Hei kulkija ja tervetuloa Triawyrin maailmaan!
About:
Triawyr on jossainmäärin Skyrim-videopeleistä inspiroitunut fantasiapohjainen chatissa pelattava tekstiroolipeli joka sijoittuu Triawyrin maailmaan. Hahmoina toimii melkeinpä mikätahansa otus maan ja taivaan väliltä, mielikuvituksesi on rajana. Pelialue on laaja ja koettavaa on paljon. Sotaa, petoksia, hahmojen välisiä suhteita...
Sinä kerrot, mitä tapahtuu seuraavaksi~
Tule mukaan ja liitä hahmosi seikkailuun Triawyr Chronicles RPG:ssä!
Peliä pelataan siis kokonaisuudessaan käytännöllisessä Amino-sovelluksessa jonka voit myös ladata mobiililaitteelle playkaupasta :) Liittymis status on tällä hetkellä suljettu, mutta se aukeaa pian ja juuri nyt värväämme pelaajia kokeilemaan miltä pelin maailma tuntuu. Nykyisiä pelaajia on kymmenen, mutta lisää otetaan niin paljon kuin mahdollista!
Kiinnostuneen vastatkaa tähän topiciin tai vaihtoehtoisesti sähköpostiin ([email protected]) Amino käyttäjätunnuksellanne~
Tervetuloa pelaamaan, Triawyr Tiimi❤
TriawyrChronicles RPG
TriawyrTulikettu
0
216
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753445Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1101770Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2481466- 741356
- 661245
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991107Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521099- 631001
- 22937
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35883