Petetyksi joutuminen

Nezza

Hei! Tääl kirjottaa 14 vuotias tyttö omista jätkä kokemuksistaa jotka ei oo ollu mitään mailman parhaita...

Aloitan nyt ensimmäisellä ns "kunnon suhteella" jolloin olin 13 vuotias (kyllä olen ollut kunnon suhteessa tuon ikäisenä) kutsutaan tämän tarinan henkilöä nyt vaikka mikaksi. Aloimme siis mikan kanssa seuruatelemaan ja samaan aikaan mikan kaveri alkoi seurustelemaan ystäväni kanssa joten vietimme usein aikaa neljästään. Noh onnea kesti noin 3 kk ja yksi yö sain puhelun ystävältäni sekä toiselta ystävältäni joka oli mikan kaverin kanssa. He yhdessä siinä sitten kertoivat minulle että tämä mika jonka kassa olen yhdessä on myös yhdessä toisen kaverini kanssa. Kello oli siinä vaiheessa niin paljon ja seuraavana päivänä oli isomummini hautajaiset jonka takia en voinut asiaa selvittää kun vasta parin päivän päästä. Erosimme siis mikan kanssa koska hän petti minua.

Seuraava suhteeni alkoi sitten muutamia kuukausia mikan kanssa eroamisen jälkeen.
Tapasin erään mukavan pojan joensuusta ja ei aikaakaan kun jo seurustelimme olimme siis kaukosuhteessa. Matkaa välillämme n. 100 km. Mutta eihän sitäkään onnea kauan kestänyt kuin n.1 ja puoli kk niin sain puhelimeeni instagramin kautta viestiä tytöltä joka oli sinoisen poikaystäväni tyttökaverin kaveri. Ja näin sain tietää että minua petettiin toisen kerran.

Sitten aloin ottaa hieman aikaa itsellenni ja lopetin jätkien kanssa säätämisen joksikin aikaa. Menin syksyllä sitten 7 luokalle ja ei aikaakaan kun olin jo aivan haltioissani eräästä pojasta luokallani sanotaan vaikka että hänen nimi on joonan Aloimme sitten siinä jotain säätämään joonan kanssa ja aloimme sitten seurustelemaan olin niin onnellinen kun luulin että vihdoin olen löytänyt jonkun joka oikeasti rakastaa minua mutta jälleen kaikki perustui valheeseen. Olin jo jonkin aikaa epäillyt että joonalla olisi jotakin juttua meitä vuotta nuoremman tytön kanssa ja niinhän se sitten oli. Tietooni ae tuli tällä tavalla: joona oli kertonut suhteestaan kyseiseen tytöön ystävillenni (en todellakaan tiedä että miksi) jotka sitten pyysivät minua istumaan heidän viereensä ruokalassa ja kertoivat kaiken minulle. Olin tuon kerran jälkeen totaalisesti hajalla. Aloitin viiltelemään itseäni ja anorexiani uusiutui.

Päätin että tämä oli nyt viimeinen kerta mutta ei. Lähdin marraskuussa mnf festareille missä tapasin oikein mukavan ja ymmärtävän pojan meillä oli yhdessä tosi hauskaa ja aloimme tottakai seurustelemaan. Olin jälleen kaukosuhteessa ja tälläkertaa matkaa välillämme oli vain n.60 km. Onnea kesti tälläkertaa vain 1 kk kun huomasin että en olekkaan kykenevä kyseiseen suhteeseen ja pistin poikki. Muutama päivä sen jälkeen sain tietää että kyseinen poika on kihloissa... se oli 16 vuotias ja oli kihloissa?! Tämän tapauksen jäljeen en ole enää pystynyt luottamaan miltein yhteenkään poikaan eikä suhteitakaan ole enää ollut sitten puoleen vuoteen.

Mutta kiitän jos jaksoit lukea kaiken loppuun saakka. Mutta nyt on teidän vuoro kertoa tarinanne. Kiitän jo jokaista valmiiksi💕

6

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EsaMustonen

Varmaan perseestä :(

• Kyllä :(

• happymeaL

Kuulostaa ikävältä.. Oot kuitenkin vasta 14-vuotias eikä sulla ole kiire löytää sitä oikeaa. Jotkut pojat on tossa iässä ja vielä yli täysikäisinäkin henkisesti niin lapsia ettei parisuhde onnistu.
      Suosittelen unohtamaan pojat ja keskittymään kouluun, kavereihin ja perheeseen. Ne on nyt tärkeämpiä kuin yksikään poika.
      Hyvää kesää!

• Kiitos paljon hyvää kesää myös sinulle

• "anoreXXXXXia"

• Akizuki

Mitä hemmettiä, kamalia fukboi jonneja, itse en koskaan pystyisi pettämään, kenenkään kanssa, sillä paine ja syyllisyyden tunteet olisivat liian suuret, mitä hurmuripellejä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      276
      3143
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      239
      2025
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      67
      1956
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1654
    5. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      1396
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1264
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1018
    8. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      22
      979
    9. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      976
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      927
    Aihe