Kuppilaton kirkonkylä...

Goff3

Kertokaapa kaiffarit, missä ne lottokaljat syksystä alkaen juodaan? 😭

21

1726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsupp

      mitä ihmettä meinaako hyvintoimeentuleva kaleva lopettaa...

    • Kyltitkuntoon

      No ei voi olla totta! Hieno baariko loppumassa? Aito, kunnon paikallinen nähtävyys, ei tekemällä tehty turistihoukutin. Koko kirkonkylä loppuu kohta...

    • Ei kirkonkylä lopu, kun on kirkko. Siellähän ne kahvikestit tulevaisuuvveesa pietään iltasin ja päivällä kun luikauttaa virren ja pullamössöä pistelee suuhun niin jopa on elämä mallillaan.
      Kaljaa en usko että alakaavat myymään mutta viiniä löytyy varmaan kellarista.

    • Ei kirkonkylä lopu, kun on kirkko. Siellähän ne kahvikestit tulevaisuuvveesa pietään iltasin ja päivällä kun luikauttaa virren ja pullamössöä pistelee suuhun niin jopa on elämä mallillaan.
      Kaljaa en usko että alakaavat myymään mutta viiniä löytyy varmaan kellarista.

    • KingOfFarts

      Valitettavasti suomussalmen wanhalla kirkolla ei ole kohta muita menoja kuin kirkonmenot.

    • Autiootaon

      Jos asia totta niin harmi kun Kaleva loppuu. Mutta toisaalta ymmärtäähän tuon. Ei riitä asiakkaita. eikä suomussalmelaiset käytä myöskään palveluita.....tyhjiä tiloja niin kirkolla kuin Ämmässäkin ja lisää tulee kiihtyvällä vauhdilla......kimppakyytejä pitänee järjestää Kajaaniin (paikkakuntalaisten ostoparatiisi) maitopurkin hakuun kun kohta kait ruokakaupatkin käyvät tarpeettomaksi.

    • juoruämmille

      Kaleva ei lopu, se on täyttä sittiä koko juttu. tv Heikki

      • Hei,hei täällähän on Heikki!


      • Vissylinjalla

        Hieno homma, Heikki!
        Parlamentin jäsenille, noille juoru-ukkoille, näytämme pitkää nenää....


    • tyhmiäjuoruja

      No, hyvä jos oikea Heikki tuossa kommentoi. Ihmettelinkin jo asiaa.

    • vakkariasiakas

      A A Heikki se Kalevassa leikki, eipä tule loppua kun ei ole hoppua.......

    • kyttyrä

      Jos aloitus on täyttä puppua, niin etsikää se tottero ja työntäkää sille kynttilä perseeseen!

      • Ootko kokkeillu koskaan miltä se kynttilä tuntuu, kun nuin sitä usutat työntämään ?


      • kyttyrä

        Kuulehan Lumperi? Olis ihan kiva nähdä sinut naamatusten!


      • Että ihanko mukava ois tavata?


    • PAHAMOKAxxxxxxx

      Kyllä yrittäjän kannataisi tehdä asiasta poliisille rikosilmoitus . Nimetön kirjoittaja on vastuussa kirjoituksistaan . Kyllä osoite ja nimi tulee tietoo ja lasku poliisitukinnan jälkeen

      • Mitä rikollista goff3 kirjoituksesssa on? Etpä taia olla tosissasi?


      • kriminalle

        Ei mitään rikollista. Voihan siinä olla jotain perää, mutta reaktiot mahdolliseen lopettamiseen ovat yliampuvat. Suomussalmella on muutenkin lyhyellä ajalla lakkautettu liiketoimintoja. Kai nämä reaktiot ovat joku hätähuuto kuihtuvan kylän puolesta.


      • Kaljan lipittämisen saisivatkin lopettaa....


    • Ghkh

      Minäkin oon kuullut että kaleva lopettaa koska siinä on liian suuret ylläpitokustannukset (lämmitys).

      • Jospa se tuo kynttilämies lopettasi niitten kynttelien survomoisen ahtaaseen paikkaansa ja antasi Kalevaan ne niin ainakin säästysi vähän lämmityskustannuksia.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe