Miten saa rappingin pysymään punatiilestä tehdyssä pihagrillissä? Tiili on poltettua ja sileä pintainen. Joskus yritin ja on nyt surkean näköinen kun rappinki lohkeilee.
Tiilen rappaus
6
435
Vastaukset
- NickNailer
Kynsiin paljon sementtiä. KS 10/90 ja johan pysyy. Lyöt riittävän kovaa, tai painat ruiskulla.
Rossaus KS 50/50.
Pinta hiertäen KS 60/40 - pätsiäijä
Niin,hyvä esimerkki siitä miten hankalaa,vaikeaakin on tiilen ja laastin käsittely.Erittäin helpon näköistä,mutta kokonaisvaltaisen muuraus- ja rappaustyön oppiminen vaatii vuosia.Itselleen tietenkin voi kaikkea räpeltää.
Tätä totuutta ette miksikään voi muuttaa, vakka mitä tähän vastaisitte!- marman10
Saneeraus laastilla pinnoittamalla. Jos haluaa takasta valkoisen niin casko super fix. Sekoita ohjeen mukaan ( mittaa vesimäärä max - 0,5dl), levitä pakkeli lastalla ( min 30 cm) ensin nippa nappa peittävä kerros. Puolen tunnin päästä, toinen kerros mikä tulee olemaan lopullinen pinta. Lopullisen pinnan viimeistelyyn käytetty selänpesu sieni kostetuna vieressä olevaan vesi astiaan. Sienellä siistitään myös eka kerran lastan jäljet pois myös. Yksi laasti säkki pitäis riittää.
- NickNailer
Elämä on liian lyhyt siihen, että jokaiseen yksinkertaiseen rakennushommaan käyttäisi vuosi.
Kyllö se laasti tiilessä pysyy, jos koostumus on oikea ja lyö riittävän lujaa.
Casco Superfix on asennusliimaa, eikä se kestä kuumuutta. - etselvästi
NickNailer kirjoitti:
Elämä on liian lyhyt siihen, että jokaiseen yksinkertaiseen rakennushommaan käyttäisi vuosi.
Kyllö se laasti tiilessä pysyy, jos koostumus on oikea ja lyö riittävän lujaa.
Casco Superfix on asennusliimaa, eikä se kestä kuumuutta.öle käsirapannut.
Olennaisempaa on tapa miten kauhalla lyöt.
Ammattimiehen hommaa. - NickNailer
Olen rapannut kauhalla, yläsuppilolla ja rappauspumpulla.
Lisäksi kokeilin venäläisten rappaajien käyttämää työkalua: kakkuvuokaa. Se osoittautui liian eksoottiseksi työkaluksi, tai sitten en harjoitellut riittävästi.
Minun mielestäni rappaus ei ole vaikeaa pois lukien kakkuvuokatekniikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986498KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3616062Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602973Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092424Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082095- 1251784
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331228- 731217