Mitä mieltä olette nimestä Leona Rosa Adelia?
Olen rakastunut Leona nimeen ja tiedän että kuulostaa aika "hienolta" mutta haluan nimen joka on persoonnallinen eikä luokalla ole kolmea saman nimistä. Pidän myös siitä, että on nimi on kansainvälinen. Tarkoitus ei ole kuulostaa mitenkään wt.
Nimeksi Leona Rosa Adelia
cecile
5
228
Vastaukset
- pirullinen_tilemnma
Itse ajattelin Ella-Noora Alexandraa, kun oma sukuni on se von Schapell ja isin nimi on Jurvanen.
- REMMÄÄVAATIÄRÄS
NO HÖH KOTOTA MUMMMIÄLEST LAURA JUSSI-HUHTASAARI OLIS NIINKO TOTA SIMMONE LUTUNE NIMES-KÖLJÄKE.
- Gaskar
Leona Rosa Adele, tykkään enemmän Adelesta. Mutta kaunista nimiyhdistelmää mietit!
- Vaihtoehtoja
Leona Rosa Adalia ok.....
Fiona Rosa Adele
Emily Rosa Adaliina
Leona Rosalia
Fiona Eleonora
Aada Eleonora
Linnet Leonora
Viola Amelie - Persreigä
"Tarkoitus ei ole kuulostaa mitenkään wt."
Mutta siltä se just kuulostaa, sori nyt vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634963Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1283718Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483154Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652247Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4491932Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771598- 621347
- 631271
- 2611107
- 471062