Uusi epävirallinen TS4-sivusto

Tervetuloa Simssuohon! Sivuilta löytyy mm pitkät listat koodeja sekä lataussivustoja. Kaikki palaute otetaan mielellään vastaan:)
http://suoturve.net/simssuo/

6

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohon, Simssu! Kiitoksia tervetulotoivotuksesta. Valitsemani käyttäjätunnus on kuitenkin jo näköjään olemassa joten en voi kirjautua.*) Siksi osallistun upean näköisen epävirallisen sivustonne toimintaan ainoastaan epävirallisesti.

*) Kirjautumisen vahvistusviesti katosi bittiavaruuteen. Pahoitteluni tapahtuneen johdosta ja vakuutan, että vahinko oli yksinomaan minun, kun en edeltä varmistanut jo hieman vanhentuneen postini täyttöastetta. Parinvaihtoon, rahalahjoituksiin ja suoritusta parantaviin lääkekuureihin kehottavien viestien määrä yllätti jälleen kerran. :)

PS. Tämä ei ole palaute vaan selite.

• Simahtanut, aktivoin nickisi Suoturpeessa:) Oisi niin hienoa saada sut mukaan foorumille ja meininkeihin!

• Kiitos Hilbert! Sivusto näyttää minun mielestäni kivalta, asialliselta ja ollakseen niin uusi, se pitää sisällään yllättävän paljon hyödyllistä tietoa. Arvostan työsi tuloksia ja koetan jotain pientä kirjoitella sinne minäkin. Tsemppii, jeeeee! :)

• Paljon kiitoksia! Olen nähnyt aikalailla vaivaa tuon sivuston eteen, joten toivon, että se löydettäisiin:)

Nyt uutena parit tutoriaalit perusvärjäyksiin! Mitä muuta Simssuo vielä teistä kaipaisi?

• Olen funtspohtinut ja kysyn lähinnä tuodakseni ymmärtämättömyyteni esille ymmärrettävässä muodossa. (lol)
        - onks siellä foorumilla yleistä höpinää, (jo avattuja) topikkeja TS4-lisäreistä, kamapakeista sun semmosista ja jos on, niin miten sinne pääsen itse kirjoittamaan? Niistä kun olis kiva kysellä mielipiteitä ja ihmetellä vaiks porukassa.
        - onks siinä foorumin käytössä jotain semmoista, et pitää esimerkiks esittäytyä ekana ennen kuin foorumille voi kirjoittaa? Luin jotain sen suuntaista sieltä kehityskeskustelun puolelta, mut en älynnyt menikö se läpi. On tuo kognitiivinen dissonanssi aika pahana, niin ei heti tajua. :)

• Noita aloituksia en ole tehnyt, kun yksin kirjoittaminen alkoi maistua puulta parin ekan topicin jälkeen:P Uusia ketjuja saa siis luoda hyvinkin mielellään!

Foorumilla oli ensimmäisen viestin tarkastus käytössä, jäännöksenä vanhan palvelimen kanssa olleista kaistaongelmista. Nyt kuitenkin (ööm eilen) päivitin oikeuksia niin, että kaikkien onnistuneesti rekisteröityneiden The Sims 4 -alueelle tai Tiedotteet ja palaute -osioon kirjoitajien viestien PITÄISI mennä läpi. Kertokaahna ihmeessä, jos tässä on jotain vihrettä!

Seuraavaksi sivustolle lienee tulossa tutoriaalia posejen käytöstä. Eli kuvaamisesta kiinnostuneet, olkaahan kuulolla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      315
      6827
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      69
      3916
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      207
      3106
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2807
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1932
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1692
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      210
      1682
    8. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1528
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1521
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1408
    Aihe