Koiran JATKUVA haukkuminen

enjaksaenää

Kyseessä on kääpiöpinserinarttu, joka tietysti heti alkuunsa selventää koko keissistä melkeimpä kaiken :(. Ikää 5 v. Ongelma on se, että koira haukkuu kaikelle, siis aivan kaikelle.
Se haukkuu miestäni, kaikkia ystäviäni jotka tulevat kylään, jokaikistä ääntä joka kuullu mistä tahansa, liikettä joka näkyy ikkunasta, siis KAIKKEA.

Olen kokeillut: kolmea erilaista sitruunasuihkepantaa, värisevää haukkupantaa, sähköimpulssipantaa. Painokasta kieltämistä, selättämistä, palkitsemista haukuttomuudesta, äänien opettamista positiivisiksi asioiksi, välittämättä olemista......jne.......Eikä tietenkään edellämainittuja sekaisin eikä liian lyhyellä ajalla ole muutettu strategiaa. Mikään ei auta. Yksin ollessaan se ei hauku, se on varmistettu.
Aamu alkaa haukkumisella, päivät läpeensä kiellän ja haukkumiseen päivä päättyy.
Onko mitään enää tehtävissä?

Ja trollit: älkää edes jaksako vaivautua!!! Jätän kaikki negatiiviset loanheitot ihan suoraan lukematta, joten hukkaan menee aikanne niitä rustatessa. Jos ei muuta sanottavaa ole kuin "omistaja piikille" tai "et ole sopiva koiranomistajaksi" tai "Vit**u mikä provo", niin pysykää poissa, tämä ei ole teille!

2

227

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hommaaapuasille

Koklaisin hakukunestopantaa...kysy neuvoja lemmikkitarvikeliikkeestä.Ja myös koirien kouluttajalta voisit kysellä, onko heillä apua tuohon.
      Ei oo koirallakaan kiva,olla stressihaukkuja, koira ein ole rauhassa/stressaamatta, jos haukkuu kaikelle .

• Näinteetsen

Mitens tuota onkohan arsenaalissasi ollut jo toiseen huoneeseen laitto? Ellei, niin komenna koira pois samasta tilasta jossa itse olet. Tilaan jossa olet, voi olla silti näköyhteys, mutta samaan huoneeseen tullaan vain ja ainoastaan luvan kanssa. Ja ensimmäisestä haukahduksesta poistutaan. Kannattaa aloittaa siten että ensimmäisestä kerrasta poistuu vain muutamaksi sekunniksi, sitten lupa tulla takaisin. Seuraavasta pidempään ja taas pidempään. Aina pariin-kolmeen minuuttiin asti, joka kerta pidempään. Tuo muutama minuutti siksi ettei koira ehdi unohtaa miksi se karkotettiin. Tätä kun jatkat läpi päivän, niin fiksumpi oppii jo siitä, eikä tarvi seuraavana päivänä kuin muistuttaa asiasta. Kovapäisemmällä voi mennä muutama päivä. Luulisin, en tosin ole varma, mutta voisin olettaa että koiraa joka tällä menetelmällä ei opi, ei ole olemassakaan. Jos on, niin kannattaa varmistaa onko se koira ensinkään.

Tämän menetelmän teho perustuu siihen että koirasta on aina mukavampi olla omistajansa seurassa kuin karkotettuna pois läheisyydestä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1406
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1283
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1028
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      859
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      753
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      626
    7. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      596
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      556
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      532
    10. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    Aihe