Kuinka pitkä siilitukka?

Siilitukka14v

Eli siis 14v poika olen ja ihan perus siiliä oisin ajamassa, joten kysyisin et minkä pitunen oikeestaa ois hyvä? 3mm vai 6mm vai jotain muuta.
Ja tiedän, että jotkut eivät pidä siilitukasta, mutta oma asiani se hiustyylin on.

Kiitos.

5

7747

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isobroidi

Makuasia ja riippuu esim. kasvojen/pään muodosta ja hiustyypistä että mikä kenellekin sopii. Itselläni on pitkään ollut siili ja vähän eri tyylinen eri aikoina. Jos 3mm tuntuu lyhyeltä niin se kyllä korjaantuu, noin kolmen-neljänviikon päästä sulla on 6mm siili ja koska hiukset kasvaa aika nopeasti niin toi 6mm siili on kolmessa-neljässä viikossa jo 9 mm siili.

Oma tyylini on kehittynyt niin että alkuun oli tuollainen kauttaaltaan pyöreä "kuula", sitten sivuilta ja takaa 3mm ja päältä 6mm tai vielä pitempikin. Eilen just ajoin itse koneella sivuilta ja takaa 3mm ja päältä en tällä kerralla ollenkaan koska haluan vähän muotoa niin että päältä saa olla aika pitkäkin, ei oikeastaan siili enää mutta ei ihan ananaskaan (jos tiedät mikä se on).

Ja sekin vielä, että ajatko itse (tai kotona joku muu) hiuksesi vai leikkautatko parturissa vaikuttaa asiaan. Jos haluat vinkkejä siihen miten ja millä itse ajaa hiukset koneella, niin voin kyllä auttaa, minulla on siitä paljon kokemusta.

• Itselläni on ainakin 2mm pituinen siili. Ei ole liian lyhyt eikä pitkä eikä kasva samantien liian pitkäksi. Se on toki ihan itsestä kiinni millaisesta tykkää.

• Äänestän kolmea milliä.

Siilitukka on ihan hyvä valinta varsinkin kesällä. Ilmava ja helppohoitoinen.

• Anonyymi

Sama itse mietin samaa mutta voisin vetää 3 mm siilin kun 10mm on liikaa

• Anonyymi

Kun menet parturiin ne katsoo kasvoiksi ja hiusteni laadin kautta sopivan pituuden..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      336
      7412
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      77
      4769
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3225
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3117
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      76
      2016
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1896
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      220
      1841
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1597
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1558
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1478
    Aihe