Sain paikan porista tänä vuonna ja tavoitteena on opiskella rahoitusta, ja mietin että jos nyt jätän paikan ottamatta, ja pyrin aaltoon seuraavana vuonna , niin kuinka vaikeaa aallossa sitten on päästä opiskelemaan rahoitusta?
Aallon rahis
9
2010
Vastaukset
- Vaatiitaitoajaonnea
Jo Oulussa keskiarvo oli 4,09, että pääsi viime vuonna erikoistumaan rahoitukseen, niin kuvittele siitä Aallon rajaa. Olen ymmärtäny, että mentäisiin ihan vitosen tuntuvilla... Siksi jätin itse suosiolla Aallon listasta ja varmistin näin, että sain nyt pääaineeksi sen minkä halusin.
- Kss1
Ei ole aivan huippu oppilas ja panosta aivan saatanasti niin ei aallon rahoitusta kannata edes miettiä?
- Taloustieteenalkeet
No se on se vaihtoehtoiskustannus. Halutakko varmasti 'omalle alalle' vai mahdollisesti Aaltoon ja ehkä omalle alalle?
- Rahikseenpäässyt
Aallossa raja tämän kevään haussa 3,87
- Aallonkylteri
Mikä on arvosanoiksi muutettuna vähintään puolet 5 ja enintään puolet 4
- Kss1
Kuinkas vaikeeta nuo arvosanat on saavuttaa aallossa?
- Aallonkylteri
No vaikeampaa kuin muissa kouluissa, riippuu hirveästi siitä haluutko olla mukana bileissä yms ja kuinka nopeasti ja helposti omaksut asioita.:) kyllä nää rahikseen hakijat meillä näin yleistetysti aika paljon opiskelee ja esimerkiks itse oisin kokenu työt rahishaaveet opiskelijabileet ehkä liian raskaaks
- höpönpöpöä
Aallonkylteri kirjoitti:
No vaikeampaa kuin muissa kouluissa, riippuu hirveästi siitä haluutko olla mukana bileissä yms ja kuinka nopeasti ja helposti omaksut asioita.:) kyllä nää rahikseen hakijat meillä näin yleistetysti aika paljon opiskelee ja esimerkiks itse oisin kokenu työt rahishaaveet opiskelijabileet ehkä liian raskaaks
Mitä sinä voit tietää muista kouluista? Onko kokemusta monestakin koulusta?
- Aallonkylteri
ihmiset eri kouluista puhuvat keskenään ja voivat vaihtaakin koulua :D turha hyökätä muiden näkemyksiä vastaan joita ap pyysi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo757920Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583223- 372536
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152146Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352094- 232050
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151693- 611635
- 181599