Kuppilaton kirkonkylä...

Goff3

Kertokaapa kaiffarit, missä ne lottokaljat syksystä alkaen juodaan? 😭

21

1710

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsupp

mitä ihmettä meinaako hyvintoimeentuleva kaleva lopettaa...

• Kyltitkuntoon

No ei voi olla totta! Hieno baariko loppumassa? Aito, kunnon paikallinen nähtävyys, ei tekemällä tehty turistihoukutin. Koko kirkonkylä loppuu kohta...

• Ei kirkonkylä lopu, kun on kirkko. Siellähän ne kahvikestit tulevaisuuvveesa pietään iltasin ja päivällä kun luikauttaa virren ja pullamössöä pistelee suuhun niin jopa on elämä mallillaan.
      Kaljaa en usko että alakaavat myymään mutta viiniä löytyy varmaan kellarista.

• Ei kirkonkylä lopu, kun on kirkko. Siellähän ne kahvikestit tulevaisuuvveesa pietään iltasin ja päivällä kun luikauttaa virren ja pullamössöä pistelee suuhun niin jopa on elämä mallillaan.
      Kaljaa en usko että alakaavat myymään mutta viiniä löytyy varmaan kellarista.

• KingOfFarts

Valitettavasti suomussalmen wanhalla kirkolla ei ole kohta muita menoja kuin kirkonmenot.

• Autiootaon

Jos asia totta niin harmi kun Kaleva loppuu. Mutta toisaalta ymmärtäähän tuon. Ei riitä asiakkaita. eikä suomussalmelaiset käytä myöskään palveluita.....tyhjiä tiloja niin kirkolla kuin Ämmässäkin ja lisää tulee kiihtyvällä vauhdilla......kimppakyytejä pitänee järjestää Kajaaniin (paikkakuntalaisten ostoparatiisi) maitopurkin hakuun kun kohta kait ruokakaupatkin käyvät tarpeettomaksi.

• juoruämmille

Kaleva ei lopu, se on täyttä sittiä koko juttu. tv Heikki

• Hei,hei täällähän on Heikki!

• Vissylinjalla

Hieno homma, Heikki!
        Parlamentin jäsenille, noille juoru-ukkoille, näytämme pitkää nenää....

• tyhmiäjuoruja

No, hyvä jos oikea Heikki tuossa kommentoi. Ihmettelinkin jo asiaa.

• vakkariasiakas

A A Heikki se Kalevassa leikki, eipä tule loppua kun ei ole hoppua.......

• kyttyrä

Jos aloitus on täyttä puppua, niin etsikää se tottero ja työntäkää sille kynttilä perseeseen!

• Ootko kokkeillu koskaan miltä se kynttilä tuntuu, kun nuin sitä usutat työntämään ?

• kyttyrä

Kuulehan Lumperi? Olis ihan kiva nähdä sinut naamatusten!

• Että ihanko mukava ois tavata?

• PAHAMOKAxxxxxxx

Kyllä yrittäjän kannataisi tehdä asiasta poliisille rikosilmoitus . Nimetön kirjoittaja on vastuussa kirjoituksistaan . Kyllä osoite ja nimi tulee tietoo ja lasku poliisitukinnan jälkeen

• Mitä rikollista goff3 kirjoituksesssa on? Etpä taia olla tosissasi?

• kriminalle

Ei mitään rikollista. Voihan siinä olla jotain perää, mutta reaktiot mahdolliseen lopettamiseen ovat yliampuvat. Suomussalmella on muutenkin lyhyellä ajalla lakkautettu liiketoimintoja. Kai nämä reaktiot ovat joku hätähuuto kuihtuvan kylän puolesta.

• Kaljan lipittämisen saisivatkin lopettaa....

• Ghkh

Minäkin oon kuullut että kaleva lopettaa koska siinä on liian suuret ylläpitokustannukset (lämmitys).

• Jospa se tuo kynttilämies lopettasi niitten kynttelien survomoisen ahtaaseen paikkaansa ja antasi Kalevaan ne niin ainakin säästysi vähän lämmityskustannuksia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      5976
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      3259
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      161
      2750
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2630
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82