Kuinka pitkä siilitukka?

Siilitukka14v

Eli siis 14v poika olen ja ihan perus siiliä oisin ajamassa, joten kysyisin et minkä pitunen oikeestaa ois hyvä? 3mm vai 6mm vai jotain muuta.
Ja tiedän, että jotkut eivät pidä siilitukasta, mutta oma asiani se hiustyylin on.

Kiitos.

5

9165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isobroidi

Makuasia ja riippuu esim. kasvojen/pään muodosta ja hiustyypistä että mikä kenellekin sopii. Itselläni on pitkään ollut siili ja vähän eri tyylinen eri aikoina. Jos 3mm tuntuu lyhyeltä niin se kyllä korjaantuu, noin kolmen-neljänviikon päästä sulla on 6mm siili ja koska hiukset kasvaa aika nopeasti niin toi 6mm siili on kolmessa-neljässä viikossa jo 9 mm siili.

Oma tyylini on kehittynyt niin että alkuun oli tuollainen kauttaaltaan pyöreä "kuula", sitten sivuilta ja takaa 3mm ja päältä 6mm tai vielä pitempikin. Eilen just ajoin itse koneella sivuilta ja takaa 3mm ja päältä en tällä kerralla ollenkaan koska haluan vähän muotoa niin että päältä saa olla aika pitkäkin, ei oikeastaan siili enää mutta ei ihan ananaskaan (jos tiedät mikä se on).

Ja sekin vielä, että ajatko itse (tai kotona joku muu) hiuksesi vai leikkautatko parturissa vaikuttaa asiaan. Jos haluat vinkkejä siihen miten ja millä itse ajaa hiukset koneella, niin voin kyllä auttaa, minulla on siitä paljon kokemusta.

• Itselläni on ainakin 2mm pituinen siili. Ei ole liian lyhyt eikä pitkä eikä kasva samantien liian pitkäksi. Se on toki ihan itsestä kiinni millaisesta tykkää.

• Äänestän kolmea milliä.

Siilitukka on ihan hyvä valinta varsinkin kesällä. Ilmava ja helppohoitoinen.

• Anonyymi

Sama itse mietin samaa mutta voisin vetää 3 mm siilin kun 10mm on liikaa

• Anonyymi

Kun menet parturiin ne katsoo kasvoiksi ja hiusteni laadin kautta sopivan pituuden..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      250
      2239
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      192
      1684
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      47
      1329
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      1035
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      836
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      820
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      31
      790
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      23
      768
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      766
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe