Tyttöjen ilta

Hokimamma

35 vuotta tuli täyteen ja sitä tyttöjen kanssa lähdettiin juhlistamaan. Tai kuka nyt juhlisti mitäkin mut minulle se ilta oli oma pitämättä jäänyt synttäri. Ei siitä edes puhetta ollu mitä juhlittiin, oltiin vaan tyttöjen juoksuporukan kanssa liikenteeseen lähdetty. Asutaan just ja just kaupungiksi nimetyssä paikassa ja suht ainoa menomesta on hotelli ja sen yökerho vai baari, joku yhdistelmä. Aikaa viime käynnistä oli jo niin kauan etten edes muista. Avioelämä ja jääkiekkoa pelaavat kaksi lasta vienny kaiken vapaa-ajan vuosia mut nyt siis tyttöjen ilta viimeinkin.
Oltiin tavattu tyttöjen kanssa keskustassa ja siirrytty jo hiljalleen hotellin yökerhoon. Kello alkoi olemaan 10, suht hiljaista vielä. Muutamia ihmisiä vaan. Itse en hirveästi alkoholia käytä mut tyttökaverit näytti ottavan oikein kunnolla. Kaikki muut alkoi olemaan jo siinä kunnossa ettei mitään järkevää keskustelua enään saanu aikaiseksi. Ajattelin käydä naistenhuoneessa ja livahtaa baarin puolelle jospa sieltä löytyisi jotain järjellistä juttuseuraa. Näin tein ja istuinkin jo baarin tiskillä tilaamassa siideriä. Juuri ehdin maksaa kun viereen istui poika erään suomalaisen jääkiekko joukkueen logolla varustettu takki päällään. Olinhan jo omien poikien pelaamisen kautta melkoinen jääkiekon asiantuntija niin jotenkin vaistomaisesti kävin kysymään pojan joukkuetta missä pelaa. -ai juu hei poika sanoi, tästä takistako huomasit et pelaan, ollaan a-junnujen joukkueen kanssa tässä hotellissa ja huomena peli jäähallilla. Tultiin tosta naapuri kaupungista ja ollaan täällä hotellissa yötä. Älä vaan kerro kellekään et oon täällä, ei pääse pelaa huomena jos jään kiinni. Naurahdin pojalle et -en tietenkään. Vähän vaisummin juttu kulki vähän aikaa mut jotain juteltiin ja esiteltiin ittemme. Mä oon Marjo ja poika ittensä et Antti. Siideri alkoi käymään sen verran päähän et ajatukset lähti liitämään ja oon älyttömän kiinnostunu nuoremmista miehistä ja mitäs miehet muuta haluaa kun naista niin suusta vain pulpahti et jos sinuu pelottaa et joku näkee niin onko sul joku paikka missä voitais olla piilossa. Antin suupieliin nousi hymy ja vastasi heti et joo mennää mun huoneeseen, siel on mul siideriäkin. Sit lähettiin menee hissillä ylös ja mietin hetken et mitä oon tekemässä mut himo vei. Huoneessa Antti löysikin siiderin ja ojensi sitä minulle nojatuoliin johon olin istunut. Ainoa huonekalu sänkyjen ja pienen kirjoituspöydän lisäksi huoneessa muuten. Otin siideripullon ja laskin sen maahan ja antti painautuikin vasten minua kuin yhteisestä päätöksestä. Suutelimme kiihkon vallassa. Antti oli vielä seisomaasennossa niin otin hänen farkkujen taipeesta kiinni ja aloin avata nappeja. Sitä hän näytti odottavankin. Avasin napit ja laskin farkkuja ja alushousuja alas. Sieltä pompsahti niin kovana seisova ja melkoinen muna kasvojen esiin etten taida olla koskaan nähny vastaavaa. Riisuin itseltä nyt paidan ja liivit ja nousin tuolilta vielä edessä seisovan pojan eteen polvilleen. Aloin otaa munaa suuhun, sain avata suun niin auki kuin pystyin. Totesinkin parhaaksi vain nuolla ja imeä vartta pitkin ja imeä kiveksiä. Suihinotto vaati liikaa suun avaamista että se tuntui epämiellyttävältä. Antti huomasikin vaikeuteni ja veti minut ylös. Vankoin liikkein veti huosuni alas kerralla ja työnsi sängylle makaamaan ehkä jopa hiukan kovakouraisesti. Ennenkuin ehdin tajutakaan oli muna jo sisälläni ja miltä se tuntuikaan. Muutaman työnnön jälkeen uikutin niin että itseäkin hävetti kovaäänisyyteni. Antin iso muna tuntui niin etten ole koskaan tuntenut. Silmissä näkyi vain tähtiä. Tätä jatkui aika josta en muista mitään. Seuraava mitä tajusin oli että antti käänsi minut toisinpäin ja alkoi panna takaapäin. Sattui ja tuntui hyvältä. Tässä vaiheessa antti kiipesi ylemmäs päälleni ja alkoi painaa munaa kakkoseen. En harrasta sitä koskaan mut nyt kuulin itseni sanovan -älä lopeta, älä lopeta, pane minuu ja siitähän antti vasta innostui. Nyt sain munaa perseeseen, huohotin hulluna ja antti pani ja panikin kovaa. Olin jossain toisessa maailmassa kun tajusin et nyt antti alkoi ähkiä siihen malliin et loppu tulossa. Aloin täristä ja saada mahtavaa orgasmia joka jatkui ja jatkui vaan. Nyt poika tulikin. tunsin kuinka hän vetäytyi sisältäni ja lämmin sperma valui reiästäni ulos. Makasimme päällekkäin sängyllä täysin saaneina ja tyydytettyinä. Antin muna kutitti vielä pillussani kiinni ja aloinkin hieman pyöritellä uudessa kiimassa takapuolta. Antti tästä virkenikin nopeasti ja jo taas seisova muna sujahtikin nyt niin kosteaan ja sperman sotkemaan pilluuni. Poika pani taas minua maatessani sängyllä ja piti käsiäni pään päällä tiukasti otteessaan. Tuntui taivaalliselta. Jonkin ajan päästä tunsin jo tutun ähkimisen ja tiesin antin kohta tulevan. Nyt poika käänsikim minut nopeasti ja kuin salamana oli iso muna suussani ja poika pani nyt viimeisillään suuhuni niin syvään kuin pystyi. Ei kestänyt kauaa kun sain maistaa pojan hyvänmakuista spermaa kunnon lastin. Muistelin tätä vielä kotona mieheni v

2

7035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosionon

      ....... .... ja sitten mää ...heräsin !!!!

      • Hullunasiideriä

        Itse en alkoholia käytä ja istuinkin jo baarin tiskillä tilaamassa hirveästi siideriä. Siideri pompsahti salamana päähän. Tätä jatkui aika josta en muista mitään. Seuraava mitä tajusin oli että siiderinhimo vei huosuni alas ja Antti alkoi painaa munaa kakkoseen. En harrasta sitä koskaan mut nyt sain siideripullon perseeseen. Antti veti oikein kunnolla alkoholia joka jatkui ja jatkui vaan ja reiästäni pulpahti vartta sotkemaan huosuni. ja miltä se tuntuikaan. Silmissä näkyi vain tähtiä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe