miksi te vertaatte sims2:sta ykköseen ja sen lisäosiin? eihän niitä voi verrata toisiinsa, koska ykkösessä on kaikenmaailman lisäosat ja kakkosessa ei ole vielä mitään. tietenki ykkönen on parempi jos siinä on lisäosat, mutta pelkässä sims1:ssä pysty käymään vessässä, syödä, nukkua ja käydä suihkussa. siinähän ne tärkeimmät. pelatkaapa ykköstä ilman lisäosia, eikö oo kamalaa.
te olette typeriä
4
391
Vastaukset
Tyhmää tommonen vertailu, mutta onhan Sims 2 paljon paremman näkönen.
- vilppu_89
..että tämä on taas niitä MIELIPIDE asioita..
Meinaan mun mielestä Sims 2 paljon parempi kuin sims1 lisäosat. - Elephantti
Mä oon ihan samaa mieltä valittajan kanssa. Justhan sims2 tuli kauppoihin ja siihen on hei tulossa yliopisto lisäri. Nii, pystyykö sims1 käydä yliopistossa? No ei!! Sims2 on paljon monipuolisempi kuin sims1. No sehän on mielipideasia, mutta ei siltikään tarvitse pilata pelaamisen iloa haukkumalla peliä josta jotkut pitävät (esim. minä).
- The sims Fani
Ensinnäkin sori kun nyt vertaan mutta en voi sille mitään mutta sims 2 on paljon parempi kuin sims 1
VERTAILU:
sims 1 . sims 2
2D . 3D
vain vauvat vanhenevat. sim vanhenee kokoajan
Ei nuorisoa . nuoriso
ei woohoota . woohoo
ei adoptio palvelua . adoptiopalvelu
sim ei kuole muuten kuin tappamalla . sim kuolee ajan myötä
ei voi valita mitä syö . voi valita mitä syö
vain aikuiset voivat päästä töihin . teinit (vanhukset)ja aikuiset voivat työskennellä
Ei voi tuoda kaveria koulusta kotiin . voi tuoda kaverin koulussta kotiin
ei voi jäädä yöksi . voi jäädä yöksi
ei voi valita tavaran väriä kunnolla . voi valita värin
No tossa kaikkee mitä keksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861689Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,161063Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981007Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79942- 91784
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146749- 53674
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48671Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51661