16+60_Lenkillä

WhiteDog

Jos 16-vuotias tyttö viettää aikaansa 60-vuotiaan miehen kanssa onko se väärin.?

32

3808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jounash

      Riippuu siitä mitä teette...

    • Runorwalk

      Ei kai pelkkä lenkkeily ole väärin.

    • Jos ne harrastaa seksiä?

      • Faulplay

        Ei nyt mikään sherlock tarvitse olla tajutakseen mikä asian laita yllämainitussa tilanteessa on.


      • Faulplay kirjoitti:

        Ei nyt mikään sherlock tarvitse olla tajutakseen mikä asian laita yllämainitussa tilanteessa on.

        Siis miten asian laita mielestäsi on?
        Onko se laitonta, voiko vanhemmalle osapuolelle tulla vaikeuksia?


    • piipoopaaa

      Jos mies on isäsi tai peräti isoisäsi, se on jees. Muussa tapauksessa olisin erittäin varovainen.

    • MillaistaAjanviettoa

      En tajua mitä yhteistä heillä voisi olla. No, jos molemmat harrastavat esim. sulkapalloa, niin kai se on ok, että pelaavat yhdessä?

      • TilavaMieli

        Entäs, jos molemmat harrastavat seksiä, niin eikös sekin ole ok, että harrastavat yhdessä? Ja siinähän se myös tuli; yhteistä heillä on kiima. Ette kai te nyt itse harjoita ikäsyrjintää? Eikös se ole vain kiva juttu, kun se kuuluisa sukupolvien välinen kuilu kapenee? Suvaitsevaisuushan on päivän sana, mutta täällä ollaan kovin ahdasmielisiä.


      • Anonyymi
        TilavaMieli kirjoitti:

        Entäs, jos molemmat harrastavat seksiä, niin eikös sekin ole ok, että harrastavat yhdessä? Ja siinähän se myös tuli; yhteistä heillä on kiima. Ette kai te nyt itse harjoita ikäsyrjintää? Eikös se ole vain kiva juttu, kun se kuuluisa sukupolvien välinen kuilu kapenee? Suvaitsevaisuushan on päivän sana, mutta täällä ollaan kovin ahdasmielisiä.

        Jos jutussa on seksiä niin mieshän on PEDOFIILI joka on houkutellut lapsen seksiin käyttäen esim. viinaa tai muuta houkuttimena. Tai lapsi ei ymmärrä ja on hieman jälkeenjäänyt.
        Mies joutaa linnaan muttei pressan linnaan.. Lapsi ei selviä tuollaisesta ilman traumoja ja joutuu terapiaan. Seksi ja suhde suunnilleen samanikäisen kanssa olisi ymmärrettävämpää vaikka niihin leikkeihin ehtii vanhempanakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos jutussa on seksiä niin mieshän on PEDOFIILI joka on houkutellut lapsen seksiin käyttäen esim. viinaa tai muuta houkuttimena. Tai lapsi ei ymmärrä ja on hieman jälkeenjäänyt.
        Mies joutaa linnaan muttei pressan linnaan.. Lapsi ei selviä tuollaisesta ilman traumoja ja joutuu terapiaan. Seksi ja suhde suunnilleen samanikäisen kanssa olisi ymmärrettävämpää vaikka niihin leikkeihin ehtii vanhempanakin.

        16-vuotias ei ole sakkolihaa. Ei ikäero ole tuomittavaa.


      • Anonyymi
        TilavaMieli kirjoitti:

        Entäs, jos molemmat harrastavat seksiä, niin eikös sekin ole ok, että harrastavat yhdessä? Ja siinähän se myös tuli; yhteistä heillä on kiima. Ette kai te nyt itse harjoita ikäsyrjintää? Eikös se ole vain kiva juttu, kun se kuuluisa sukupolvien välinen kuilu kapenee? Suvaitsevaisuushan on päivän sana, mutta täällä ollaan kovin ahdasmielisiä.

        Oulun maahanmuuttajamiehet tuomittiin, koska kumppani oli alaikäinen. Raja on 18 v.
        Eikö Suomen laki ole tasapuolinen? 60-vuotias kanta-asukas tuomitaan myös lapseen sekaantumisesta.
        Niin että lenkkiseuraksi ja sulkapallonpeluuseen he sopivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jutussa on seksiä niin mieshän on PEDOFIILI joka on houkutellut lapsen seksiin käyttäen esim. viinaa tai muuta houkuttimena. Tai lapsi ei ymmärrä ja on hieman jälkeenjäänyt.
        Mies joutaa linnaan muttei pressan linnaan.. Lapsi ei selviä tuollaisesta ilman traumoja ja joutuu terapiaan. Seksi ja suhde suunnilleen samanikäisen kanssa olisi ymmärrettävämpää vaikka niihin leikkeihin ehtii vanhempanakin.

        Mä olin Espanjassa. Täällä sakkolihaa. Sielä en. Oli outoa olla kohde.


    • miikaboi

      ei minusta, minäkin aina kövelen matti sedöni vuokrataloon leikkimään. hän on viistkyt v.

      • Millaisia leikkejä?


      • Kyllä mustakin ääntä lähti kun mulla leikittiin.


    • jemma54

      Häh? Eihän siinä mitään ole väärin. Nuori saattaa jopa saada arvokkaita elämänohjeita iäkkäältä henkilöltä.

      • Tyttö pyysi minua alibiksi. Sanon viettäneeni aikaa tytön kanssa vaikka todellisuudessa hän oli 60-vuotiaan kaverinsa kanssa.


      • pedofiili-hälytyskellot
        WhiteDog kirjoitti:

        Tyttö pyysi minua alibiksi. Sanon viettäneeni aikaa tytön kanssa vaikka todellisuudessa hän oli 60-vuotiaan kaverinsa kanssa.

        "Tyttö pyysi minua alibiksi."

        Minkä ikäinen itse olet? Pystytkö kuvittelemaan itsesi isänä tai äitinä, jolla on 16-v tyttö jokaa viettää aikaansa 60 miehen kanssa? Hyväksyistkö sen?

        Tiedätkä tytön ja tämän miehen taustoja, kuinka he viettävät aikaansa yhdessä'? Onko alkoholi mahdollisesti kuvioissa? Tuskin he lenkkipolulla vain tapailevat?

        Minun neuvoni on, että ilmoita vanhemmille, mikäli he eivät ole rapajuoppoja ja huumeiden käyttäjiä ja siinäkin tapauksessa kuntasi sosiaaliviranomaisille.


      • pedofiili-hälytyskellot kirjoitti:

        "Tyttö pyysi minua alibiksi."

        Minkä ikäinen itse olet? Pystytkö kuvittelemaan itsesi isänä tai äitinä, jolla on 16-v tyttö jokaa viettää aikaansa 60 miehen kanssa? Hyväksyistkö sen?

        Tiedätkä tytön ja tämän miehen taustoja, kuinka he viettävät aikaansa yhdessä'? Onko alkoholi mahdollisesti kuvioissa? Tuskin he lenkkipolulla vain tapailevat?

        Minun neuvoni on, että ilmoita vanhemmille, mikäli he eivät ole rapajuoppoja ja huumeiden käyttäjiä ja siinäkin tapauksessa kuntasi sosiaaliviranomaisille.

        Olen tytön kanssa samalla luokalla. Poika hyvästä perheestä ja loistava koulu menestys. Uskoisin tytön pääsevän meille yö-kylään milloin vain vaikka vanhempani eivät olisi kotona.
        Tyttö sanoi kaverin kunnioittavan häntä. Eikä toimi mitenkään vasten tytön toiveita tai haluja.


    • Pikaisesti

      Tuon ikäisenä "vietin aikaa" silloisen yksityisopettajani kanssa. Hän oli noin 50v nainen, minä poika vielä. Ei siinä laillisuutta ajateltu, vaikka opettaja ei sellaiseen saisi ryhtyä. Jos ei ole nuoreen mitään auktoriteettista suhdetta, niin ikäraja on 16v. Kaikki ajattelee aina seksiä. Ei kai sitä voi 16v ikäiseltä kieltää. Ainakin itse nautin siitä silloin.

    • Anonyymi

      Ei ole väärin - ikärasistit !

    • Mitäs väärää siinä on jos 16 on lähtenyt lenkille pappansa kanssa,
      ehkä pappa tarvitsee apua ja tukea liikkumiseensa.

      !6 vuotiaana mulla oli tosi mukava ja juttuja kertova pappa ja lenkkeiltiin yhdessä tosi paljon. Iloitsin ja nautin hänen seurastaan, oli viisas elämää nähnyt mies.

    • Anonyymi

      Mikä ihmeen keskustelunaihe tämä muka on? Ei ihmisiä noin vain saa karsinoida. Vapaassa maassa saa jopa lenkillä käydä eri-ikäisten kanssa.
      Olettepa pahansuopia.

      Mkr.

    • Anonyymi

      Oha se aika nossee.!

      • Anonyymi

        Vaikuttaa pedofilistiseltä.
        Se 60 on ympäripuhunut tään nuoren tytön.

        Ilmoittakaa vanhemmille heti.


    • Anonyymi

      Mitä väärää siinä on jos on sukulainen? Aina paskanen mielikuvitus,joku vieras!Voi olla Eno, kummi,voi olla äidin veljen isä.Isän veli!

    • Anonyymi

      Ei ole.Minäkin sen teen poikani tyttäreni kanssa silloin tällöin

      • Anonyymi

        Ei hyvä ollenkaan!

        Se ukko on ihan selvään "lampaanlihan" perään.

        Jotain häikkää on 60-sessä joka hinuaa 16-vuotiaan seuraan.


    • Anonyymi

      Aikaahan ei kukaan voikaan vietellä 😂🤣😅

    • Anonyymi

      No voihan se vanha luttamuna pitää vaikka kättä reijän päällä,ettei mene roskia. 👍

    • Anonyymi

      Ystävinä ja kavereina voivat olla,mutta ei muuta,tai se menee jo pedofiilian puolelle. Eikä täysijärkinen huoli yli 40v itseään vanhempaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe