Miten S ryhmän bonus kertyy?

Tyhmäkö

Olen ihmetellyt pitkään miksi minulle kertyy vähän bonusta vaikka käyn S marketeissa usein. Ennen kun oli vanha etukortti,sanottiin että sitä voi käyttää koneessa milloin vain kesken kassatapahtuman ja bonus tulee loppusummasta. Nyt minulla on sellainen kortti jota "vilautetaan" kohti sitä vekotinta. Tänään tein kahdet ostokset. Ensimmäisellä käytin siis korttia laitteen sivulla kesken kaiken. Toisella kertaa vasta kun loppusumma oli jo valmis. Ihan muusta syystä tarkistin kuittia kotona ja huomasin että bonusta kerryttävät ostokset ekassa kuitissa olivat noin kolmas osa loppusummasta. Jos käytäntö on muuttunut uusien korttien myötä niin eikö olisi reilua että siitä kassahenkilö kertoisi.Voisiko joku asiasta tietävä kertoa onko mua pissattu linssiin jo pitkään useissa S ryhmään kuuluvissa liikkeissä.

8

533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyhmäkö

Vastaan itse vielä tähän kun ei kukaan näytä vastaavan. Ihan vaan siksi että jos olen lisäksi vielä niin tyhmä että en löydä muita vastauksia :-)

• ässämestari

Viinasta (kaljasta) ei tule, eikä tupakasta

• laivaltaainakinsaa

Koskas kaljabonukset on kielletty

• Piksalik

S-ryhmän bonukset ovat pudonneet sitten sen kulta-ajan jälkeen jolloin asiakkaita houkuteltiin liittymään s-ryhmään. Myös halpuutuskampanja on pelkkää huijausta. Hinnat on nousseet selvästi viime vuosina. Olisipa vaihtoehtoja!!

• eiterttebonusta

lidl

• kantisasiakas

Tupakkatuotteet eivät kerrytä bonusta. Kaikki muut ostot kyllä kerryttää :)

• Anonyymi
        kantisasiakas kirjoitti:

Tupakkatuotteet eivät kerrytä bonusta. Kaikki muut ostot kyllä kerryttää :)

Eipä kyllä kerrytä kaikki ostokset. Pelkkää ruokatavaroita ostettu, ja silti 50 euroa ei kerryttänyt bonusta.

• Anonyymi

Bonus kortilla voi pyyhkiä vain koksu jäämät pöydältä!🥴

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      31
      5703
    2. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      13
      4182
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      196
      2379
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      166
      1770
    5. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      79
      1696
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      35
      1477
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1375
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      74
      1355
    9. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      224
      1204
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1195
    Aihe