Kuinka pitkä siilitukka?

Siilitukka14v

Eli siis 14v poika olen ja ihan perus siiliä oisin ajamassa, joten kysyisin et minkä pitunen oikeestaa ois hyvä? 3mm vai 6mm vai jotain muuta.
Ja tiedän, että jotkut eivät pidä siilitukasta, mutta oma asiani se hiustyylin on.

Kiitos.

5

7855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isobroidi

Makuasia ja riippuu esim. kasvojen/pään muodosta ja hiustyypistä että mikä kenellekin sopii. Itselläni on pitkään ollut siili ja vähän eri tyylinen eri aikoina. Jos 3mm tuntuu lyhyeltä niin se kyllä korjaantuu, noin kolmen-neljänviikon päästä sulla on 6mm siili ja koska hiukset kasvaa aika nopeasti niin toi 6mm siili on kolmessa-neljässä viikossa jo 9 mm siili.

Oma tyylini on kehittynyt niin että alkuun oli tuollainen kauttaaltaan pyöreä "kuula", sitten sivuilta ja takaa 3mm ja päältä 6mm tai vielä pitempikin. Eilen just ajoin itse koneella sivuilta ja takaa 3mm ja päältä en tällä kerralla ollenkaan koska haluan vähän muotoa niin että päältä saa olla aika pitkäkin, ei oikeastaan siili enää mutta ei ihan ananaskaan (jos tiedät mikä se on).

Ja sekin vielä, että ajatko itse (tai kotona joku muu) hiuksesi vai leikkautatko parturissa vaikuttaa asiaan. Jos haluat vinkkejä siihen miten ja millä itse ajaa hiukset koneella, niin voin kyllä auttaa, minulla on siitä paljon kokemusta.

• Itselläni on ainakin 2mm pituinen siili. Ei ole liian lyhyt eikä pitkä eikä kasva samantien liian pitkäksi. Se on toki ihan itsestä kiinni millaisesta tykkää.

• Äänestän kolmea milliä.

Siilitukka on ihan hyvä valinta varsinkin kesällä. Ilmava ja helppohoitoinen.

• Anonyymi

Sama itse mietin samaa mutta voisin vetää 3 mm siilin kun 10mm on liikaa

• Anonyymi

Kun menet parturiin ne katsoo kasvoiksi ja hiusteni laadin kautta sopivan pituuden..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      260
      9067
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      312
      6299
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      66
      1370
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1311
    5. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1111
    6. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      79
      1005
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      877
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      43
      788
    9. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      311
      703
    10. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      696
    Aihe