Onko muita syksyllä opintonsa aloittavia? :) Voisi vähän vaihtaa ajatuksia :)
DIAK Helsinki sosionomi/Diakoni
16
1148
Vastaukset
- Diakiinmyös
Diak helsinkiin sosionomi/kirkon nuorisotyöhön tulossa :) koittanu lukee näitä oisko ketään ylipäänsä diakiin sosionomiks tulossa ni ei oo hirveesti kukaa kirjotellu :(
- aloittajaa
Mitkä fiilikset sulla ? :) Oon itse kovasti toivonut tätä, onneni kukkuloilla olen. Oliko se niin ettei todistuksia tarvitse toimittaa jos vei ne silloin pääsykokeissa kun pyydettiin?
- Diidio
Ei kai tarvitse kai, itsellä tosin pohjalla myös lukio vaikka toisen koulun papereilla hain, ja en oo näitä lukion papereita toimittanut syystä että en tiedä missä ne ovat 😂 Pitää varmaan soittaa että tarviiko nekin toimittaa.
- Diidio
Minä! Jännittää ja oon supertyytyväinen että pääsin sisään! :)
- Diakiinmyös
JOO Oon kyllä niin ilonen et pääsin!! Kolmatta kertaa hain ja tehny jo alan töitä vähäsen ilman koulutusta, vihdoinki pääs 😍 Ootteko molemmat siis diakoneiks menossa?
- Diidio
Mä olen ainakin :) ekaa kertaa hain nyt. Oli ekana vaihtoehtona mulla tää sosionomi-diakoni, oon kyllä tosi innoissani!
- aloittajaa
Samoin. Itsellä täysi alanvaihto, 20 vuotta takana täysin eri alaa. Tää on niin mun juttuni 😊
- tdh
Itsekin pääsin kirkon nuorisotyöhön. Itselle sisäänpääsy tuli hieman yllätyksenä, sillä olen täysin eri alalta lähtöisin ja pääsykokeet olivat muutenkin elämäni ensimmäiset, joten en osannut valmistautua niihin mitenkään.
- Diakiinmyös
Mulla oli ekana vaihtoehtona normaali sosionomi puoli ja tokana toi kirkon nuorisotyö mihin pääsin :) mullakin ihan täysin alanvaihto, outoo palata koulunpenkille muutaman välivuoden jälkeen 😄
- tdh
No näinpä. Nyt jo stressaa että miten pääsee sisään opiskeluun. Itse hain ekana vaihtoehtona nuorisotyöhön ja kakkosena oli sosionomi metropoliaan. Molempiin oisin näköjään päässyt. :D Ei minun koulumenestyksellä ois uskonut.
- Diakiinmyös
Joo jep 😅 Montas tohon nuorisotyöhön valittiin muistatko? Tuleekohan yks vai kaks luokkaa :)
- tdh
Itse asiassa en muista. Oisko ollu joku 30?
- TiukoilleMeni
Mä pääsin varasijalta diakoni linjalle :D
En siis ole saanu mitään tarkempaa infoa eli heti kättelyssä tyhmä kysymys,mutta minä päivänä koulu alkaa?Oon nyt sekasin kun pyydettiin hyväksymään 23 pvä mennessä ja luulin,että koulu alkaa 22pvä...- diakonitobe
23.8 :)
- diakilainen
Tervetuloa Diakiin! Meillä on hieno uusi kampus ja myös kivaa opiskelijakuntatoimintaa! :) T. myöskin sosionomi/diakoniopiskelija, mutta aiemmin aloittanut
- tulevadiakoni
Eikös diakonit aloita ti 22.8????
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83903Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816