Minkä ikäisenä te pojat näitte ja saitte koskea tytön rintoja?
Kysymys pojille
Tyttö.16
5
150
Vastaukset
e-emmä oikeen m-muista...
- DD_Hatsuharu
10v näin tytön rinnat, mutta sekin oli tarkoituksetta, koska hän vaihtoi paidan. En ole vielä koskettanut rintoja, koska minulla ei ole vielä ollut tyttöystävää, enkä ole tyttöjen mielestä viehättävä...
14v poika - tissiä.imenyt
Jo 34 v sitten eli heti synnyttyäni
Näin tytön tissit 11v mut en oo viel harmillisesti päässy koskee.
Tänään ajelee kunnon rallia ni tulihan koskettuakin tohelluksessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774472Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112423- 1721595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241360
- 1191270
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721189Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81176- 661115
- 35966