Kuinka pitkä siilitukka?

Siilitukka14v

Eli siis 14v poika olen ja ihan perus siiliä oisin ajamassa, joten kysyisin et minkä pitunen oikeestaa ois hyvä? 3mm vai 6mm vai jotain muuta.
Ja tiedän, että jotkut eivät pidä siilitukasta, mutta oma asiani se hiustyylin on.

Kiitos.

5

9154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isobroidi

Makuasia ja riippuu esim. kasvojen/pään muodosta ja hiustyypistä että mikä kenellekin sopii. Itselläni on pitkään ollut siili ja vähän eri tyylinen eri aikoina. Jos 3mm tuntuu lyhyeltä niin se kyllä korjaantuu, noin kolmen-neljänviikon päästä sulla on 6mm siili ja koska hiukset kasvaa aika nopeasti niin toi 6mm siili on kolmessa-neljässä viikossa jo 9 mm siili.

Oma tyylini on kehittynyt niin että alkuun oli tuollainen kauttaaltaan pyöreä "kuula", sitten sivuilta ja takaa 3mm ja päältä 6mm tai vielä pitempikin. Eilen just ajoin itse koneella sivuilta ja takaa 3mm ja päältä en tällä kerralla ollenkaan koska haluan vähän muotoa niin että päältä saa olla aika pitkäkin, ei oikeastaan siili enää mutta ei ihan ananaskaan (jos tiedät mikä se on).

Ja sekin vielä, että ajatko itse (tai kotona joku muu) hiuksesi vai leikkautatko parturissa vaikuttaa asiaan. Jos haluat vinkkejä siihen miten ja millä itse ajaa hiukset koneella, niin voin kyllä auttaa, minulla on siitä paljon kokemusta.

• Itselläni on ainakin 2mm pituinen siili. Ei ole liian lyhyt eikä pitkä eikä kasva samantien liian pitkäksi. Se on toki ihan itsestä kiinni millaisesta tykkää.

• Äänestän kolmea milliä.

Siilitukka on ihan hyvä valinta varsinkin kesällä. Ilmava ja helppohoitoinen.

• Anonyymi

Sama itse mietin samaa mutta voisin vetää 3 mm siilin kun 10mm on liikaa

• Anonyymi

Kun menet parturiin ne katsoo kasvoiksi ja hiusteni laadin kautta sopivan pituuden..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      63
      2116
    2. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      76
      1402
    3. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      13
      1169
    4. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      106
      1057
    5. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      96
      979
    6. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      107
      812
    7. Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa

Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko
      Ikävä
      51
      678
    8. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      38
      574
    9. Työttömät risusavottaan

Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus
      Maailman menoa
      253
      557
    10. Toivotetaanko toisillemme

Juhannuksia vai ollaanko vihoissa
      Ikävä
      58
      554
    Aihe