Koiran JATKUVA haukkuminen

enjaksaenää

Kyseessä on kääpiöpinserinarttu, joka tietysti heti alkuunsa selventää koko keissistä melkeimpä kaiken :(. Ikää 5 v. Ongelma on se, että koira haukkuu kaikelle, siis aivan kaikelle.
Se haukkuu miestäni, kaikkia ystäviäni jotka tulevat kylään, jokaikistä ääntä joka kuullu mistä tahansa, liikettä joka näkyy ikkunasta, siis KAIKKEA.

Olen kokeillut: kolmea erilaista sitruunasuihkepantaa, värisevää haukkupantaa, sähköimpulssipantaa. Painokasta kieltämistä, selättämistä, palkitsemista haukuttomuudesta, äänien opettamista positiivisiksi asioiksi, välittämättä olemista......jne.......Eikä tietenkään edellämainittuja sekaisin eikä liian lyhyellä ajalla ole muutettu strategiaa. Mikään ei auta. Yksin ollessaan se ei hauku, se on varmistettu.
Aamu alkaa haukkumisella, päivät läpeensä kiellän ja haukkumiseen päivä päättyy.
Onko mitään enää tehtävissä?

Ja trollit: älkää edes jaksako vaivautua!!! Jätän kaikki negatiiviset loanheitot ihan suoraan lukematta, joten hukkaan menee aikanne niitä rustatessa. Jos ei muuta sanottavaa ole kuin "omistaja piikille" tai "et ole sopiva koiranomistajaksi" tai "Vit**u mikä provo", niin pysykää poissa, tämä ei ole teille!

2

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hommaaapuasille

      Koklaisin hakukunestopantaa...kysy neuvoja lemmikkitarvikeliikkeestä.Ja myös koirien kouluttajalta voisit kysellä, onko heillä apua tuohon.
      Ei oo koirallakaan kiva,olla stressihaukkuja, koira ein ole rauhassa/stressaamatta, jos haukkuu kaikelle .

    • Näinteetsen

      Mitens tuota onkohan arsenaalissasi ollut jo toiseen huoneeseen laitto? Ellei, niin komenna koira pois samasta tilasta jossa itse olet. Tilaan jossa olet, voi olla silti näköyhteys, mutta samaan huoneeseen tullaan vain ja ainoastaan luvan kanssa. Ja ensimmäisestä haukahduksesta poistutaan. Kannattaa aloittaa siten että ensimmäisestä kerrasta poistuu vain muutamaksi sekunniksi, sitten lupa tulla takaisin. Seuraavasta pidempään ja taas pidempään. Aina pariin-kolmeen minuuttiin asti, joka kerta pidempään. Tuo muutama minuutti siksi ettei koira ehdi unohtaa miksi se karkotettiin. Tätä kun jatkat läpi päivän, niin fiksumpi oppii jo siitä, eikä tarvi seuraavana päivänä kuin muistuttaa asiasta. Kovapäisemmällä voi mennä muutama päivä. Luulisin, en tosin ole varma, mutta voisin olettaa että koiraa joka tällä menetelmällä ei opi, ei ole olemassakaan. Jos on, niin kannattaa varmistaa onko se koira ensinkään.

      Tämän menetelmän teho perustuu siihen että koirasta on aina mukavampi olla omistajansa seurassa kuin karkotettuna pois läheisyydestä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1368
    Aihe