Eli kuulin yhdeltä nettisivulta, että tilin saldon voi tarkistaa ilman 0,50€ maksua rahan-nosto koneella.
Huhun mukaan pyydät siis nostamaan summan, jota kortillasi ei ole. (Esim. 40€ jos tililläni on 10€) ja kun kone sanoo jotain, että tilillä ei ole riittävästi varoja, niin voit pyytää kuitin joka näyttää tilisi summan.
Sain juuri tänään Visa Electron korttini joten en tiedä asiasta yhtään mitään.
Onko huhu totta?
CrimzonWeb
2
242
Vastaukset 2
Onnistuu juurikin noin. Itse käyttänyt sitä.
- rolleyes
Miksi noin monimutkaisesti? Mobiilipankissa näkee saman tiedon ilmaiseksi. Ja vielä useamman tilin tiedot yhtäaikaa. Hui!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061122
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 101653
- 71649