Lavisstyle kennel

Miksiovat

Miksi uroksen pennut ovat EJrekisterissä?

34

2803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysykasv

      kysy kasvattajalta?

      • Kaikkitietävät

        Eikö tämä ole ihan oikea paikka kysellä koska täällähän kaikki tietää kaikesta kaiken?


    • Valtavayöks

      Hah ,mitäs tuosta kun jalostustoimikunta hyväksy leikkaamattakin silmäongelmaiset .

    • JopasKummaa

      En tiedä. Näin topicin sattumalta.
      Mitä se kenellekään kuuluu, miksi jonkun pennut on EJ:ssä? Eivätköhän ne asianosaiset tiedä eikä muille kuulu. Jos joku on mielestään asianosainen eikä tiedä, kannattaa kysyä pentueen kasvattajalta. Jollei kehtaa, ei liene asianosainen.

    • Hojohojooo

      Eihän se ole salaisuus että nartun silmät oli leikeltu, mitä ei kerrottu edes jalostustoimikunnalle. Miksi lavis porukka poistatuttaa totuudet ylläpidolla jos ei peitellä?

      • Kysyvätieltäeksy

        Nartun silmiä ei ole leikattu. Kannattaisi kysyä kasvattajalta eli nartun omistajalta suoraan. Näin saa sen totuuden selville ette tarvii näillä väärillä tiedoilla yrittää mässäillä ja valittaa.


      • Jdkhdy

        Kyllä siitä oli puhetta julkisesti!!!! uroksen puolelta!!!! sillo ku ei muka tiennyt?????? Nartun omistaja ei muute oo sen kasvattaja!


      • Tuotanoinniin

        Eipähä näätä uroksen omistajakaan kasvattaneen. Notta lienee nartun omistaja kuitenniin.


      • UllaTaalasmaa

        Missä on ollut? Minäkin haluan nähdä!


    • Jukuvalehtelee

      Nyt ei ymmärrä : miksi siis SKL on laittanut pentueen EJ rekisteriin, jos missään ei ole mitään vikaa, eikä kukaan ole valehdellut mitään ?

      • Päinnäköä

        Kokeileppa suoraa lähestymistapaa, jota täälläkin ehdotettu ja kysyppä suoraan kasvattajalta. Kertoo varmasti mikäli ei salattavaa ole.


    • Otaselvääkö

      Kasvattaja on voinut itse pyytää Ej rekisteröintiä, ei sinne välttämättä Skl laita.

      • Kysyvaanrohkeasti

        Myös emän ( en tarkoita näiden pentujen ! ) vaan emän kasvattajalta voi kysyä asiaa... Miksei narttu ole emä ainesta. Varmasti kertoo asian laidan.


      • Osaanlukea

        Ei ole kasvattaja pyytänyt ej-rekisteöintiä,ks ihan skl tietokannasta,siellä lukee selvästi :" hallituksen/jtt päätös"


    • Asiaanvaan

      Noniin, alkuperäinen kysymys : miksi pennut EJ rekisterissä? Saisiko siihen vastauksen, ilman silmiä? Ja sitten kiinnostaa myös pentujen hinta?

    • Öhgyk

      Esikoiset kenneliin tekeillä. Sydämistä viis

      • Lavisstyle

        Ai on vai? Ihan kiva itekin näin tietää...
        Laita toki viestiä tai soita ja kerro mullekin asiasta tarkemmin ketähän oon astuttanut kun ei mulla oo tietoa.

        T:Tuija Nummi Kennel Lavisstyle


      • sisällötönelämäsi

        Voi, löytiskö mia koiria joita syynätä? Laitappa vaikka sukutaulua, niin katsellaan ihan porukassa läpi,kyllä sieltä jotain huomautettavaa ihan varmasti löytyy ;)

        Eikä noihin juttuihin kukaan edes täällä usko.Ei ole mitään todenpohjaa niissä ennenkään ollut, eikä mikään höpinöitäsi todeksi todista.


      • Lavisstyle

        No hienostihan tuo viestini näköjään poistu jälleen. Mutta laitanpa uusiksi uudelleen. Tiiä mitähän asiatonta siinä mahtoi olla vieläkään... mut onhan ny tämmöset kommentit ny poistettava 😂

        Onpa kiva tietää itsekin! Laitathan toki viestiä tai soita ja kerro mullekin minkä koiran oon astuttanut kun mä en itse kyllä tiedä...

        TN kennel Lavisstyle


      • Öhgyk

        Astuttanut? Kuka niin sanoo? Tekeillä, kyllä, oli, taisi muuttua juuri


      • Lavisstyle

        Kuten sanoin ota reippaasti yhteyttä ja kerro toki mitä on ollut tekeillä. Vastaan mielelläni mikäli asia kerta näyttää kiinnostavan.

        Ja kyllä tietysti esikoiset on tekeillä jos asiaa tarkemmin pohdin... Esikoiset on ollu tekeillä jo siitä lähtien kun kasvattajakurssille lähdin. Toki tässä suunnitelmat muuttuneet matkan varrella kun koirat kasvaneet, kuolleet ja terkkatuloksia saatu kasaan. On syy miksei niitä esikoisia vielä ole... Eikä Nilaakaan astutettu nyt keväällä eikä ole aiemmistakaan juoksuista. Onhan se jo yli 3,5 v. Tilaisuuksia olisi ollut. Eikä sitä huvin ja urheilun vuoksi ole käytetty sydänultralla kolmeen kertaan ja virallisesti ihan vain teidän iloksenne, että saatte jotain kirjoiteltavaa. Mitä sitä pimittämään että mistä koirasta puhut. Selväähän tuo on. Olisinhan voinut hoitaa tän suljettujen ovien takanakin... mutta miksi? Ei mulla oo piiloteltavaa.

        Kannattaisi myös opetella mitä eri lausunnot tarkoittavat ja kysyä mikäli jokin asia ihmetyttää. Jänniä johtopäätelmiä asioista näköjään voidaan vetää.

        Ja ei tämän päivän tapahtumat eivät ole suunnitelmia muuttaneet. Esikoiset on yhä tekeillä jos näin termiäsi voin lainata. Ehkä vielä tänävuonna... tai ensi... tai seuraavana... ja kaikki koirani olen sydänultrannut ja ultraan jatkossakin. Oli ne jalostuskäytössä tai ei. Jos sillä ei olisi väliä niin miksi käyttäisin? Pakkohan ei ole... Siihenkin tosin näyttäis kuitenkin kovasti olevan tulossa muutosta... mikä ei omalta osaltani kyllä muuta toimintaani mitenkään kun kerta jo ultraan jokatapauksessa. Iloinen vain että jatkossa ehkä helpompi löytää uroksia joilla sydänultra on tehty ja saadaan lisää tietoa Suomen kannan tilasta.

        Sulla kuitenkin Näyttäis olevan hirveen hyvä käsitys kaikkien jalostussuunnitelmista ja linjojen vioista niin tosiaan odotan innolla yhteydenottoasi! Uutta verta tarttis hakea niin kuulisin mielelläni tietosi 😊 helpottais kummasti karsimista vaihtoehdoista!

        TN kennel Lavisstyle


    • Öhgyk

      Ahkera siivooja täällä..

      Turhaan nostatat itseäsi. Ei sinuakaan kadehdita. Kirjoitellaan siinä missä muistakin, sitähän doggimammoilta odotetaankin. Kyllä täällä rivien välissä se todellinen kura löytyy esiin kirjoituksen kohteista.
      Oletko nokkela mielestäsi kun viisastelet milloin esikoiset on haaveissasi syntyneet?
      Tutkithan sinä, se on hienoa! Julkaisetkin, ainakin hyvät.
      Tiedäthän tyttö hyvä, että jokainen tekee omalla vuorollaan kyseisen naama päivityksen, jolla ylpeilee puheenaiheeksi pääsemistä kera selittelyjen kuinka ei itse lue/nää/kuule mitään tai lähestulkoon tiedä suolen olemassaolosta. Näihin mieltä kutkuttaviin päivityksiin kerääntyy se parrain kerma ihmettelemään ja nopeasti naureskelemaan, jottei vain jäisi kiinni, kuinka nenä näyttöön rutussa huurtuen näillä palstoilla elämäänsä viettää.
      Osui ja upposi. Kala nieli syötin.

      • Doggiyhteisöonperseestä

        "turhaan kadehdita" Miksi kadehdittaisiin? Onko todellakaan mitään syytä, josta häntä kadehditaan? Joukko keskiverto koiria, joilla terveys tutkimukset ei ole priimaa, ja niillä ei aiota jatkaa. Nii, kysymys kuuluukin, miksi juuri Häntä täällä "jahtaatte"? Onko teillä jo ajatuksena, että kannattaa kaikki aloittelijat ja haaveilijatkin heti torpata, ettei niistä vaan tulisi kasvattajia koskaan?


      • Jeppiskamaakinon

        älä tee muutamasta elämäänsä leipääntyneestä mammasta yhteisöä


      • Jokurajasentään
        Doggiyhteisöonperseestä kirjoitti:

        "turhaan kadehdita" Miksi kadehdittaisiin? Onko todellakaan mitään syytä, josta häntä kadehditaan? Joukko keskiverto koiria, joilla terveys tutkimukset ei ole priimaa, ja niillä ei aiota jatkaa. Nii, kysymys kuuluukin, miksi juuri Häntä täällä "jahtaatte"? Onko teillä jo ajatuksena, että kannattaa kaikki aloittelijat ja haaveilijatkin heti torpata, ettei niistä vaan tulisi kasvattajia koskaan?

        Täällä on kateellisten dokkiihmisten juttuja vaan, voi olla että vaan yhenkin.Itellään menee varmaan huonosti, ni kiukkunsa muihin syytää.Ei kannata välittää niistä, tuskin kukaan niiden höpinöitä todissaan ottaa.Jos nimiä mainittevat, ni kunnianloukkaussyytettä yms.aiheeseen sopivaa kannattanee harkita.Eihän ne muutoin rauhoitu😉


      • Börjenaistenvaatteis

        Nyt oli on tiukkaa settiä😁. Tätä lisää


      • Missäomarajas
        Jokurajasentään kirjoitti:

        Täällä on kateellisten dokkiihmisten juttuja vaan, voi olla että vaan yhenkin.Itellään menee varmaan huonosti, ni kiukkunsa muihin syytää.Ei kannata välittää niistä, tuskin kukaan niiden höpinöitä todissaan ottaa.Jos nimiä mainittevat, ni kunnianloukkaussyytettä yms.aiheeseen sopivaa kannattanee harkita.Eihän ne muutoin rauhoitu😉

        No täällähän te elämäänne leipääntyneet, kateelliset mammat jopa pääsiäisenä syyditte kiukkuanne muihin. Menee ilmeisesti niin huonosti?


    • Enymmarra

      Juu, hyvällä uroksella ei paikata nartun suvun tuomia ongelmia. En ymmärrä mitä yhdistelmällä haetaan. Nartun kasvattaja laittoi jo linjan kiinni hyvästä syystä, mutta toinen jatkaa.

    • Kunhanmietin

      Nartun selkä tulokset?

    • Suolestapäivää

      Aivan asiallisia, totuuden mukaisia vastauksia taas täältä poistettu. Miksi nartun selkä tutkimuksista esim ei saa kysyä?

      • Vvvgj

        tämä ^^ ei epilepsiakaan kuulosta fiksulle mitähän pädetään ylläpidolle että deletoivat


    • Jfvnk

      aikooko nyt aivan naama peruslukemil paasata uudestaa sydämmistä mitä arvioitte onko pokkaa viellä

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe