tekarit on hukkunnee
Sakasmia pahaimmillaan nauattaa
11
156
Vastaukset
Minulla on Nokia 1520.
Pankki on myös Nordea
No Problems
Kannattaa katsoa mitä latailee.
Ajattelitko moittia/mainostaa muutakin?
H.VOi, voi...
olen hyvä voivottelemaan minäkin.
Vaan kun tekareita ei ole, tokko nuo hukassakaan...
Kaikki muu on kyllä hukassa, Sarkasmia sekin...
Olen kyllä hyvä etsimään mutta löytämisen kanssa on vähän niin ja näin.
useinkin olen avustava persoona etsinnöissä,
Mielilauseeni etsintähommissa on, katsotaanpas onko se täällä, tai jospa se on täällä jne
Onnea vaan etsintöihin, toivottavaasti tekarisi löytyvät, ettet joudu velliruokintaan...
se se vasta sarkasmia olisikin...- siilenä1
Mikä onkaan sen herttaisempaa kuin hampaattoman nauru :D.
- New-age
Nehän on naulassa....siellä eteisessä oven oikealla puolella vähän piilossa.
Älä puhu enempää, koska hampaattomien jutut on mitä on
Terv. selvänäkijä - siilenä1
New-age kirjoitti:
Nehän on naulassa....siellä eteisessä oven oikealla puolella vähän piilossa.
Älä puhu enempää, koska hampaattomien jutut on mitä on
Terv. selvänäkijäNiivvai aattele. Ikenet vaan vilkkuu kun hampaato (iästä riippumatta) nauraa :D. Hymyyn ei hampaita tarvitse.
- klonksut
Monesti nuorempana jouduin niitä etsimään juopottelun jälkeisenä aamuna. Löytyivät yleensä lattialta tai vällyjen välistä. Naapurille kävi huonommin, kun perheen terrieri pureskeli ne päreiksi.
- Teatteria
Ilmainen teatteriesitys luvassa hesan rautatientorilla tänään kello 19. Esitys videoidaan useammallakin kameralla suoraan Youtubeen, VK:hon, MVlehti.co:iin ja varmaan muuallekin. Jos paikan päälle aiot ehtiä, lähde hyvissä ajoin sillä paikkoja on rajoitetusti!
- Missä-linkit
Onko siellä oma kulkue hampaattomille? Entä tekarilaisille?
- sakastissa.nauretaan
Kyllä on mauton aloitus. Sattumat ovat väenväkisin kaiveltava hampaankolosta.
- puskisemeritus
Kylläpäs oli humolistinen avaus. Pelkele. Mua alkoi heti naulattamaan ja samalla pääsi valtava pielu. Huumolin kukka on kaunis kukka.
- salaatissa.nauretaan
Tekonaurus. Näin huonoja huumoria ei saa kukkimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412348Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101838Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse691623Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801265- 631164
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171138TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901020Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42874- 70862