Eli siis 14v poika olen ja ihan perus siiliä oisin ajamassa, joten kysyisin et minkä pitunen oikeestaa ois hyvä? 3mm vai 6mm vai jotain muuta.
Ja tiedän, että jotkut eivät pidä siilitukasta, mutta oma asiani se hiustyylin on.
Kiitos.
Kuinka pitkä siilitukka?
5
6227
Vastaukset
- Isobroidi
Makuasia ja riippuu esim. kasvojen/pään muodosta ja hiustyypistä että mikä kenellekin sopii. Itselläni on pitkään ollut siili ja vähän eri tyylinen eri aikoina. Jos 3mm tuntuu lyhyeltä niin se kyllä korjaantuu, noin kolmen-neljänviikon päästä sulla on 6mm siili ja koska hiukset kasvaa aika nopeasti niin toi 6mm siili on kolmessa-neljässä viikossa jo 9 mm siili.
Oma tyylini on kehittynyt niin että alkuun oli tuollainen kauttaaltaan pyöreä "kuula", sitten sivuilta ja takaa 3mm ja päältä 6mm tai vielä pitempikin. Eilen just ajoin itse koneella sivuilta ja takaa 3mm ja päältä en tällä kerralla ollenkaan koska haluan vähän muotoa niin että päältä saa olla aika pitkäkin, ei oikeastaan siili enää mutta ei ihan ananaskaan (jos tiedät mikä se on).
Ja sekin vielä, että ajatko itse (tai kotona joku muu) hiuksesi vai leikkautatko parturissa vaikuttaa asiaan. Jos haluat vinkkejä siihen miten ja millä itse ajaa hiukset koneella, niin voin kyllä auttaa, minulla on siitä paljon kokemusta. Itselläni on ainakin 2mm pituinen siili. Ei ole liian lyhyt eikä pitkä eikä kasva samantien liian pitkäksi. Se on toki ihan itsestä kiinni millaisesta tykkää.
Äänestän kolmea milliä.
Siilitukka on ihan hyvä valinta varsinkin kesällä. Ilmava ja helppohoitoinen.- Anonyymi
Sama itse mietin samaa mutta voisin vetää 3 mm siilin kun 10mm on liikaa
- Anonyymi
Kun menet parturiin ne katsoo kasvoiksi ja hiusteni laadin kautta sopivan pituuden..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2732170Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha2531554- 411279
- 571164
Millaista on elää masentuneen rinnalla? Annen pikkuveli teki itsemurhan: "Viimeisenä päivänä..."
Anne kertoo koulukiusatusta ja lopulta itsemurhan tehneestä pikkuveljestään Akuutti: Masentuneen rinnalla -ohjelmassa.7918Se tuntuu niin väärältä
Mutta kaipaan sinua, mies. Eli tarvitsen sua. Olisit järkyttynyt, jos tietäisit, että ajattelen sinua joka päivä.32890Ohhoh! Maajussi-Pekka avautuu fyysisestä läheisyydestä Reetta-morsion kanssa: "Ja sitten..."
Oi, onnea matkaan Pekka ja Reetta! Maajussi-Pekka teki lopullisen valintansa ja hänelle sopiva morsio on punatukkainen R6845- 43816
etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!47700Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom9686