luettavaksi etukäteen vaan aineistomateriaalin saa vasta koetilanteessa. Aijon hakea nyt syksyllä metropoliaan ensihoitoon ja sairaanhoitoon!
- Hylätty1
Tässä odottelussa hajoaa pää ja varsinkin sitten kun lukee sen "hylätty" sieltä..
- Kaarnakepponen
Metropolia kätilö monimuoto-linja. Pääsin! 😊
- VihdoinKätilöksi
Metropolia kätilö monimuoto-linja, pääsin myös ❤
- sadnh
SH monimuoto 8.varasijalla. :(
- jeeeeeeee
Kliininen asiantuntijuus sosiaali- ja terveyalalla (YAMK), pääsin!
- Ärsyyntynyt
minulla luki ensin valinta kesken, sitten tuli että peruuntunut/ paikat täynnä :O
- Vihdoinjaviimein
Talotekniikan tulokset on tulleet. Sisälle mentiin, että heilahti :)
- Sosionomiksi
Sosionomiksi tuli kutsu :)
- Vihdoinjaviimein
Sosionomiksi aukesi paikka :)
- optometria
Optometria, sisään päästy!
- taas_välivuosi
Osaatko sanoa vinkkejä kokeeseen? Tuli metropoliasta hylätty...
- Optometristi
Kirjallisen kokeen materiaalin luku kokonaisuutena huolellisesti. Ryhmähaastattelu oli super tärkeä, ite sain täydet pisteet kun kuuntelin muita ja kannustin hiljaisempiakin puhumaan
- Jännittää
3D animaatio ja visualisointi- linjalle pääsin varasijalle 2. Katsotaan miten käy...
- XXXXY
Tiedättekö mitkä on maksimipisteet terveydenhoitajan/sairaanhoitajan kokeesta?
- Anaananan
Bioanalytiikalta tullu tuloksen
- JESSSSs
Sairaanhoitaja päivätoteutus tullut!
- Jay758
Rakennustekniikka tullu kans!
- 8592
Onko kellekkää tuluu vielä sähköpostii viestiä?
- Yliopistotoiveikas
Tarkistin just nii Metropolia tradenomin päivämuotoo hyväksytty. Se oli kyl enemmänkin semmone varmuuden vuoks haku.
Ei oo sähköpostii kyl tullu et kannattaa tarkistaa opintopolust- Vieläodottaa
Mulla vielä Metropolia tradenomin päivätoteutus vielä ainoana avoimena.
- joku585896577
Tradenomi monimuoto tuli eilen, sisään pääsin. Näkeekö jostain omat pisteet ja muutenkin tulokset?
- Odottavainen
Varasijalla 10. tradenomiksi päivätoteutus. Onko vielä mahdollisuutta?
- Metropoliaaaaaa
Voinko päästä 8 varasijalta päivätoteutus sh? On mulla ykkösenä
- voijestassentään
Metropolia, sähkö- ja automaatiotekniikka tuli eilen. Ei sähköpostia, mutta opintopolusta löytyi.
- Varavas
Jalkaterapia tullut
- Odottavanaikaonpitkä
Onko joidenkin sijoitukset jonossa jo ehtineet muuttua Metropolian osalta?
- Toinenodottaja
Minulla varasija 6 eilen, tänään 4.. eli on muuttunut jo yhden vrk:n aikana.
- suuhygienisti2017
Kukaan päässyt syyhygienistiks? :D täällä yksi sisäänpäässyt etsii kohtalontovereita. Mistään ei ketään löydy, eikä faceryhmäkään vielä toiminnassa 😀
- 754
Millä pisteillä pääsit? Itse vielä varasijoilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818