Olen ihmetellyt pitkään miksi minulle kertyy vähän bonusta vaikka käyn S marketeissa usein. Ennen kun oli vanha etukortti,sanottiin että sitä voi käyttää koneessa milloin vain kesken kassatapahtuman ja bonus tulee loppusummasta. Nyt minulla on sellainen kortti jota "vilautetaan" kohti sitä vekotinta. Tänään tein kahdet ostokset. Ensimmäisellä käytin siis korttia laitteen sivulla kesken kaiken. Toisella kertaa vasta kun loppusumma oli jo valmis. Ihan muusta syystä tarkistin kuittia kotona ja huomasin että bonusta kerryttävät ostokset ekassa kuitissa olivat noin kolmas osa loppusummasta. Jos käytäntö on muuttunut uusien korttien myötä niin eikö olisi reilua että siitä kassahenkilö kertoisi.Voisiko joku asiasta tietävä kertoa onko mua pissattu linssiin jo pitkään useissa S ryhmään kuuluvissa liikkeissä.
Miten S ryhmän bonus kertyy?
8
609
Vastaukset
- Tyhmäkö
Vastaan itse vielä tähän kun ei kukaan näytä vastaavan. Ihan vaan siksi että jos olen lisäksi vielä niin tyhmä että en löydä muita vastauksia :-)
- ässämestari
Viinasta (kaljasta) ei tule, eikä tupakasta
- laivaltaainakinsaa
Koskas kaljabonukset on kielletty
- Piksalik
S-ryhmän bonukset ovat pudonneet sitten sen kulta-ajan jälkeen jolloin asiakkaita houkuteltiin liittymään s-ryhmään. Myös halpuutuskampanja on pelkkää huijausta. Hinnat on nousseet selvästi viime vuosina. Olisipa vaihtoehtoja!!
- eiterttebonusta
lidl
- kantisasiakas
Tupakkatuotteet eivät kerrytä bonusta. Kaikki muut ostot kyllä kerryttää :)
- Anonyymi
kantisasiakas kirjoitti:
Tupakkatuotteet eivät kerrytä bonusta. Kaikki muut ostot kyllä kerryttää :)
Eipä kyllä kerrytä kaikki ostokset. Pelkkää ruokatavaroita ostettu, ja silti 50 euroa ei kerryttänyt bonusta.
- Anonyymi
Bonus kortilla voi pyyhkiä vain koksu jäämät pöydältä!🥴
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv302836- 1432696
- 1372227
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162153Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131910Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161781450Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311246Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951214Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891182Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381138