Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Näin se elämä menee

ikuinenihailija

Annikki Tähti otti ja lähti.
R.I.P.

13

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • restinpeace

      Ottaa pattiin näiden ameikkalaisten lyhenteiden viljeleminen, ei ihan istu ikäihmisille. Paljon kohteliaampaa sanoa: Lepää rauhassa!

      • ikuinenihailija

        Onko pattisi hirveän kipeä ? Ota Buranaa
        H.A.N.D.


      • restinpeace
        ikuinenihailija kirjoitti:

        Onko pattisi hirveän kipeä ? Ota Buranaa
        H.A.N.D.

        Herkkänahkainen taitaa tarvita itse Buranaa :)


      • Ei.rippejä

        Totta!!!


      • restinpeace
        Ei.rippejä kirjoitti:

        Totta!!!

        Samoin nämä okey tai OK ja hello toitotukset eivät ole suomea, eivätkä tee meistä yhtään eurooppalaisempia.


      • New-age
        Ei.rippejä kirjoitti:

        Totta!!!

        Voiko Buranasta tulla krapula? Tässä yhtenä iltana oli viluinen ja flunssaa enteilevä olo. Yleensä otan nelisatasen puolikkaan. Otin vahingossa koko tabletin. Aamulla oli otsa tosi kipeä. Toinen vaihtoehto, että pukkasi suuria ajatuksia, mutta jäivätkin jumiin. Tämä ei ollut migris, mikä aiheuttaa sahalaitavaloshow:n.


      • Pölynvalkoinenhiekkavain
        ikuinenihailija kirjoitti:

        Onko pattisi hirveän kipeä ? Ota Buranaa
        H.A.N.D.

        Kepeät mullat isolla lapiolla.


    • Mikähän tässä on ketjun aihe?
      Tähden tähteistä näkyy olevankin jo yksi aloitus, niin jatketaan noitten vieraitten kielien käytöstä turhanpäiten.
      Meille tuli kauan sitten yksi ravintola, jonka nimi on "come 2 eat". En ole jalallani siihen astunut vaikka kuulemma on ihan hyvää ruokaa. Mutta aivan periaatteesta ... Sen ravintolan nimi työntää jotenkin kauemmaksi minua.

      • restinpeace

        Sinun mielipiteelläsi ei nyt ole paskankaan merkitystä mihinkään asiaan, svedupelle.


    • ö-Öö

      Joo

      Mimmiin muuten, tai musaansa en ota paljoa kantaa, mä vaan jotenkin pelkäsin sen näkemistä. Kuin suoraan jostain vampyyrileffasta ja äänikin kammottava.

      Viimeaikojen kummalisin otsikko"Juhani Palmu syttyi tuleen", tai jotenkin noin.

      Ihmisiä kuolee,, tai tapahtuu jotain kummallista, ne sitten puheenaiheina. Helppoja juttuja muuten tehdä, jonkin Mauno Koiviston negrofiilit varmasti oli olleet valmiina vaikka kuinka kauan. Pikkasen lisäinfoa ja keissi on valmis. Vähänkään kuuluisien ihmisten tapahtumat, etenkin kuolemat helppoja. Sekä toimittajille, että juoruhenkilöille. Pitäähän sitä puheenaiheita olla.

      Tähden kuolema oli mulle jotenkin yllätys. Olin luullut sen kuolleen jo ajat sitten. Palmun palo oli yllätys, vaikka nyt kundi on aina säheltänyt ja ollut julkisuudessa. Samaten vielä toimivien kuuluisuuksien, artistien kuolemat yllättävät, Häkkinen, Järvinen, Streng, Kari Tapio... Ne on yllätyksiä, Tähden tapaus oli myös ylllätys, tosin ihan eri syystä.

      Aika tylsää olisi, jos kukaan ei koskaan kuolisi.

      =DW=

    • Kalle-K

      Pitkä oli laulaja-ura yli 50-vuotta.
      Suomen ensimmäinen kultalevy 1955.
      RIP Annikki Tähti.

    • Annikki Tähti on laulaja, jonka muistan hyvin lapsuudestani.
      Kaksi laulua jäivät jo pikkulikan mieleen,

      Balladi Olavinlinnasta ykkösenä, kuinka linnassa 60 luvulla perheen kanssa käydessä kaikkialta etsin sitä murtunutta pihlajaa marjoineen. Rakkaustarina laulussa tuntui silloin niin aidolta ja oikealta, sellainen tyrmä ja pihlaja varmasti jossain on. Siitä portaanpielestä yhden pihlajan huomasin, olisiko se voinut juuri se olla.

      Toinen laulu on Kuningaskobra, lapsuudessa siitä jo kuullessaan jotain ihmeellistä mystiikkaa ja salaperäisyyttä ja lapsen mielikutus tietysti laukkasi.
      Jotain ihmeellistä, että käärmeellä voi olla palatsi, kruunu ja vielä silmälasitkin.

    • Ikäisekseen-aikaan

      Hän mennyt on.....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2174
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2003
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1337
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1314
    8. 50
      1205
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe