Origin ei avaudu

Haluunpelaamaan

Hei, minulla on siis Originista asennettu The Sims 4 peli. Mutta en pääse pelaamaan sitä, koska Origin ei aukea. On tehnyt tuota jo pitkän aikaa. Joudun kirjautumaan Originiin ennen kuin pääsen pelaamaan Simsiä.
Ennen tätä, Origin antoi kirjautua sisään, mutta heti sen jälkeen tuli taas se kirjautumisikkuna, eli en päässyt silloinkaan pelaamaan, vaikka kuinka yritin. Olen kysynyt apua monelta jo, mutta kukaan ei ole tiennyt mitä pitäisi tehdä. Vika saattaa kylläkin olla koneessani, sillä se oli jo alusta saakka hidas ja outo. Tietokoneeni on siis Lenovo -merkkinen. Tietokoneeseen "jaetaan" nettiä puhelimesta, puhelimen merkki on Samsung Galaxy J5. Tietokoneeni netti on aina ollut äärettömän hidas, ettei sitä olisi voinut käyttää. Puhelimessa on kuitenkin 4G. Nettiä jaetaan muihinkin laitteisiin samaan aikaan joskus, mutta se ei ole syynä, koska netti on lähes samanlainen silloin kun sitä jaetaan vain tietokoneeseeni.
Vai olisikohan nettiongelman syy Nortonissa, koska joskus kun yritän mennä oikeasti turvalliselle nettisivulle, niin Norton alkaa valittaa vaarallisesta sivusta. Vai johtuukohan se siitä, että puhelin jakaa samaan aikaan muihin laitteisiin nettiä, ja näissä ei ole mitään virustentorjunta ohjelmia, niin se aistii jotain.
Anteeksi aika sekava selitys, mutta millä pääsen sinne Originiin? Edes kirjautumaan sisään?

3

4886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulosta kovin, että ongelmalähde on Origin/vika sen asennuksessa. Jos perus tietokoneen/netin uudelleenkäynnistykset on jo tehty, kokeilisin itse ensin kirjautua Originin selainversioon: https://www.origin.com/fin/fi-fi/. Jos sinnekään ei pääse, yhteyden otto EA:n asiakaspalveluun lienee paikallaan. (toki ongelma voi tosiaan olla Nortonissakin, en ole itse sitä käyttänyt, joten en tiedä, saisiko siihen muokattua sallimisia tietyille kohteille. Jos saa, kokeile sitä. Jos ei, sulje kaikki nettijutut ja sen jälkeen Norton ja kokeile silloin Originin kirjautumista)

      Jos kuitenkin kirjautuminen onnisuu, kokeilisin ensinnä poistaa Originin "pikakuvaketiedot", cachet http://suoturve.net/simssuo/index.php/ongelmanratkaisua tuon Muita mahdollisia auttavia keinoja -väliotsikon alta. Jos tämäkään ei auta, melkein kokeilisin poistaa Originin kokonaan ja uudeleenasentaa se ja pelit: https://help.ea.com/fi-fi/help/origin/origin/manually-uninstalling-origin/

    • Thesims4

      Siis mulla on sillee et välillä kestää vit*n kauan et se avaa originin mut mun pitää kaksois napauttaa originii ja sit odottaa menee max 5 min et aukasee en tiiä auttaako tää ketään mutta ihan sama :)

    • Anonyymi

      Hei! Tällä hetkellä jos Origin tekee tuota, ettei saa internet yhteyttä, niin itselläni kyseinen vika poistui asentamalla windowsin uudestaan. Eli vika ei ole originin vaan Windowsin jatkuvien päivitysten jotka kokoajan parantaa kaikkea ja saa toimivat jutut ei toimivaksi. Eli kokeile palauttaa kone aiempaan tilaan, tai sitten asenna koko Windows uusiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe