kaikille vanhemmille

SannaLiisa6

Suomessa alkanut lapsen ihmisoikeudellinen sissisota jonka tarkoituksena on kukistaa vallasta kieroutunut sossuarmeija ja puolustaa lasten ihmisoikeuksia on toki hieno asia, mutta miten niiden lasten kanssa jotka eivät vielä tiedä että ovat vieraannutettu toisesta vanhemmasta? Asiahan voi tulla järkytyksenä kun nuori ymmärtää että toinen vanhempi onkin aina vain valehdellut toisesta vanhemmasta lapsesta saakka..
Sissiliikkeen strategia on hyökkäävä puolustu, kaikenlainen häirintä ja turvattomuuden lisääminen lastenvalvojissa on isku heikoimpaan kohtaan johon tähdätään kansakuntana. Lastensuojelu ei toimi kun lapsia siepataan yksinhuoltajuudesta palkitsemisen perusteella. Lastensuojelu on juuresta alkaen täysi mätäpaise koko yhteiskunnassa joten on aikakin jo kukistaa se lopullisesti vallastaan. Hienoa että suomi puhaltaa kansakuntana yhteen hiileen ja poistaa ongelman yhdessä, jokainen kantaa kortensa kekoon ja ympäri suomen yhä useampi ja useampi lastenvalvoja menettää turvallisuuden tunteen joka lopulta ajaa heidät ajamaan itse asiaa että koko lastensuojelu pitää uusia, lakeja ei pidä uusia vaan niitä kuuluu lastensuojelun vain noudattaa, etenkin yk:n lastenoikeuksien julistusta. Onko se liikaa pyydetty että lapset suomessa sen satavuotisen juhlavuoteen mennessä saisi ne ihmisoikeudet lopulta jotka heille kuuluvat? Onneksi suomi hyvin varautuneena maana on varautunut sotaan ja nimenomaan sissisotaan.

3

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edellämainittu

TIEDOKSI RAISION KAYUPUNGILLE;
      SOSIAALITOIMELLE JA SEN PERHEPALVELUILLE; LASTENUOJELULLE, LASTENVALVOJALLE YM.
      KO. KAUPUNGIN VALEHTELEVILLE "VIRANOMAISILLE" !!!
      OIKAISKAA OMA PERÄTÖN MENETTELYNNE LAPSEN
      OIKEUKSIEN NIMISSÄ !!!

• saatanansaatana

perkele minäkin tiedän muutaman lastenvalvojan jonka kanssa kana vielä kynimättä!

• Teppoo

Omat lapseni jo aikuisia jotka lapsena siepattiin insestiväitteellä ja muilla likaisilla keinoilla. Mutta jotta jatkossa lapset saisivat ihmisoikeudet niin olen mukana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4817
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2178
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1822
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1455
    5. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      34
      1425
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1371
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      20
      1329
    8. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1116
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      318
      1091
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1013
    Aihe