Moi!
Haku päättyi eilen. Onko kuulunut vielä mitään? Onko joku saanut kutsun jo haastatteluun? Tsemppiä kaikille.
Norra cabin crew
51
2371
Vastaukset
- Emo2005
Kuulemma haastiksia nyt alkuviikosta. ;)
- Emoemo
Yhyy eli tuskin pääsin jos on jo alkuviikosta haastiksessa :(
- Lkjhgfdertyui
Onko joku saanut jo kutsun haastatteluun?
- Mardu7
Viime ja tällä viikolla ryhmähaastattelut 😊
- Lentooooon
Miten on jo haastattelut sovittu kun haku päättyi vasta sunnuntaina?
- n6n6n6
Onko kenelläkään tiedossa kuinka monta hakijaa Norralle oli?
- Lalallalalla
Ilmeisesti neljä eri ryhmistä oli, josta n.35 pääsi yksilöhaastatteluihin ja heistä 20 kurssille
- emoliiisa
Moikka, ei ole mitään tietoa. Eikä ole myöskään mitään kuulunut jatkosta :(
- Norralainen
Ainakin minulle tuli jo tänään soitto ja pääsin kuin pääsinkin kurssille! Perjantaina piti olla se ilmoituspäivä joten huokasin helpotuksesta:D Haastattelut eivät mielestäni menneet mitenkään ihmeellisen hyvin, joten älkäähän vielä luovuttako:)
- Jännittävää
Onneksi olkoon! Haastatteluissa käyty ja nyt jännittyneenä odotetaan tuloksia, toivottavasti tulevat viimeistään perjantaina :)
- ssuski93
Hei! Onnea kurssille pääsystä! Saitko tietää samana päivänä sisäänpääsystä kuin olit yksilöhaastattelussa?
- Norralainen
Hei! En saanut tietää haastattelussa, vaan siellä ilmoitettiin että nyt perjantaina/ensi maanantaina tulisi kaikille kurssille valituille soitto:)
- Norralainen
Norralainen kirjoitti:
Hei! En saanut tietää haastattelussa, vaan siellä ilmoitettiin että nyt perjantaina/ensi maanantaina tulisi kaikille kurssille valituille soitto:)
Ja siis tarkennan vielä, soitto ei tullut samana päivänä. Toivottavasti nähdään kurssilla, onnea kaikille!:)
- Nyyyyyh
Eipä oo kuulunu:(
- Myöhässäkö
Milloin nämä haastattelut on ollu? Hakuhan päättyi 2vk sitten
- Moiiiiimoi
Haastatteluihin tuli kutsuja ja niitä pidettiin jo ennen hakuajan päättymistä. Valitettavaa niille, jotka hakevat hakuajan loppupuolella, mutta näköjään yleinen käytäntö työelämässä...
- Myöhässäkö
Pettymys!! Mainostivat viellä instassa että haku päällä vielä huomiseen matkustamohenkilökunnansi silloin viimeisenä hakuviikonloppuna. :((
- Jännittävää
Onko joku tänään perjantaina saanut jo kutsun kurssille?
- Norralainen
Joskus luin viime hausta tällä samalla sivustolla, ja heille soitettiin neljän-kuuden aikaan illalla! Malttia, peukkuja pystyyn teille ja kurssilla nähdään ☺️
- Moiimoi
Minulle kerrottiin, että huonossa tapauksessa päätökset saattavat venyä maanantaille asti:D Olispa aika ikävää viikonlopun yli venyttää tietoa, mutta ei voi mitään:)
- ssuski93
Tänne ainakaan ei ole kuulunut mitään, ehkä päätös siitynyt maanantaille tai vain valituille ilmoitettu tänään :)
- Odotteleva1
Ei oo tännekään kuulunut mitään 😩
- jhuyjthg
eikä tänne :( ja hain jo tokana päivänä...
- Odotteleva1
Olen siis käynyt ryhmä ja yksilöhaastikset, eikä oo kuulunut vaikka tänään piti kuulua. Onko muilla samaa tilannetta? 😣
- Jännittävää
Sama tilanne mulla! Pitkä viikonloppu edessä kun pitää odotella :) Kai niillekkin ilmoitetaan keitä ei valita?
- Odottavanaikaonpitkä
Saiko joku onnekas kuulla tänään kurssille pääsystä? Itse en saanut soittoa, taisi jäädä kurssikutsu osaltani :/
- Tulispajoilmoitus
Ei ole vielä kuulunut mitään minullekaan. Muistaakseni haastattelijat sanoivat, että pyrkivät ilmoittamaan kaikille alkuviikosta. Toivottavasti huomenna tulisi soittoa tai meiliä! :)
- Jännittävää
Onko joku saanut tänään kurssikutsua? :)
En ole kuullut mitään itse vielä
- Odotteleva1
Toivottavasti ilmottavat vaikka ei pääsisikään, olisi outoa jos ei ilmottelis, kun kerran yksilöihinkin pyydettiin. Olisipa ilmottaneet jo tänään 😣
- eimitäänyhyyyyy
niin mulle ei kans ole kuulunut yhtään mitään, hain myöskin jo kesäkk :(:(:(:(:(:(:(:(:(
- oikkis
Myöskään minä en ole saanut minkäänlaista tietoa, ei siis hylkyä eikä kutsua haastatteluun.
- Odotteleva1
Kutsu kävi kurssille piinaavan odottelun jälkeen! Jeee!!
- Odottavanaikaonpitkä
Onneksi olkoon!! :) Itsellä taisi jäädä tämä kerta välistä kun ei ole kuulunut.
- ssuski93
Onko joku saanut hylkyviestiä?
- Norralainenvaiei
Ei ole vieläkään tullut soittoa tai hylkyviestiä.. olisi kiva kuulla pian jotain!
- Höhkl
Sama täällä. Pettynyt.
- Plööh
Tännekkään ei ole kuulunut. Tosin kaveri sai kutsun kurssille
- Höhhhh
Tänään tuli kiitos mut ei kiitos
- Jännittävää
Tännekin! Harmi. Olisi kiva ollut saada lisä infoa minkä takia ei paikka auennut :)
- gftrhyu
olin yllätynyt miten vähän oli hakijoita. tietääkö kukaan kuinka moni otetiin?
- Norralainen
20 otettiin :)
- ölasl
Paljonko hakijoita oli?
- olihakijoita
190
- Ensikerralla
Onnea kaikille valituille. Itse en päässyt edes haastatteluun.
- Norrallehakeva
Voisiko joku kertoa kokemuksia Norran
ryhmähaastattelusta?:) täytyykö esim puhua ruotsia?- elllllleeee
Minua kiinnostaa myös! Kuiva hyvä täytyy olla ruotsin ja englannin taito? Eikö kuitenkin henkilön käyttäytyminen, asiakaspalveluhenkisyys yms ole loppupeleissä merkittävämpiä kriteerejä. Näin mä ainakin matkustajana ajattelisin, että mieluummin hyvä asiakaspalvelija huonommalla englannilla/ruotsilla, kuin naama nyrpeänä oleva surkea asiakaspalvelija hyvällä kielipäällä.
Jotenkin sitä luulisi, että työssä oppii hyvin nopeasti sen ns. työenglannin vaikkei uran alussa mikään kielinero olisikaan.
- Salary
Mikähän lienee Norran palkkaus?
- norran77
Norran palkkaus pääsääntöisesti todella hyvä, mainittakoon että parempi kuin esimerkiksi Finnairilla. Työtunnit vaihtelevat jonkin verran, mutta yleensä se 120h minimissään töitä. Tällaisesta listasta käteen jää reilusti yli 2000€. Jos listalla vaikkapa 150-160h käteen jäävä osuus hyvinkin 3000€.
- norralainen
Palkkaus on sama kuin Finskillä (paitsi ei rahakkaita kaukoja), mutta töitä enemmän = palkkaa enemmän
- Norralainentaas
hmm... palkkaus ei ole sama kuin finskillä. Finskillä on kuukausipalkka ja sisältää 110h töitä, Norralla on kuukausipalkka ja päälle tuntipalkka ja vuoronaloituslisä. Siksi Norralla parempi palkka. Molemmilla on sitten jotain ylityölisiä ja tietysti päivärahat. Norralla on kyllä enemmän töitäkin.
- silsd
Millä kielellä Norran kurssi suoritetaan? Siis se itse kurssi! En löytänyt mistään tietoa!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124030MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822081Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin941366Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216916Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828