Olen ihmetellyt pitkään miksi minulle kertyy vähän bonusta vaikka käyn S marketeissa usein. Ennen kun oli vanha etukortti,sanottiin että sitä voi käyttää koneessa milloin vain kesken kassatapahtuman ja bonus tulee loppusummasta. Nyt minulla on sellainen kortti jota "vilautetaan" kohti sitä vekotinta. Tänään tein kahdet ostokset. Ensimmäisellä käytin siis korttia laitteen sivulla kesken kaiken. Toisella kertaa vasta kun loppusumma oli jo valmis. Ihan muusta syystä tarkistin kuittia kotona ja huomasin että bonusta kerryttävät ostokset ekassa kuitissa olivat noin kolmas osa loppusummasta. Jos käytäntö on muuttunut uusien korttien myötä niin eikö olisi reilua että siitä kassahenkilö kertoisi.Voisiko joku asiasta tietävä kertoa onko mua pissattu linssiin jo pitkään useissa S ryhmään kuuluvissa liikkeissä.
Miten S ryhmän bonus kertyy?
8
533
Vastaukset
- Tyhmäkö
Vastaan itse vielä tähän kun ei kukaan näytä vastaavan. Ihan vaan siksi että jos olen lisäksi vielä niin tyhmä että en löydä muita vastauksia :-)
- ässämestari
Viinasta (kaljasta) ei tule, eikä tupakasta
- laivaltaainakinsaa
Koskas kaljabonukset on kielletty
- Piksalik
S-ryhmän bonukset ovat pudonneet sitten sen kulta-ajan jälkeen jolloin asiakkaita houkuteltiin liittymään s-ryhmään. Myös halpuutuskampanja on pelkkää huijausta. Hinnat on nousseet selvästi viime vuosina. Olisipa vaihtoehtoja!!
- eiterttebonusta
lidl
- kantisasiakas
Tupakkatuotteet eivät kerrytä bonusta. Kaikki muut ostot kyllä kerryttää :)
- Anonyymi
kantisasiakas kirjoitti:
Tupakkatuotteet eivät kerrytä bonusta. Kaikki muut ostot kyllä kerryttää :)
Eipä kyllä kerrytä kaikki ostokset. Pelkkää ruokatavaroita ostettu, ja silti 50 euroa ei kerryttänyt bonusta.
- Anonyymi
Bonus kortilla voi pyyhkiä vain koksu jäämät pöydältä!🥴
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315703
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134182- 1962379
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661770Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791696Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351477Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741355viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241204- 941195