Sakasmia pahaimmillaan nauattaa

voevoe-

tekarit on hukkunnee

11

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla on Nokia 1520.
      Pankki on myös Nordea
      No Problems
      Kannattaa katsoa mitä latailee.
      Ajattelitko moittia/mainostaa muutakin?

      H.

    • VOi, voi...
      olen hyvä voivottelemaan minäkin.
      Vaan kun tekareita ei ole, tokko nuo hukassakaan...

      Kaikki muu on kyllä hukassa, Sarkasmia sekin...
      Olen kyllä hyvä etsimään mutta löytämisen kanssa on vähän niin ja näin.
      useinkin olen avustava persoona etsinnöissä,
      Mielilauseeni etsintähommissa on, katsotaanpas onko se täällä, tai jospa se on täällä jne

      Onnea vaan etsintöihin, toivottavaasti tekarisi löytyvät, ettet joudu velliruokintaan...
      se se vasta sarkasmia olisikin...

    • siilenä1

      Mikä onkaan sen herttaisempaa kuin hampaattoman nauru :D.

      • New-age

        Nehän on naulassa....siellä eteisessä oven oikealla puolella vähän piilossa.
        Älä puhu enempää, koska hampaattomien jutut on mitä on

        Terv. selvänäkijä


      • siilenä1
        New-age kirjoitti:

        Nehän on naulassa....siellä eteisessä oven oikealla puolella vähän piilossa.
        Älä puhu enempää, koska hampaattomien jutut on mitä on

        Terv. selvänäkijä

        Niivvai aattele. Ikenet vaan vilkkuu kun hampaato (iästä riippumatta) nauraa :D. Hymyyn ei hampaita tarvitse.


    • klonksut

      Monesti nuorempana jouduin niitä etsimään juopottelun jälkeisenä aamuna. Löytyivät yleensä lattialta tai vällyjen välistä. Naapurille kävi huonommin, kun perheen terrieri pureskeli ne päreiksi.

    • Teatteria

      Ilmainen teatteriesitys luvassa hesan rautatientorilla tänään kello 19. Esitys videoidaan useammallakin kameralla suoraan Youtubeen, VK:hon, MVlehti.co:iin ja varmaan muuallekin. Jos paikan päälle aiot ehtiä, lähde hyvissä ajoin sillä paikkoja on rajoitetusti!

      • Missä-linkit

        Onko siellä oma kulkue hampaattomille? Entä tekarilaisille?


    • sakastissa.nauretaan

      Kyllä on mauton aloitus. Sattumat ovat väenväkisin kaiveltava hampaankolosta.

      • puskisemeritus

        Kylläpäs oli humolistinen avaus. Pelkele. Mua alkoi heti naulattamaan ja samalla pääsi valtava pielu. Huumolin kukka on kaunis kukka.


      • salaatissa.nauretaan

        Tekonaurus. Näin huonoja huumoria ei saa kukkimaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1525
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      171
      1220
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1070
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      885
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe