Mikä paikka?

ohiajanut-utelias

Mikä paikka Laukaalla on se Höhö? Hassun niminen paikka Lievestuoreen luona.
Ketä siellä asuu, millainen paikka se on? Onko paljon ihmisiä?

22

2666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muutajo

      Sellainen paikka minne sinäkin luuseri hönö voit muuttaa

    • ohiajanut

      Enpä taida muuttaa kun sinäkin ilmeisesti asut siellä. Onko kovastikin sisäsiittoista porukkaa?

      • muuta_jo

        Yhtä sisäänpäinlämpiäviä kuin sinäkin tylsän elämän omaava juntti


    • varmastiohiajava

      Onko sinun vanhemmat jotain serkuksia kun en saa oikein selvää sinun kirjoituksesta?
      Saitko edes peruskoulun kunnialla läpi kun et osaa kirjoittaakaan?

      • hähähääää

        Sinun ÄO ei yltä edes apinan tasolle


    • pöhpöhpöh

      Ei apinoilla ole äänioikeutta!

      • xxfgtyyu

        Sinulla varsinkaan uusavuton hönö


    • naapurikuntalainen

      Lievestuoreen Harput taidettiin lopettaa. Nyt kuulemma on tulossa uusi tapahtuma: LIEPEEN HÖNÖILIJÄT. Potentiaalia näyttäisi olevan, eikös se puliukkopubikin ole vielä auki?
      Kaikki muu taitaakin olla kiinni, jäljellä on vain tuollaiset hömelökirjoittelijat!

      • hähähähääää

        Sinähän sen tiedät kun kuulut kyseiseen harppu/puliukko kastiin.Kynnät paskat housuissa ojan pohjia tyhjiä pulloja etsien..


    • naapurikuntalainen

      Hönöilyissä valitaan vuosittain Liepeen Hönö, sinä olisit hyvä valinta v.2017!
      Itse asiassa elämä olisi aika yksitotista jos sinunlaisia hölmäläisiä ei olisi olemassa.
      Teille on niin kiva nauraa, vahingonilohan se on paras ilo! Buaaahhaaaahhaaa!

      Pitänee joku viikonloppu käydä siellä pultsaribaarissa katsomassa millainen hönö siellä istuu. Vai pääseekö hönö edes sinne sisälle!?

    • naapurilähiöstä

      Hönö ei näköjään osaa kirjoittaakkaan enää kun viestit pitää poistaa kelvottomana.
      Taitaa ollakin aika perverssi kaappisellainen, oikein puuntakasen humppayhtyeestä!

      • häähähääää

        Eläs nyt munaton mies itke hypi tasajalkaa jos se pippeli sieltä koipien välistä vielä venähtää


    • ohiajava

      On se lipeälampi näköjään tehnyt tehtävänsä...

      • Viestittjä

        Eiköhän tuo oikea nimi ole Hoho onko joku laittanut Ö merkit


    • hohoeihöhö

      se on hoho joku on vaan laittanut siihen öö pisteet.

      • hööhöhöö

        Ennemmin se HÖHÖ onhan se peräkylä hönöjä täynnä


    • ohiajanut

      Mistäs se Hoho on saanut nimensä. Eikös se mestarimeloja Sylvi Saimo ollut sieltä kotoisin?
      Ei kai siellä ihan kaikki hönöjä ole!

      • zzddddd

        On varsinkin sinä


    • Wikipedia

      Hoho on kylä Laukaan kunnassa Keski-Suomessa. Hoho on Metsolahden ohella toinen Laukaan eteläisimmistä kylistä. Se on saanut nimensä kylän läpi Lievestuoreen järveen laskevasta Hohon joesta. Kylän tunnetuin henkilö on edesmennyt olympiavoittaja ja kansanedustaja Sylvi Saimo. Hoholla toimi oma kyläkoulu vuoteen 2001 saakka. Kylä on asukasluvultaan Laukaan kunnan pienimpiä. Hoho sijaitsee lähellä Lievestuoreen taajamaa. Hoholla on oma toimiva kyläyhdistys.

      • zzzddfrtt

        Sinähän sen tiedät peräkylän puskaradio


    • Miksikuksi

      Miksihän kaikki vihaavat Laukaata?

      • riittääkötämä

        Lyhyt ja ytimekäs vastaus:Kukkahattuja,juoruämmiä,kyyläreitä..liikaa lessuja ja yh:ta äpärineen.Ja koulu oikea kiusaajien ghetto


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe