Ehdottakaa minulle uusia video ehotuksia kun en keksi uusia juttuja mistä voisin kertoa tai sit tehdä. käykää katsomassa minun kanava linkki tässä
https://www.youtube.com/channel/UCfoIDayHIf14gpGjbao5imA
Youtube video ehdotuksia
4
782
Vastaukset
- 456ds
Kauheet loppu introt niissä videoissa kun katsoin. Haluan katsella tasaisen voimakkailla äänillä olevia videoita. Korvat hajoo ja koko talo herää. Rumaa on myös nenän pyyhkiminen , sitä kannattaa vältellä.
Jos ei keksi ite videoita voi tehdä jotain mitä muut on tehny yli vuosi takaperin, mutta se voi olla henkisesti raskasta hommaa. - toteaja
onko pakko vääntää jotain, jos ei ole omia ideoita.
parasta tulee kun tekee semmosta mistä on itse kiinnostunut ja innostunut.- Canonisti______minäkin
Tekemällä oppii. Sekin on syy.
Tee vaikka nämä:
- miksi haluan/en halua käydä lähimmässä museossa
- mikä on kesän paras jäätelömaku
- esittele paikka joka on tasan kilometrin päässä kotoasi.
Tuosta keskimmäisestä kannattaa tehdä kolme kieliversiota, suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Voit vertailla eri kielillä tehtyjen versioiden suosiota. - ymmärretään.kaikkialla
Canonisti______minäkin kirjoitti:
Tekemällä oppii. Sekin on syy.
Tee vaikka nämä:
- miksi haluan/en halua käydä lähimmässä museossa
- mikä on kesän paras jäätelömaku
- esittele paikka joka on tasan kilometrin päässä kotoasi.
Tuosta keskimmäisestä kannattaa tehdä kolme kieliversiota, suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Voit vertailla eri kielillä tehtyjen versioiden suosiota.Tällä videolla kieliongelma on ratkaistu:
https://www.youtube.com/watch?v=mWGYkFpUBus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865467- 1643622
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032126- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191683
- 191627