Mitä kuuluu syvällinenmies?
Olenkiinnostunut
14
236
Vastaukset
- Onkosulla
Ikävä? Mulla on vähän. .
- syvis1
Mut taidettiin jo omia täällä tai en tiedä itekään enää...
- ookoovaihook
Kunhan toisinaan laittelen vailla ikiaikaisuutta. Sielu ei enää palaa vaadi kiusauksesta selvittyä. Onko nimesi nainen?
- Syvällinenmies
No mitäs tässä. Katsoin Areenassa Kotikadun uusintoja. Niissä näkyy lapsuuteni ja nuoruuteni maisemia. -98 taisi olla menossa noissa pätkissä. Hirveetä draamaa. Puhelinsoittoja lankapuhelimesta ja mummo, joka hiipparoi ullakolla ja joutuu poseen.
- Envainuskalla
Oletko yli 40?
- Syvällinenmies
Envainuskalla kirjoitti:
Oletko yli 40?
En kerro. :)
- Envainuskalla
Juu ei ole pakko: )
- Envainuskalla
Haittaako sua jos naisella on iso maha?
Ihanaa mielestäni nainen kuin nainen on ihana katsomatta sen enempää ulkokuoreen vaan sisälle, joskus on hyvä kysä niinkuin teitkin sillä iminen on lojaali ja ymmärtäväinen monessakin suhteessa
- Envainuskalla
Tuo kuva on hieman epäselvä mutta näytät vähän tutulta tai sitten erehdyn.
Juu kiva ettei haittaa.
- ohoclckxi
Kerro lisää syviksestä
- deeps
ihan jees, kiitos kysymästä.
- lukemattaolisipitänyt
Oletkiinnostunut pettämään miestäsi. Miksi et ole kiinnostunt etsimään romantiikkaa miehesi kanssa, hän olisi se ensimmäinen joka ansaitsee sen kanssasi ja sinä hänen kanssaan.
Näiden alotusten on pakko olla trolleja. - Hyvis.syvis
Syvis alkaa lomalleeee....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.1892923Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin232410Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!1601133kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001115- 691070
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171012- 67938
- 114888
Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni
Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure48794Ja taas oli vappu. Ja jokavuotinen ulina siitä kuinka juhlinnasta syntyy roskaa.
Pitäsköhän vaan juhliminen kieltää. Voitais kaikki viettää vaputkin vaan neljän seinän sisällä puhelimiamme hiplaten148762