Norra cabin crew

Lentävä82

Moi!

Haku päättyi eilen. Onko kuulunut vielä mitään? Onko joku saanut kutsun jo haastatteluun? Tsemppiä kaikille.

51

2261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emo2005

      Kuulemma haastiksia nyt alkuviikosta. ;)

      • Emoemo

        Yhyy eli tuskin pääsin jos on jo alkuviikosta haastiksessa :(


    • Lkjhgfdertyui

      Onko joku saanut jo kutsun haastatteluun?

    • Mardu7

      Viime ja tällä viikolla ryhmähaastattelut 😊

      • Lentooooon

        Miten on jo haastattelut sovittu kun haku päättyi vasta sunnuntaina?


    • n6n6n6

      Onko kenelläkään tiedossa kuinka monta hakijaa Norralle oli?

      • Lalallalalla

        Ilmeisesti neljä eri ryhmistä oli, josta n.35 pääsi yksilöhaastatteluihin ja heistä 20 kurssille


    • emoliiisa

      Moikka, ei ole mitään tietoa. Eikä ole myöskään mitään kuulunut jatkosta :(

    • Norralainen

      Ainakin minulle tuli jo tänään soitto ja pääsin kuin pääsinkin kurssille! Perjantaina piti olla se ilmoituspäivä joten huokasin helpotuksesta:D Haastattelut eivät mielestäni menneet mitenkään ihmeellisen hyvin, joten älkäähän vielä luovuttako:)

      • Jännittävää

        Onneksi olkoon! Haastatteluissa käyty ja nyt jännittyneenä odotetaan tuloksia, toivottavasti tulevat viimeistään perjantaina :)


      • ssuski93

        Hei! Onnea kurssille pääsystä! Saitko tietää samana päivänä sisäänpääsystä kuin olit yksilöhaastattelussa?


      • Norralainen

        Hei! En saanut tietää haastattelussa, vaan siellä ilmoitettiin että nyt perjantaina/ensi maanantaina tulisi kaikille kurssille valituille soitto:)


      • Norralainen
        Norralainen kirjoitti:

        Hei! En saanut tietää haastattelussa, vaan siellä ilmoitettiin että nyt perjantaina/ensi maanantaina tulisi kaikille kurssille valituille soitto:)

        Ja siis tarkennan vielä, soitto ei tullut samana päivänä. Toivottavasti nähdään kurssilla, onnea kaikille!:)


    • Nyyyyyh

      Eipä oo kuulunu:(

    • Myöhässäkö

      Milloin nämä haastattelut on ollu? Hakuhan päättyi 2vk sitten

      • Moiiiiimoi

        Haastatteluihin tuli kutsuja ja niitä pidettiin jo ennen hakuajan päättymistä. Valitettavaa niille, jotka hakevat hakuajan loppupuolella, mutta näköjään yleinen käytäntö työelämässä...


      • Myöhässäkö

        Pettymys!! Mainostivat viellä instassa että haku päällä vielä huomiseen matkustamohenkilökunnansi silloin viimeisenä hakuviikonloppuna. :((


    • Jännittävää

      Onko joku tänään perjantaina saanut jo kutsun kurssille?

      • Norralainen

        Joskus luin viime hausta tällä samalla sivustolla, ja heille soitettiin neljän-kuuden aikaan illalla! Malttia, peukkuja pystyyn teille ja kurssilla nähdään ☺️


      • Moiimoi

        Minulle kerrottiin, että huonossa tapauksessa päätökset saattavat venyä maanantaille asti:D Olispa aika ikävää viikonlopun yli venyttää tietoa, mutta ei voi mitään:)


      • ssuski93

        Tänne ainakaan ei ole kuulunut mitään, ehkä päätös siitynyt maanantaille tai vain valituille ilmoitettu tänään :)


    • Odotteleva1

      Ei oo tännekään kuulunut mitään 😩

    • jhuyjthg

      eikä tänne :( ja hain jo tokana päivänä...

    • Odotteleva1

      Olen siis käynyt ryhmä ja yksilöhaastikset, eikä oo kuulunut vaikka tänään piti kuulua. Onko muilla samaa tilannetta? 😣

      • Jännittävää

        Sama tilanne mulla! Pitkä viikonloppu edessä kun pitää odotella :) Kai niillekkin ilmoitetaan keitä ei valita?


      • Odottavanaikaonpitkä

        Saiko joku onnekas kuulla tänään kurssille pääsystä? Itse en saanut soittoa, taisi jäädä kurssikutsu osaltani :/


      • Tulispajoilmoitus

        Ei ole vielä kuulunut mitään minullekaan. Muistaakseni haastattelijat sanoivat, että pyrkivät ilmoittamaan kaikille alkuviikosta. Toivottavasti huomenna tulisi soittoa tai meiliä! :)


      • Jännittävää

        Onko joku saanut tänään kurssikutsua? :)
        En ole kuullut mitään itse vielä


    • Odotteleva1

      Toivottavasti ilmottavat vaikka ei pääsisikään, olisi outoa jos ei ilmottelis, kun kerran yksilöihinkin pyydettiin. Olisipa ilmottaneet jo tänään 😣

      • eimitäänyhyyyyy

        niin mulle ei kans ole kuulunut yhtään mitään, hain myöskin jo kesäkk :(:(:(:(:(:(:(:(:(


      • oikkis

        Myöskään minä en ole saanut minkäänlaista tietoa, ei siis hylkyä eikä kutsua haastatteluun.


    • Odotteleva1

      Kutsu kävi kurssille piinaavan odottelun jälkeen! Jeee!!

      • Odottavanaikaonpitkä

        Onneksi olkoon!! :) Itsellä taisi jäädä tämä kerta välistä kun ei ole kuulunut.


    • ssuski93

      Onko joku saanut hylkyviestiä?

      • Norralainenvaiei

        Ei ole vieläkään tullut soittoa tai hylkyviestiä.. olisi kiva kuulla pian jotain!


      • Höhkl

        Sama täällä. Pettynyt.


      • Plööh

        Tännekkään ei ole kuulunut. Tosin kaveri sai kutsun kurssille


    • Höhhhh

      Tänään tuli kiitos mut ei kiitos

      • Jännittävää

        Tännekin! Harmi. Olisi kiva ollut saada lisä infoa minkä takia ei paikka auennut :)


    • gftrhyu

      olin yllätynyt miten vähän oli hakijoita. tietääkö kukaan kuinka moni otetiin?

      • Norralainen

        20 otettiin :)


    • ölasl

      Paljonko hakijoita oli?

    • olihakijoita

      190

    • Ensikerralla

      Onnea kaikille valituille. Itse en päässyt edes haastatteluun.

    • Norrallehakeva

      Voisiko joku kertoa kokemuksia Norran
      ryhmähaastattelusta?:) täytyykö esim puhua ruotsia?

      • elllllleeee

        Minua kiinnostaa myös! Kuiva hyvä täytyy olla ruotsin ja englannin taito? Eikö kuitenkin henkilön käyttäytyminen, asiakaspalveluhenkisyys yms ole loppupeleissä merkittävämpiä kriteerejä. Näin mä ainakin matkustajana ajattelisin, että mieluummin hyvä asiakaspalvelija huonommalla englannilla/ruotsilla, kuin naama nyrpeänä oleva surkea asiakaspalvelija hyvällä kielipäällä.
        Jotenkin sitä luulisi, että työssä oppii hyvin nopeasti sen ns. työenglannin vaikkei uran alussa mikään kielinero olisikaan.


    • Salary

      Mikähän lienee Norran palkkaus?

      • norran77

        Norran palkkaus pääsääntöisesti todella hyvä, mainittakoon että parempi kuin esimerkiksi Finnairilla. Työtunnit vaihtelevat jonkin verran, mutta yleensä se 120h minimissään töitä. Tällaisesta listasta käteen jää reilusti yli 2000€. Jos listalla vaikkapa 150-160h käteen jäävä osuus hyvinkin 3000€.


      • norralainen

        Palkkaus on sama kuin Finskillä (paitsi ei rahakkaita kaukoja), mutta töitä enemmän = palkkaa enemmän


    • Norralainentaas

      hmm... palkkaus ei ole sama kuin finskillä. Finskillä on kuukausipalkka ja sisältää 110h töitä, Norralla on kuukausipalkka ja päälle tuntipalkka ja vuoronaloituslisä. Siksi Norralla parempi palkka. Molemmilla on sitten jotain ylityölisiä ja tietysti päivärahat. Norralla on kyllä enemmän töitäkin.

    • silsd

      Millä kielellä Norran kurssi suoritetaan? Siis se itse kurssi! En löytänyt mistään tietoa!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe