Olen ostamassa tommosta kaasupistoolia
http://www.taiwangun.com/en/gas-4/m9-vertec-full-metal-gas-blow-back-airsoft-pistol-kjw
Elikkäs mulla on ollut nyt 2 jousipistoolia, 1 sähköpistooli ja 1 jousihaulikko. Joten päätin nyt siirtyä kaasupistooliin. Ase tulee olemaan ihan vain tarkkuusammuntaan ei peleihin. Joten tässä ois pari kysymystä, jos joltain löytyy vastauksia.
Onko tuo hyvä ase?
Miten pitää huoltaa?
Mistä tietää milloin lipas on täynnä kaasua?
Kuinka monta lipasta voi ampua kuulia yhdellä täydella kaasulippaalla?
Kauanko kestää tommonen 1000ml green gas pullo?
Onko helppo käyttää?
Kiitän jo kaikkia tulevia vastauksia!
Kaasupistoolilla Aloittelija
4
955
Vastaukset
- MakkaraPeikko
Noita aseita ei niin paljoa Suomessa varmaankaan ole, joten tuskin kunnollisia vastauksia saat itse aseen toiminnasta. Osa kysymyksistä on ihan normaaleja kaasuaseita koskevia niin googlettamalla saattaa lippaisiin ja huoltoon liittyviä asioita löytyy.
- Olenrobotti
KJW on laadultaan keskitasoa. Tuo Beretta M92:sta mallintava M9 on ihan ok pyssy. KJW:n pistoolit toimivat kyllä paremmin hiilidioksidikapselitäytteisillä lippailla, mutta hyvällä green gasillakin ne saa toimimaan.
Huollossa tärkeintä on voidella silikoniöljyllä luistin johteet, laukaisukoneisto, mäntä ja suutin. Piippuun sitä ei saa päästä paljoakaan tai tarkkuus katoaa vähäksi aikaa.
Lipas on täynnä kun täyttöventtiili suhauttaa kaasua vähän yli. Kokemuksesta sen oppii tietämään. Yksi täytöllinen kestää ehkä pari kuulatäyttöä. Helpointa on kuitenkin lisätä kaasua aina kun täyttää lippaan kuulilla.
1000 ml green gas -pullolla ampuu pistoolista ja ulkolämpötilasta riippuen 1000-2000 laukausta. - pollopallo
Mä ostin co2 pistoolin ja olen ollut tyytyväinen. Ei ole samoja ongelmia kuin tavallisissa kaasupistooleissa ja tehoa on selvästi enemmän. Tässä hyvä pistooli tarkkuusammuntaan. Pitkä piippu, tehokas, voi kiinnittää tähtäimen ja tehoa enemmän.
https://www.proairsoft.com/airsoft/kaasutoimiset-aseet/co2-pistoolit/asg-sti-duty-one-blowback-co2-pistooli-metalli-p-128.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."692362Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2462339- 1201548
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis391384Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641357- 1331319
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821009Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73999Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989