16+60_Lenkillä

Jos 16-vuotias tyttö viettää aikaansa 60-vuotiaan miehen kanssa onko se väärin.?

32

3446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jounash

      Riippuu siitä mitä teette...

    • Runorwalk

      Ei kai pelkkä lenkkeily ole väärin.

    • Jos ne harrastaa seksiä?

      • Faulplay

        Ei nyt mikään sherlock tarvitse olla tajutakseen mikä asian laita yllämainitussa tilanteessa on.


      • Faulplay kirjoitti:

        Ei nyt mikään sherlock tarvitse olla tajutakseen mikä asian laita yllämainitussa tilanteessa on.

        Siis miten asian laita mielestäsi on?
        Onko se laitonta, voiko vanhemmalle osapuolelle tulla vaikeuksia?


    • piipoopaaa

      Jos mies on isäsi tai peräti isoisäsi, se on jees. Muussa tapauksessa olisin erittäin varovainen.

    • MillaistaAjanviettoa

      En tajua mitä yhteistä heillä voisi olla. No, jos molemmat harrastavat esim. sulkapalloa, niin kai se on ok, että pelaavat yhdessä?

      • TilavaMieli

        Entäs, jos molemmat harrastavat seksiä, niin eikös sekin ole ok, että harrastavat yhdessä? Ja siinähän se myös tuli; yhteistä heillä on kiima. Ette kai te nyt itse harjoita ikäsyrjintää? Eikös se ole vain kiva juttu, kun se kuuluisa sukupolvien välinen kuilu kapenee? Suvaitsevaisuushan on päivän sana, mutta täällä ollaan kovin ahdasmielisiä.


      • Anonyymi
        TilavaMieli kirjoitti:

        Entäs, jos molemmat harrastavat seksiä, niin eikös sekin ole ok, että harrastavat yhdessä? Ja siinähän se myös tuli; yhteistä heillä on kiima. Ette kai te nyt itse harjoita ikäsyrjintää? Eikös se ole vain kiva juttu, kun se kuuluisa sukupolvien välinen kuilu kapenee? Suvaitsevaisuushan on päivän sana, mutta täällä ollaan kovin ahdasmielisiä.

        Jos jutussa on seksiä niin mieshän on PEDOFIILI joka on houkutellut lapsen seksiin käyttäen esim. viinaa tai muuta houkuttimena. Tai lapsi ei ymmärrä ja on hieman jälkeenjäänyt.
        Mies joutaa linnaan muttei pressan linnaan.. Lapsi ei selviä tuollaisesta ilman traumoja ja joutuu terapiaan. Seksi ja suhde suunnilleen samanikäisen kanssa olisi ymmärrettävämpää vaikka niihin leikkeihin ehtii vanhempanakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos jutussa on seksiä niin mieshän on PEDOFIILI joka on houkutellut lapsen seksiin käyttäen esim. viinaa tai muuta houkuttimena. Tai lapsi ei ymmärrä ja on hieman jälkeenjäänyt.
        Mies joutaa linnaan muttei pressan linnaan.. Lapsi ei selviä tuollaisesta ilman traumoja ja joutuu terapiaan. Seksi ja suhde suunnilleen samanikäisen kanssa olisi ymmärrettävämpää vaikka niihin leikkeihin ehtii vanhempanakin.

        16-vuotias ei ole sakkolihaa. Ei ikäero ole tuomittavaa.


      • Anonyymi
        TilavaMieli kirjoitti:

        Entäs, jos molemmat harrastavat seksiä, niin eikös sekin ole ok, että harrastavat yhdessä? Ja siinähän se myös tuli; yhteistä heillä on kiima. Ette kai te nyt itse harjoita ikäsyrjintää? Eikös se ole vain kiva juttu, kun se kuuluisa sukupolvien välinen kuilu kapenee? Suvaitsevaisuushan on päivän sana, mutta täällä ollaan kovin ahdasmielisiä.

        Oulun maahanmuuttajamiehet tuomittiin, koska kumppani oli alaikäinen. Raja on 18 v.
        Eikö Suomen laki ole tasapuolinen? 60-vuotias kanta-asukas tuomitaan myös lapseen sekaantumisesta.
        Niin että lenkkiseuraksi ja sulkapallonpeluuseen he sopivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jutussa on seksiä niin mieshän on PEDOFIILI joka on houkutellut lapsen seksiin käyttäen esim. viinaa tai muuta houkuttimena. Tai lapsi ei ymmärrä ja on hieman jälkeenjäänyt.
        Mies joutaa linnaan muttei pressan linnaan.. Lapsi ei selviä tuollaisesta ilman traumoja ja joutuu terapiaan. Seksi ja suhde suunnilleen samanikäisen kanssa olisi ymmärrettävämpää vaikka niihin leikkeihin ehtii vanhempanakin.

        Mä olin Espanjassa. Täällä sakkolihaa. Sielä en. Oli outoa olla kohde.


    • miikaboi

      ei minusta, minäkin aina kövelen matti sedöni vuokrataloon leikkimään. hän on viistkyt v.

      • Millaisia leikkejä?


    • maxmilian

      https://fi.newsner.com/musiikki/tuomarit-hyppasivat-napin-paalle-3-sekunnissa-katso-kuinka-tama-pieni-tytto-hurmasi-koko-areenan-hetkessa/

      aivan uskomaton ääni tytöllä.

      • Kyllä mustakin ääntä lähti kun mulla leikittiin.


    • jemma54

      Häh? Eihän siinä mitään ole väärin. Nuori saattaa jopa saada arvokkaita elämänohjeita iäkkäältä henkilöltä.

      • Tyttö pyysi minua alibiksi. Sanon viettäneeni aikaa tytön kanssa vaikka todellisuudessa hän oli 60-vuotiaan kaverinsa kanssa.


      • pedofiili-hälytyskellot
        WhiteDog kirjoitti:

        Tyttö pyysi minua alibiksi. Sanon viettäneeni aikaa tytön kanssa vaikka todellisuudessa hän oli 60-vuotiaan kaverinsa kanssa.

        "Tyttö pyysi minua alibiksi."

        Minkä ikäinen itse olet? Pystytkö kuvittelemaan itsesi isänä tai äitinä, jolla on 16-v tyttö jokaa viettää aikaansa 60 miehen kanssa? Hyväksyistkö sen?

        Tiedätkä tytön ja tämän miehen taustoja, kuinka he viettävät aikaansa yhdessä'? Onko alkoholi mahdollisesti kuvioissa? Tuskin he lenkkipolulla vain tapailevat?

        Minun neuvoni on, että ilmoita vanhemmille, mikäli he eivät ole rapajuoppoja ja huumeiden käyttäjiä ja siinäkin tapauksessa kuntasi sosiaaliviranomaisille.


      • pedofiili-hälytyskellot kirjoitti:

        "Tyttö pyysi minua alibiksi."

        Minkä ikäinen itse olet? Pystytkö kuvittelemaan itsesi isänä tai äitinä, jolla on 16-v tyttö jokaa viettää aikaansa 60 miehen kanssa? Hyväksyistkö sen?

        Tiedätkä tytön ja tämän miehen taustoja, kuinka he viettävät aikaansa yhdessä'? Onko alkoholi mahdollisesti kuvioissa? Tuskin he lenkkipolulla vain tapailevat?

        Minun neuvoni on, että ilmoita vanhemmille, mikäli he eivät ole rapajuoppoja ja huumeiden käyttäjiä ja siinäkin tapauksessa kuntasi sosiaaliviranomaisille.

        Olen tytön kanssa samalla luokalla. Poika hyvästä perheestä ja loistava koulu menestys. Uskoisin tytön pääsevän meille yö-kylään milloin vain vaikka vanhempani eivät olisi kotona.
        Tyttö sanoi kaverin kunnioittavan häntä. Eikä toimi mitenkään vasten tytön toiveita tai haluja.


    • Pikaisesti

      Tuon ikäisenä "vietin aikaa" silloisen yksityisopettajani kanssa. Hän oli noin 50v nainen, minä poika vielä. Ei siinä laillisuutta ajateltu, vaikka opettaja ei sellaiseen saisi ryhtyä. Jos ei ole nuoreen mitään auktoriteettista suhdetta, niin ikäraja on 16v. Kaikki ajattelee aina seksiä. Ei kai sitä voi 16v ikäiseltä kieltää. Ainakin itse nautin siitä silloin.

    • Anonyymi

      Ei ole väärin - ikärasistit !

    • Mitäs väärää siinä on jos 16 on lähtenyt lenkille pappansa kanssa,
      ehkä pappa tarvitsee apua ja tukea liikkumiseensa.

      !6 vuotiaana mulla oli tosi mukava ja juttuja kertova pappa ja lenkkeiltiin yhdessä tosi paljon. Iloitsin ja nautin hänen seurastaan, oli viisas elämää nähnyt mies.

    • Anonyymi

      Mikä ihmeen keskustelunaihe tämä muka on? Ei ihmisiä noin vain saa karsinoida. Vapaassa maassa saa jopa lenkillä käydä eri-ikäisten kanssa.
      Olettepa pahansuopia.

      Mkr.

    • Anonyymi

      Oha se aika nossee.!

      • Anonyymi

        Vaikuttaa pedofilistiseltä.
        Se 60 on ympäripuhunut tään nuoren tytön.

        Ilmoittakaa vanhemmille heti.


    • Anonyymi

      Mitä väärää siinä on jos on sukulainen? Aina paskanen mielikuvitus,joku vieras!Voi olla Eno, kummi,voi olla äidin veljen isä.Isän veli!

    • Anonyymi

      Ei ole.Minäkin sen teen poikani tyttäreni kanssa silloin tällöin

      • Anonyymi

        Ei hyvä ollenkaan!

        Se ukko on ihan selvään "lampaanlihan" perään.

        Jotain häikkää on 60-sessä joka hinuaa 16-vuotiaan seuraan.


    • Anonyymi

      Aikaahan ei kukaan voikaan vietellä 😂🤣😅

    • Anonyymi

      No voihan se vanha luttamuna pitää vaikka kättä reijän päällä,ettei mene roskia. 👍

    • Anonyymi

      Ystävinä ja kavereina voivat olla,mutta ei muuta,tai se menee jo pedofiilian puolelle. Eikä täysijärkinen huoli yli 40v itseään vanhempaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe